Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Daria skrev (5 timer siden):

Når man føler seg ferdig, er som regel det tryggeste å bare å legge den vekk og  ikke pusse mer på det - siste-liten-innfall kommer det sjelden så mye godt ut av.

Jupp! Fikk en positiv tilbakemelding av kollega i dag (som leste gjennom), og da var det bare å hive seg rundt. Så ble det rusletur etter jobb og take-away middag :nigo:

Sauen Shaun skrev (2 timer siden):

Godt jobba :tommelopp2:

Tusen takk! Veldig lettet kjenner jeg, så litt mørkt på det ei stund da jeg stod helt fast. Men det løsnet litt rett før 17.mai, og da var det bare å jobbe seg i mål. 

Nå må det bare krysses fingre for at sensor er fornøyd... Jeg vet at det viktigste er å bestå, men kjenner jo på ønsket om en grei karakter også... #flinkpike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag og halvannen time igjen. Og akkurat nå skikkelig lei kjenner jeg. Litt antiklimaks kanskje nå som eksamen er låst og det ikke er noen vei tilbake. Nå gjenstår det bare å vente på sensuren og krysse alt som er. 

Drar en tur til mine foreldre i kveld, og så blir det videre til litt familiebesøk i morgen. Drar hjem igjen i morgen kveld, for har litt rusleturplaner med venninne på søndag. Og så er det ny uke! Hva skjer? Det er jo bare mandager og fredager jo? Eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag! 

En deilig sommersøndag i går, med over 8 km rusletur med venninne før jeg landet på verandaen med bok. Sløve timer, kun avbrutt av litt huslige plikter (tømme oppvaskmaskin, henge opp klesvask) og påfyll av vannmelon. Gjorde godt! 

Denne uka er det ettermiddagsplaner tirdag, onsdag og torsdag, så mistenker at uka kommer til å gå unna. Og til helgen er det frisørtime lørdag, ellers INGEN planer foreløpig. Deilig! For de tre neste helgene er fullspekket med musikalske opplevelser, så da er det ikke planfri helg igjen før uti juli... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (35 minutter siden):

Snart helg... :opplyser:

Og takk og lov for det! 

Sen kveld i går, og nok ei natt med dårlig/for lite søvn. Trodde det var en dårlig spøk da klokka ringte i morges... Men jeg henger rundt her og gjør mitt beste, og teller timer og minutter. Et møte kl 14, og så håper jeg det er ferdig i rimelig tid slik at jeg kan snike meg ut litt før tida i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde fungert sånn nogenlunde i morges, men nå har vi fått på skjermvegger på enden av pulten, så nå må jeg i så fall heve pulten litt og smyge meg under som en makk. Og DET tror jeg hadde skapt mer oppmerksomhet enn "usynlighet"... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søvn er oppskrytt.... :natti:

Våknet kl 04 og tuslet innom toa. Tilbake i senga var det ikke snakk om å finne tilbake til søvnen. Etterhvert rundet jeg nettaviser og sosiale medier, og stod opp rundt 05:30. Rise and.... shine? :kaklehone:Vaskemaskinen jobber med sengetøyvask, jeg er relativt stelt og påkledd og snart klar for frokost. Avreise kl 08, så har goood tid (uret viser nå 06:27... LØRDAG morgen :dåne:)

I dag venter frisørtime og en lunsj/skravlings hos mine foreldre og ellers rolig hjemmehelg. Få tak i ny gassbeholder (det ble burger på komfyren i går....) og gå litt tur kanskje? 

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Nå må det snart bli slutt på at du må vekke vekkeklokka… :trøst: 

Ja, dette er ikke så moro. Men foreløpig overraskende oppegående og våken i dag, så heldigvis ikke helgalt. Blir vel verre i kveld... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandag! :kaffekopp:

Sløv søndag i går, med litt lett fysisk aktivitet og ellers mye lesing og avslapning. Gjorde godt! Burde gjort rent, burde gått tur, burde vært sosial, burde en hel masse. Men valgte å slappe av, kose meg og nyte sommerværet. 

Vurderer å ordne et par ærend etter jobb i dag, og så er det sosial sommeravslutning med jobb i morgen kveld. Onsdag må jeg innom og hente festivalbånd i byen og og så blir det nok litt rolig onsdag og torsdag før konsertmoro i helgen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det også sløv søndag etter jobbing på lørdag. 

Og i dag ble det hjemmekontor. Ble sendt hjem pga brannen i sentrum. AC hadde slått seg på automatisk som den skal gjøre, men det er lite lurt når det brenner et par minutter unna. Så vi ble sendt hjem. Noen få er igjen, men jeg tipper de sendes hjem fortløpende utover dagen. Så får vi satse på at vi kan være på kontoret i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte litt på det, om du jobbet tett nok på til at det ble problematisk. Håper bygget lar seg redde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...