Roadrunner Skrevet 27. mai 2023 Forfatter #18961 Del Skrevet 27. mai 2023 (endret) Kom mai du skjønne, milde??? Fikk et par timer på verandaen i sola med pensumboka, etter deilig skravletur med venninne. Men så kom skylaget og jeg trakk inn til PC-en og mitt "soon-to-be-delivered" Word-dokument. Middagen var allerede planlagt - grilling. Men altså! 12 grader? Måtte jo stå inne og vente på at grillen skulle gjøre jobben, og bare kort ut for å snu på maten. Javel, så er shortsen fremdeles på, men den har fått selskap av tjukke ullsokker og en varm fleecejakke. Får svippe en tur i dusjen og få litt varme i skrotten og finne litt varmere klær... Endret 27. mai 2023 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. mai 2023 #18962 Del Skrevet 27. mai 2023 Og jeg minner igjen om hvilket land du befinner deg i, og det tilhørende klimaet... Det er tosifret antall grader - ikke klag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. mai 2023 Forfatter #18963 Del Skrevet 27. mai 2023 Daria skrev (4 minutter siden): Og jeg minner igjen om hvilket land du befinner deg i, og det tilhørende klimaet... Det er tosifret antall grader - ikke klag Det er ikke lenge før den gradestokken er nede på ett siffer igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. mai 2023 #18964 Del Skrevet 27. mai 2023 Roadrunner skrev (3 minutter siden): Det er ikke lenge før den gradestokken er nede på ett siffer igjen... 2,5 grader, ganske så nøyaktig. Og siden mitt termometer stort sett viser 2 grader for høyt så....vel, 0,5 grader i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. mai 2023 Forfatter #18965 Del Skrevet 27. mai 2023 Nettopp... Hadde rundt syv røde (men ikke veldig varme) grader her i morges. På dem positive siden, ikke uholdbart varmt nattestid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. mai 2023 #18966 Del Skrevet 27. mai 2023 Rundt 20 på dagtid og under 10 nattestid er i grunnen mitt ideelle klima - jeg ser med angst og beven på at yr truer med 29 grader på onsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. mai 2023 #18967 Del Skrevet 27. mai 2023 Etter å ha vært ute i hele dag har jeg fått skikkelig frost i meg *ønsker meg litt sommervarme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. mai 2023 Forfatter #18968 Del Skrevet 27. mai 2023 Daria skrev (4 minutter siden): Rundt 20 på dagtid og under 10 nattestid er i grunnen mitt ideelle klima - jeg ser med angst og beven på at yr truer med 29 grader på onsdag... Ja, onsdagen skiller seg definitivt ut! Kunne vi ikke fått noen av de gradene i helgen i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. mai 2023 #18969 Del Skrevet 28. mai 2023 Puh, vi slapp unna onsdagen dere snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. mai 2023 Forfatter #18970 Del Skrevet 28. mai 2023 Finfin skravletur på 8 km ble avsluttet med lunsj og dessert på uteservering. Finfin søndag! Og det aller beste? Begynner å føle meg ganske ferdig med eksamen (satser på at en kollega gidder å lese gjennom til uka og så får jeg ta eventuelle innspill til etterretning før innlevering), og det er fri i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mai 2023 #18971 Del Skrevet 28. mai 2023 Så deilig å ha eksem noenlunde under kontroll. Jeg er imponert, jeg har alltid vært skippertak-i-siste-liten-menneske når det gjelder sånne ting - og slet den gangen på høgskolen da vi hadde tre mappeeksamen-innleveringer i samme uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. mai 2023 Forfatter #18972 Del Skrevet 28. mai 2023 Daria skrev (2 timer siden): Så deilig å ha eksem noenlunde under kontroll. Jeg er imponert,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mai 2023 #18973 Del Skrevet 28. mai 2023 (endret) Sikkert også greit å ha under kontroll Der har jeg ikke så mye erfaring (og trenger ingen detaljer...) Endret 28. mai 2023 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. mai 2023 Forfatter #18974 Del Skrevet 28. mai 2023 Heldigvis ingen skitne detaljer å komme med i den forbindelse... Men ja, jeg kjenner meg ganske ferdig nå egentlig. Skal ta en skikkelig gjennomgang i morgen og sjekke referanser etc. og så får en kollega eller sjefen kanskje få jobben med å lese gjennom. Og så får det bare stå til. Ganske sikker på at jeg ikke stryker og ganske sikker på at det ikke er noen toppkarakter. Men midt på treet må da være greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mai 2023 #18975 Del Skrevet 28. mai 2023 Det viktigste, i tillegg til å bestå, er vel den kompetansen og kunnskapen du har opparbeidet deg - det er jo den du skal bruke, ikke eksamenskarakteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. mai 2023 Forfatter #18976 Del Skrevet 28. mai 2023 Veldig sant, og takk for nyttig påminnelse! Har absolutt vært lærerikt og interessant, og er ganske sikker på at jeg kommer til å vende tilbake til deler av pensum senere også. Uten en eksamen hengende over skuldrene... Det fascinerende er at etter at det løsnet litt med skrivingen rundt 17.mai, så er det tydelig at noe har lettet allerede. Det er litt mer overskudd og virketrang på plass, og har allerede startet med litt justeringer på -inntaket (ikke spist siden forrige helg - høres kanskje ikke så voldsomt ut, men det er en bragd etter de siste måneders "kosthold" ). Og nå vurderer jeg rett og slett om søndagskvelden skal benyttes til litt støvsuging og praktiske nødvendigheter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mai 2023 #18977 Del Skrevet 28. mai 2023 Pass på å ikke overdrive nå da Det er utrolig hvor mye som henger sammen og påvirker hverandre, både fysisk og mentalt, uten at det nødvendigvis er så opplagt hvordan og hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #18978 Del Skrevet 30. mai 2023 Da var eksamen lastet opp og levert Den går ikke inn til sensur før til fredag, så jeg kan i praksis fremdeles gjøre endringer om jeg ønsker. Men jeg føler meg veldig ferdig og at besvarelsen nå er levert. Enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. mai 2023 #18979 Del Skrevet 30. mai 2023 Når man føler seg ferdig, er som regel det tryggeste å bare å legge den vekk og ikke pusse mer på det - siste-liten-innfall kommer det sjelden så mye godt ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. mai 2023 #18980 Del Skrevet 30. mai 2023 Godt jobba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå