Suzy Skrevet 27. april 2010 #601 Del Skrevet 27. april 2010 Hvordan går det med hodepinen forresten? Får vel komme meg i dusjen for egen maskin... Men haster ikke ennå Neida.. har jo heeele kvelden foran deg. Jo takk - hodepinen har det fint - jeg har det derimot ikke riktig så godt Har igrunnen slått meg til ro med at dette ikke kommer til å gå over før jeg har sovet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. april 2010 Forfatter #602 Del Skrevet 27. april 2010 Neida.. har jo heeele kvelden foran deg. Jo takk - hodepinen har det fint - jeg har det derimot ikke riktig så godt Har igrunnen slått meg til ro med at dette ikke kommer til å gå over før jeg har sovet. Du får hilse hodepinen og be den emigrere bort - langt bort. Får krysse fingrene for at en natts søvn vil gjøre underverker. Jeg har endelig fått dusjet! Begynte å bli småfrossen her, så måtte bare hive meg rundt. Deilig! før nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. april 2010 #603 Del Skrevet 27. april 2010 Lit tidlig å ta kvelden nå vel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. april 2010 Forfatter #604 Del Skrevet 27. april 2010 Lit tidlig å ta kvelden nå vel...? Er det? :klø: Okei da, så er det litt tidlig... Men klokka ringer 0545 i morra også, så ingen nattugle-tendenser på denne fuggel'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. april 2010 #605 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg har ikke engang spist middag enda jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. april 2010 Forfatter #606 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg har ikke engang spist middag enda jo! Jammen, det skal da ikke gå ut over meg at du spiser sen middag??? Ærlig talt! Vi andre "normale" spiser jo middag på ettermiddagen, ikke langt på kveld! Tjihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. april 2010 #607 Del Skrevet 27. april 2010 Høh! Hva er det for slags holdning *tøffer seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. april 2010 Forfatter #608 Del Skrevet 27. april 2010 Jammen... *dras mellom lysten til å tøffe seg og den innlærte respekten for "de eldre" * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. april 2010 #609 Del Skrevet 27. april 2010 Åh nå speller du gamlis-kortet altså!? Ja, ja - nå har du vel lagt deg lille venn - vi som er litt eldre kan alltids være oppe litt lenger Sov godt da fjørkre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #610 Del Skrevet 28. april 2010 Huff, tok visst litt av i går, Suzy! Håper ikke jeg fornærmet deg Må innrømme at jeg lo godt da! Hvem trenger tv-underholdning? Vi klarer oss helt selv... Første kommentaren fra en kollega i morges: "Oiii! Du ser trøtt ut!" Hva skal man si? Annet enn at: "Jo takk, det kan nok stemme at jeg er relativt trøtt ja..." Hihi! Tar det med et smil, og prøver å holde vraket oppreist. Sov som en stein da klokka ringte imorges, og måtte trykke Snooze et par ganger. Jaja, vi er heldigvis halvveis, og på fredagen kan jeg sove en time lengre igjen (seminar). DET blir godt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #611 Del Skrevet 28. april 2010 Ville være direkte jug å hevde at jeg ble fornærmet gitt.... Vi har da ikke mer moro enn vi lager selv - og vi lager en hel del Huff, ikke moro å være så trøtt - i allefall ikke så folk kommenterer det! Har du forresten sett at KG har skjønt at lavkarbo er populært? Lavkarbooppskrifter på magasinet faktisk. Bra. Jeg er mer eller mindre på vei til yoga Må bare drikke så mye kaffe som mulig først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #612 Del Skrevet 28. april 2010 Fikk meg virkelig en god latter i går jeg! Ser ut til at det blir mer og mer aksept for lavkarbo nå.. Til og med Grete Roedehar begynt å se tegninga! Så da er det bare å være skjerpet og følge prinsippene selv også Jeg har en plan om å trene rett etter jobb i dag, få en liten økt i det minste. Så bør jeg vel se over selvangivelsen en siste gang i kveld, før den kan legges bort for i år. her i dag, så må innrømme at jeg tok bilen til jobb... Kos deg på yoga, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 28. april 2010 #613 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg må si jeg er imponert over dere som kjører lavkarbo! Her sliter jeg nok med å finne på middager selv med hele utvalget i butikken... (men kanskje jeg plutselig blir omvendt hvis gravidkiloene ikke går av like lett som "planlagt" ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #614 Del Skrevet 28. april 2010 Men du vet at det ofte er enklere å velge om man har litt færre valgmuligheter! Og så blir vi kanskje "tvunget" til å bruke forum/bøker/blogger mer til å finne inspirasjon og oppskrifter? Da jeg levde på "vanlig" mat var det ikke så ofte jeg bladde i kokeboka en helt vanlig tirsdag... Men har da absolutt utfordringer innimellom nå også... Men er flinkere til å bruke godt pålegg på solsikkerutene (eggsalat, roastbiff, røkelaks etc), i stedet for syltetøy som jeg fint kunne bruke daglig tidligere. Middagene er ofte enklere, slipper å koke poteter/ris/pasta, bruker grønnsaker i stedet. Rart hvordan det går seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #615 Del Skrevet 28. april 2010 Det er faktisk helt sant det du sier der RR - jeg tenker meg og legger mer i maten nå. Må tenke litt mer og forske litt mer, så ofte blir maten mer spennende nå faktisk - og jeg lærer stadig noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #616 Del Skrevet 28. april 2010 I dag går klokka sakte altså... Sekundene subber avsted! Men det har så langt (kryss i taket) vært overkommelige arbeidsmengder, og jeg satser på at jeg skal komme herfra til vanlig tid. Uten å være superstressa Kanskje litt tidlig å si, er halvannen time igjen da... Fremdeles vått og grått ute, og det frister i grunn aller mest å dra hjem til sofaen og strikketøyet. Men jeg SKAL trene litt etter jobb, så får jeg heller sette meg til etterpå. Trenger visst helg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #617 Del Skrevet 28. april 2010 Og jeg som syns denne dagen har gått så innmari fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #618 Del Skrevet 28. april 2010 Og jeg som syns denne dagen har gått så innmari fort! *sender over noen treeeege sekunder* Ikke for det, har gått unna etter jobb da! Det gjør det alltid egentlig, kvelden har altfor få timer... Egentlig er vel feilen at jeg trenger altfor mye søvn, og derfor må legge meg altfor tidlig. Nå prøver jeg å finne noe motivasjon til å gjøre litt i heimen, så jeg slipper å gjøre det i helga. Men er jo så mye annet som er så mye morsommere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2010 #619 Del Skrevet 28. april 2010 Øff.. husarbeid er kjedelig og du har rett i at de raske timene er de utenom jobben. Nå går det nemlig langtfra så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #620 Del Skrevet 28. april 2010 Men det går unna med innleggene dine da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå