Roadrunner Skrevet 15. juni 2023 Forfatter #19021 Del Skrevet 15. juni 2023 Sauen Shaun skrev (3 minutter siden): Og plutselig har du kjøpt ny pulsklokke??? Foreløpig ligger gammel klokke til lading. Fem prosent batteri da jeg kom hjem, så holdt faktisk hele dagen. Men skjønner ikke hvordan den indikatoren fungerer, for batteriet kan gå ned med ca 30% i løpet av 12 timer (over natta), mens de 12 timene fra i morges har den gått med 10%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. juni 2023 #19022 Del Skrevet 15. juni 2023 Sånne ting kan ihvertfall ikke jeg forklare… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. juni 2023 Forfatter #19023 Del Skrevet 15. juni 2023 Sauen Shaun skrev (Akkurat nå): Sånne ting kan ihvertfall ikke jeg forklare… Ikke? Hmmm... Det trodde jeg. Feriepengene kommer ikke før i slutten av måneden så har et par uker til med grubling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. juni 2023 #19024 Del Skrevet 15. juni 2023 Roadrunner skrev (37 minutter siden): Foreløpig ligger gammel klokke til lading. Fem prosent batteri da jeg kom hjem, så holdt faktisk hele dagen. Men skjønner ikke hvordan den indikatoren fungerer, for batteriet kan gå ned med ca 30% i løpet av 12 timer (over natta), mens de 12 timene fra i morges har den gått med 10%. Sånn kan mobilen min holde på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. juni 2023 Forfatter #19025 Del Skrevet 15. juni 2023 (endret) Nå glemte jeg klokka tilkoblet lader. Når den er fulladet så kobler den ut automatisk (lader via powerbank så den skrur seg av når klokka er fulladet). Det er vel maks en time siden den var fulladet, men allerede nede på 88%... Går jo nedover i rakettfart i starten! Endret 15. juni 2023 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. juni 2023 #19026 Del Skrevet 15. juni 2023 Glad jeg har en enkel og dum klokke som bare er klokke jeg… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. juni 2023 Forfatter #19027 Del Skrevet 15. juni 2023 Sauen Shaun skrev (42 minutter siden): Glad jeg har en enkel og dum klokke som bare er klokke jeg… Det enkle kan ofte være det beste, men kan også være ganske kjedelig for sånne dingse-nerder som meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. juni 2023 #19028 Del Skrevet 15. juni 2023 Roadrunner skrev (11 minutter siden): Det enkle kan ofte være det beste, men kan også være ganske kjedelig for sånne dingse-nerder som meg... Vi er nok ganske forskjellige der ja… Her er gleden stor over å slippe å forholde meg til flere dingser enn jeg allerede har… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juni 2023 Forfatter #19029 Del Skrevet 16. juni 2023 Sauen Shaun skrev (11 timer siden): Vi er nok ganske forskjellige der ja… Her er gleden stor over å slippe å forholde meg til flere dingser enn jeg allerede har… Jeg er litt delt... Noen dingser er gøy og trigger litt "må-ha"-følelse, mens andre er helt uinteressante. Ikke noe smarthjem å spore hos meg, lite automatikk og smarte (eller mindre smarte) løsninger. Men akkurat pulsklokke, Kindle og et par andre ting er helt geniale. Og det er jo en viss utvikling på pulsklokke-fronten, som trigger have-følelsen med ujevne mellomrom. Men akkurat nå er det batteritiden som er irriterende... Jeg har skrudd skjermen av som standard (og hatt det nesten siden den den var ny), og dermed lyser skjermen kun opp når jeg trykker på knappen for å se hva klokka er. Pulsmålingen er konstant aktivert, det er jo noe av vitsen med hele klokka. Ladet til 100% i går kveld, og da jeg våknet i morges var den på 78%. Nå er den på 68%. Så det går unna... Sendt epost til Polar, men ikke fått svar ennå... *smører med tålmodighet* Fikk pakke i posten i går, og er strålende fornøyd. Klar for ruskevær! Men det manglet en liten ekstrating som skulle følge med, så jeg var kjapt ute med en epost til butikken. Et par bilder og forklaring senere, så kommer det nå ny liten pakke i posten med manglende dings Så fornøyd når det er god og enkel service! