Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:

Hele kroppen skrek "NEI" da klokka ringte i morges, og jeg slumret vekkerklokka et par ganger bare fordi jeg ikke orket tanken på å virke rett og slett. Godt det er litt helgefølelse nå med et par dager fri! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:flagg: Gratulerer med dagen! :flagg:

Stille og rolig nasjonaldag på disse trakter. Våknet med smått hovent øyelokk og litt tung i hodet. Fikk i meg litt frokost og på med litt klær, og hang ut flagget. Det hang i ca 90 sekunder før festet knakk og flagget reiste. :sukk:God start...

En jobbtelefon, litt eksamensjobbing og så kom mine foreldre på formiddagen. Skravlet, sett 17.mai-sending på tv og tatt det rolig. God grillmiddag og så tidlig avreise for gjestene. Sofaen er inntatt :veslejenta: og det skjer ikke stort mer i kveld kjenner jeg. Krysser fingrene for at øyet er bedre i morgen og at det blir utført litt eksamensarbeid. :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:Fredag! :strix:

Og egentlig litt mandagsfølelse, men kjenner det er helt greit at det er fredag. Fikk jobbet ganske bra med eksamen i går, og har i det minste fått skrevet ned litt på alle hovedpunktene. Nå må det bare utdypes, reflekteres, diskuteres og renskrives. Men to uker til levering, så det bør være overkommelig! Skuldrene har sunket noen få cm om ikke annet. 

Venninne tok kontakt i går ettermiddag og lurte på om jeg ville være med på gåtur. Ble en veldig fin tur i det som for meg er relativt ukjent turterreng (kun gått i det området en gang tidligere). Mye oppover (og etterhvert nedover), men fine skogsstier og flott terreng. Og deilig å strekke litt på beina etter et par ganske sofastasjonære dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har ny mobiltelefon og forsøker å logge på på alt av apper og moro. 

Dagens mest bruke funksjon: Glemt passord? 

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (21 timer siden):

Man har ny mobiltelefon og forsøker å logge på på alt av apper og moro. 

Dagens mest bruke funksjon: Glemt passord? 

:sjenert:

Grattis - når du etterhvert får flyttet inn. Bytte av "dingser" er og blir en prøvelse i gjerningsøyeblikket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

God mandag! 

Full arbeidsuke igjen, det er en liten stund siden gitt. Får bare gyve løs og ta oppgavene fra en kant. 

Ble litt sent i går, med litt lakenskrekk og litt for spennende bok, så var skikkelig i koma da klokka ringte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du har tid til å jobbe mellom alle turene du flakser på??? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Er du sikker på at du har tid til å jobbe mellom alle turene du flakser på??? :fnise:

Er nødt til å tjene litt penger mellom slagene... 💸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (2 minutter siden):

Det koster å være flyfille? :fnise: 

Gjett om! :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Var trøtt i går - er trøttere i dag... :natti:

Sovnet litt sent, og våknet i 04-tiden. Og fikk ikke sove igjen. Utrolig unødvendig! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på trening i går! :kaklehone:

Litt stive bein i dag, men veldig godt med en real økt igjen. Var redd timen skulle bli avlyst da det kun var et par påmeldte, men heldigvis gikk den som vanlig. Jeg er ikke akkurat på inventarlista til treningssenteret for øyeblikket... :sjenert: 

Men for øyeblikket lever jeg i troen på at ALT blir bedre når eksamen er levert. Da blir visst heimen skinnende ren, jeg blir sprek, slank og uthvilt, og full av virketrang og sosialt overskudd. Bare å glede seg med andre ord... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du har troen - og realistiske målsetninger og forventninger, ikke minst... :rulle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (21 timer siden):

Godt du har troen - og realistiske målsetninger og forventninger, ikke minst... :rulle: 

That's my middle name :opplyser:

:flau:

Fikk handlet litt i går (det var jo tross alt Trippel Trumf og man er trofast Kiwi-gjenger), grillet litt middag og så ble det liksom ikke noe mer. Rekordtidlig tannpuss, og fant senga, men så tikket det inn melding på mobilen. Så ble liggende å chatte frem og tilbake med en italiener i nesten 45 minutter. 

Så fikk jeg endelig lest ferdig boka jeg har holdt på med ei god stund (Åsa Larsson: "Fedrenes Misgjerninger"), og dermed ble det absolutt ikke så tidlig soving som først tenkt allikevel. :sjenert: Trøsten får være at det er fredag i dag, og bittelitt langhelg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (7 minutter siden):

Rekordtidlig tannpuss, og fant senga, men så tikket det inn melding på mobilen. Så ble liggende å chatte frem og tilbake med en italiener i nesten 45 minutter. 

Kveldschatting på sengekanten med en italiener? Her føler jeg at det mangler vesentlige detaljer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daria skrev (38 minutter siden):

Kveldschatting på sengekanten med en italiener? Her føler jeg at det mangler vesentlige detaljer...

Og den følelsen er du selvfølgelig helt berettiget til å ha... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: :tunge1:

La meg omformulere: Fortell!! Du vet at du uansett kommer bedre ut av sannheten enn av det som skjer i hodet mitt når jeg må bruke fantasien... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (3 timer siden):

:hoho: :tunge1:

La meg omformulere: Fortell!! Du vet at du uansett kommer bedre ut av sannheten enn av det som skjer i hodet mitt når jeg må bruke fantasien... 

Men sannheten er jo ikke så interessant i slike tilfeller - er den det? :sjenert:

Er ikke fantasien mye morsommere og byr på flere interessante muligheter? 

For sannheten er jo såpass kjedelig som at jeg har solgt et par konsertbilletter. Til en italiener. Og vi chattet litt generelt for at begge skulle få avklart at det ikke dreier seg om svindel og spetakkel, og for å lande handelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en anelse om at sannheten var såpass prosaisk, men man har jo ikke mer moro enn man lager selv - og jeg laget flere mer underholdende muligheter... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...