Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:trene:

Det ble spinning i går ettermiddag, OG det ble en liten styrkeøkt før jobb i dag. Godt fornøyd! Fremdeles litt krøllete kne, men etter å ha glemt medisiner noen dager, så er jeg i gang igjen og satser på at det skal gå seg til ganske greit. Er ikke så ofte jeg trenger å ta medisinene, men når det tydelig er en betennelsesreaksjon og hevelse, så er det greit å få det under kontroll. Og kjører veldig kontrollerte og rolige treningsøkter, uten de store utskeielsene. Mest overkropp og kjerne i styrke-delen, og ganske rolig spinningøkt i går. 

Ellers? Nydelig vær, god stemning og snart helg :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:bond:

Fredagen starter med full fart! Mye som skal gjøres på kort tid, siden jeg skal stikke avsted ca kl 13 i dag. Men kan bare gripe utfordringene fra en kant, og ta en ting av gangen. Så går det seg til! 

Skrevet

:spy: Det meldes om fuggel nede for telling... :veslejenta:

Fytti - dette er ikke noe moro! 

Skrevet

Usj, fåe håpe det er svært forbigående :trøst:

Skrevet

Det håper jeg også! 

Begynner å få et ganske så anstrengt forhold til Lambi... :sjenert:

Skrevet

Enkel lykke fra sofakroken når man får beholde frokost (og lunsj... 🤞), og kvalmen er relativt begrenset. Har trua på at det blir retur til samfunnet i morgen, må bare være forsiktig. 

Skrevet

Lover godt. Min erfaring er som regel at om maten vil komme i retur, kommer den som regel nokså raskt heller enn å grunne på det i timesvis...

Skrevet
Daria skrev (37 minutter siden):

Lover godt. Min erfaring er som regel at om maten vil komme i retur, kommer den som regel nokså raskt heller enn å grunne på det i timesvis...

I går brukte maten (eller kanskje heller blåbærene etter brødskiva) nesten 3 timer, men da var det ettertrykkelig retur. Senere ble det en safarikjeks som funket bra og da ble det en kjeks til kvelds også. Tørt og søtt - funka som bare det :fnise: 

I dag har jeg holdt meg langt unna blåbærene, men har fått i meg både brødskive (frokost) og egg (lunsj). Ren luksus! 

Skrevet

Roadrunner has returned to the society :opplyser:

Foreløpig ganske optimistisk, bare litt småkvalm etter man har spist litt. Ellers ser det bra ut. #BankiBordet 

Trening har man ikke gjort stort av denne uken, men det får heller være. Viktigere å fungere! 

TIlbake på kontoret, klar for besøk i ettermiddag og veldig godt at det er fredag i morgen. 

Skrevet

:kaffekopp:

Goood fredag! :juhu:

Man snublet over en ny bluse/topp forrige helg, og i dag var det helt passende dag å iføre seg den kjente jeg. Elsker fargen (i kategorien lakserødrosa?), fasongen og føler meg rett og slett litt fin i dag :nigo: Natta har vært litt kort, men humøret er bra og det er tross alt fredag! What's not to like? :bolledeig: 

Kjempekoselig kveld i går, masse skravling, god mat (om jeg får si det selv) og god stemning. 

Skrevet

Å føle seg litt fin og velstelt betyr mye :nikke: Jeg har hatt mange samtaler med ymse helsepersonell av alle aldre og kjønn om akkurat det - effekten det har både på en selv og på omgivelsene. Men jeg er litt sjokkert over at du faktisk har vært på klesshopping, det er jo ikke en dagligdags hendelse... :fnise:

Skrevet (endret)
Daria skrev (1 time siden):

Å føle seg litt fin og velstelt betyr mye :nikke: Jeg har hatt mange samtaler med ymse helsepersonell av alle aldre og kjønn om akkurat det - effekten det har både på en selv og på omgivelsene. Men jeg er litt sjokkert over at du faktisk har vært på klesshopping, det er jo ikke en dagligdags hendelse... :fnise:

Var egentlig bare selskap og sjåfør til mitt kjære besøk, men siden vi ramlet forbi en butikk med denne hengende på et stativ i døra (fargen er noe sterkere/klarere i virkeligheten), så... :plystre: Men ser at den også finnes i lyseblå og grønn... :sjenert: Må man innom i ettermiddag og svi av noen kroner til? :klo:

Dessuten er det jo hyggelig med noen plagg som passer litt bedre enn de aller fleste om dagen... :nigo:

Endret av Roadrunner
Tillegg
Skrevet

Løp og kjøp - jeg har gode erfaringer med å kjøpe gode plagg i flere farger :jepp:

Skrevet
Daria skrev (4 timer siden):

Løp og kjøp - jeg har gode erfaringer med å kjøpe gode plagg i flere farger :jepp:

Man har adlydt ordre :opplyser:

Skrevet

:veslejenta:

Litt hagearbeid i formiddag, en melding fra venninne og vipps ble det gåtur. Rakk det nesten før :regn: startet, men siste drøye kilometeren ble fuktig. Hjem til varm dusj, pledd, sofa og laksemiddag. Nå er det påskekrim på tv-en, regn ute og rene klær til tørk. Fin søndag! 

Skrevet

Slækk søndag her. Etter utflukt for å skaffe ny dongeribukse i går krevde vaskemaskinen litt kjærlig oppmerksomhet i dag. :husarbeid: . Dermed ble det ingen luftetur før det begynte å dryppe fra oven. Påskekrim pågår imidlertid her også - i bokform. Fikk beskjed på fredag om at biblioteket hadde tilgjengelig en krim jeg hadde satt meg på venteliste for. Nå er den utlest og jeg er i gang med en ny. 

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen! 

Mandag, kort uke (2,5 dag :nigo:) og treningstøyet står klart i bilen. Vurderer pysjamastrening i morgen, og så er planen for onsdag å få spylt terrasse og veranda, slik at det etterhvert kan oljes og klargjøres skikkelig for sommersesongen. Kan ikke leke skikkelig med høyttrykkspyler i helligdagene, så da passer det fint at det er kort dag på jobb på onsdagen. Håper bare regnværet som er meldt kommer fra morgenen av, og gir seg til lunsj :sjenert:

• 2 uker senere...
Skrevet

:kaffekopp:  God man... eh.... tirsdag! :kaffekopp:

Hverdagen er tilbake med pysjamastrening, jobb og rutiner. Uka går smått i ett med overnattingsbesøk og diverse som skjer, så regner med dagene kommer til å gå ganske i ett. Og det er heldigvis litt kortere uke denne og neste - det hjelper litt. Selv om nasjonaldagen kommer på en lørdag i år og fratar oss en fridag. Men må nyte de man får, og først ut er 1.mai :jepp:

Skrevet

Jeg får litt bilder i hodet av ordet pyjamastrening... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...