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. juni 2023 #19030 Del Skrevet 16. juni 2023 Jeg er så fullstendig teknologi-uinteressert - hva skal jeg med alle disse mulighetene jeg aldri har tenkt på å savne? J eg tror fortsatt den mest geniale dingsen jeg noen gang har kjøpt, var min første mp3-spiller - det var på den tiden jeg jevnlig kjørte nattbuss, og overgangen fra å drasse rundt på en discman og cd-mappe og måtte skifte både cder og batterier i løpet av natta, til en fyrstikkeskestor sak som hang rundt halsen og spilte sammenhengende natten igjennom på ett lite batteri var revolusjonær. Akkurat der så jeg teknologiens muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. juni 2023 Forfatter #19031 Del Skrevet 17. juni 2023 Var trøtt i går, er trøttere i dag... I seng over midnatt og sovnet nok ikke før nærmere 01. Og så våken fra 06:30... Veldig hyggelig kveld i går, god stemning og masse folk. På'n igjen i dag, men akkurat nå vurderer jeg sterkt en vesentlig tidligere kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. juni 2023 #19032 Del Skrevet 17. juni 2023 Roadrunner skrev (På 14.6.2023 den 19.47): Veldig fornøyd med puslklokka jeg har hatt de siste fire årene, men dessverre begynner batteriet å bli smått skralt. Må lade hver dag, hvis ikke går det fort tomt uten at jeg legger merke til det. Har sendt epost til Polar for å høre om det er noe man kan gjøre, men regner med løpet er kjørt. Etter at det i dag dukket opp en ny Polar Ignite 3 Titanium i dag, så håper jeg nesten at den gamle er ferdig... Selv om jeg ikke burde legge opp til slike investeringer nå... Burde er sånt et kjedelig ord. Og en sportsklokke er da piece of cake. Hilsen madammen som ønsker seg: stol sofa ny pc elsykkel Men her er feriepengene alt brukt på tenner og nye vinduer på en vegg i barndomshjemmet. Samt bilservice med påfølgende...eh...følgekostnader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. juni 2023 Forfatter #19033 Del Skrevet 17. juni 2023 Da er den sosiale kvota oppbrukt og introverten har inntatt verandaen i stillhet sammen med en kurv norske jordbær. To fine dager,masse mennesker, allsang, fin musikk og god stemning. Men nå var grensa nådd. At tre artister gjenstod da jeg gikk var heeeeelt greit. Hadde bare en tanke i hodet - HJEM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juni 2023 #19034 Del Skrevet 17. juni 2023 Det var dette med å gi seg mens leken er god - man må ikke nødvendigvis bli til siste slutt. Det er faktisk noe av det jeg setter mest pris på å ha lært med alderen, å høre mer på hva jeg faktisk vil heller enn jeg synes jeg burde, også når det gjelder i utgangspunktet positive ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. juni 2023 Forfatter #19035 Del Skrevet 17. juni 2023 Enig - har absolutt blitt flinkere til å lytte til egne behov. Fremdeles hender det at jeg presser meg selv litt for langt, men stort sett følges fjellvettregelen "Vend i tide - det er ingen skam å snu". Siden jeg ikke har rørt alkohol i helgen mistenker jeg også at grensen nås litt tidligere enn for de som fyller på med promille gjennom dagen. Snakket litt om det med en av de jeg har hengt med, og han kjente seg veldig igjen da jeg beskrev hvordan jeg opplevde det. At han har det på veldig lik måte, men at han opplever at signalene og behovet dempes litt av alkohol. Og det er jo klart at det blir noe mer slitsomt å være edru utover kvelden når stadig flere blir mer og mer beruset... Mine følere jobber på høygir hele tiden, mens andres følere er bedøvet av alkohol. Nå er kurven med jordbær spist opp og jeg skal snart ut og vanne litt krukker og blomster for kvelden. Så venter en kald dusj og tidlig natta i nyvasket og soltørket sengetøy (en av fordelene med å våkne i "otta"). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juni 2023 #19036 Del Skrevet 17. juni 2023 Jo mer andres promille stiger, jo sterkere blir lysten til å forlate åstedet... Jeg tror aldri jeg i ettertid har angret på å ha gått når jeg har følt for det, men det har hendt at jeg har angret på å ikke ha gått før, eller å ha kommet i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. juni 2023 Forfatter #19037 Del Skrevet 18. juni 2023 Magevirus var akkurat det jeg ønsket meg... Ganske store deler av dagen har blitt tilbragt på porselensstolen, og mat er oppskrytt... Optimisten forsøkte seg på pasta til middag, realisten innså en time senere at det gikk filleveien. Urgh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2023 #19038 Del Skrevet 18. juni 2023 Æsj… God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. juni 2023 #19039 Del Skrevet 18. juni 2023 Høyt på ønskelisten ved enhver anledning. Får håpe det er endagsvarianten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. juni 2023 Forfatter #19040 Del Skrevet 18. juni 2023 Sauen Shaun skrev (32 minutter siden): Æsj… God bedring Takk! Ikke moro dette, men ikke stort annet å gjøre enn å ta det som det kommer. Daria skrev (12 minutter siden): Høyt på ønskelisten ved enhver anledning. Får håpe det er endagsvarianten... Krysser fingrene! Men foreløpig er det lite tegn til bedring, har vært 12 morsomme timer... Satser på at ei natts søvn hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå