Roadrunner Skrevet i går, 09:26 Forfatter #20101 Del Skrevet i går, 09:26 Det ble spinning i går ettermiddag, OG det ble en liten styrkeøkt før jobb i dag. Godt fornøyd! Fremdeles litt krøllete kne, men etter å ha glemt medisiner noen dager, så er jeg i gang igjen og satser på at det skal gå seg til ganske greit. Er ikke så ofte jeg trenger å ta medisinene, men når det tydelig er en betennelsesreaksjon og hevelse, så er det greit å få det under kontroll. Og kjører veldig kontrollerte og rolige treningsøkter, uten de store utskeielsene. Mest overkropp og kjerne i styrke-delen, og ganske rolig spinningøkt i går. Ellers? Nydelig vær, god stemning og snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6 timer siden Forfatter #20102 Del Skrevet 6 timer siden Fredagen starter med full fart! Mye som skal gjøres på kort tid, siden jeg skal stikke avsted ca kl 13 i dag. Men kan bare gripe utfordringene fra en kant, og ta en ting av gangen. Så går det seg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå