Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kaputt! :veslejenta:

Men er i mål! 90 min intervallspinning, hjem til støvsuging (var jo bare vas her etter at jeg hadde dradd all planken gjennom stua...) og har også hengt opp en maskin klær (som vasket mens jeg var på spinning). Nå skal jeg snart finne senga, sliten men fornøyd!

I morra er det fredag!

Skal bli godt med helg... Får ta pakking og slikt etter jobben i morra, nå orker jeg rett og slett ikke.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrak! :dåne:

Hvor er rullator-smiley og kaputt-smiley når man trenger det som mest? :kari: Jaja, jeg har da klart å forlate dyna (om enn skrekkelig motvillig), og har fått på meg litt klær også. Til og med klart å kjøre til jobb! :blink: Men i hvilken tilstand? :ler: En ting er i alle fall sikkert: sånn plankebæring er sabla god trening for armer! Auuuu...

Godt det bare går i virtuell :kaffekopp: , den er ikke så tung å løfte :fnise:

Men uansett tilstand så er det fredag! :kaklehone: (en litt vaklevoren fredagsdans i dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars støle Beep-beep'en i dag! :ler:

Det er rart hvor mye forskjellig som faktisk er trening altså - sånn sjauegreier er helt klart det!

jeg har fått meg en ekte :kaffekopp: og det trengs - men det er tross alt fredag :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten "huskeregel":

Du vet du er støl når det stikker til i biceps når du skriver på tastaturet....

:ler:

Litt klaging i dag, men det er mest sånn "synes synd på seg selv, men skrekkelig god samvittighet" - klaging :sjenert:

Og det er jo tross alt fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kler å være støl :nigo:

(litt godt er det vel og?)

:hoho:

Det var jo også en måte å si det på! :nigo:

Det er selvfølgelig godt også. Har jo fått brukt kroppen skikkelig! Og armene føles veldig sterke (kanskje ikke akkurat nå, men biceps føles liksom veldig tilstede om du skjønner :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Du er veldig pen når du er støl :gjeiper:

:skratte:

Nettopp!!!

Har hørt at gravide ofte får høre at de stråler ekstra, og gjerne er ekstra flotte/pene. Men at dette også skulle gjelde oss støle, det kom som en overraskelse! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig tett i toppen i dag, virker som om de siste dager små forkjølelsesbasiller begynner å få grep. Kjipe greier! Men foreløpig relativt oppegående i alle fall, så håper det ikke utvikler seg videre.

Småforkjøla og superstøl - føler meg "gårdjøss" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom så godt i gang med klaginga imorges, at jeg bare fortsetter her jeg :ler:

Formen går dessverre bare en vei, og tror det er litt feber på gang også. Dette har jeg IKKE bestilt altså! Skal ut og spise i kveld og greier... :sukk: Får proppe innpå litt Paracet og Otrivin når jeg svinger innom hjemme etterpå, og så får det gå som det går. Fungerer ganske bra så lenge jeg sitter i ro, men merker hodet har litt høydeskrekk når jeg kommer opp i de øvre luftlag :kaklehone:

Jaja, det er fredag og det er helg! Uansett!

Armene fungerer ganske bra så lenge jeg holder de i ro... :sjenert:

Men ellers ikke allverdens å klage på tror jeg? Eller? Litt stress som dukket opp på jobb nå på ettermiddagen, og det liker vi jo dårlig. Men skal få det unna tror jeg, og få senket skuldrene igjen. Kommer i alle fall ikke herfra før rundt kl 15, det har jeg ikke håp om...

Sånn, da håper jeg fredagens klaging er unnagjort for denne gang.

Ha en strålende helg folkens, kose dere masse!!!

:forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper armene har begynt å virke igjen skikkelig og at du har slått ihjel den begynnende forkjølelsen eller hva det nå var - eller at du i det minste har hatt det fredelig og rolig gjennom helga så du kanskje føler deg MYE bedre nå :)

God søndagskveld pippipen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Stølheten er borte, basillene holder stand, og det er mandag igjen. Og jeg har tatt sykkelen til jobb! :duskedame: God samvittighet ja! Fredagen ble heldigvis formen litt bedre utover ettermiddagen/kvelden, og det ble en veldig koselig kveld. Lørdagen hadde jeg en liten byvims, hjalp paps litt i heimen og så var det feiring av bestemor på ettermiddagen/kvelden. Søndagen ble det rolig, med litt pusling hjemme, hjelp til hårfarging og god middag. Retur til leiligheten i går ettermiddag, og stort sett sløving på sofaen resten av kvelden.

Fremdeles hosting og surkling i halsen, og litt tett i toppen, men fungerer ellers ganske bra :ler: Håper formen bare er stigende, og at det snart er full fart med trening og moro. Satser på en liten treningsøkt i kveld kanskje, og en runde spinning i morra. Så får vi se hvordan uka utvikler seg! Burde malt litt, og puslet litt en ettermiddag, men vi får se.

:kaffekopp: er servert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føles sprekt når sykkelen er fremkomstmiddel! Selv om det er under 3 km til jobb... :sjenert: Ene bakken er skrekkelig tung da, så får virkelig pustet litt. Håper jeg merker litt fremgang på den etterhvert.

Har Kanei det bra? Fin helg og fin form?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er utrolig flink som tar sykkelen - sjøl om det er aldri så kort vei til jobb. Jeg får ikke ut hverken fingeren eller sykkelen og tråkker - og jeg har ikke mer enn toppen 1,5 kilometer til jobb! Det er flaut det :flau:

Høres som du har hatt ei veldig god helg, men så dumt at den forkjølelsen satte seg da. Har du ligget med rumpa bar frøken? :nei:

:ler:

Tar meg litt :kaffekopp: her og surfer videre på en veldig rolig morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fint her, selv om jeg begynner å innse at jeg har mine begrensninger fysisk... Kjedelig, men bare for en periode heldigvis.

Jeg går til jobb, å ta sykkelen er faktisk mer styr ( kort avstand til jobb har jeg). God trening å sykle til jobb, det blir jo litt under 3 mil i uka det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...