Roadrunner Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #18901 Del Skrevet 9. mai 2023 Jeg har 180 cm seng alene, men ser at jeg sikkert kunne klart meg med 150 cm (men vil jeg? Men 150 cm (eller 140?) delt på to stk, MED dobbeldyne ble i snaueste laget. Føler jeg har lagt på kantsømmen i hele helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2023 #18902 Del Skrevet 9. mai 2023 Da kan jeg jo faktisk ligge på tvers - min er 180 lang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. mai 2023 #18903 Del Skrevet 9. mai 2023 Roadrunner skrev (5 timer siden): Kanskje ikke så sart (ennå) her, men definitivt sær. Og dobbeldyne er fandens skaperverk spør du meg. Uansett hvor romantisk eller ikke settingen måtte være, jeg vil ha egen dyne! Helst egen dobbeltseng også... Flashback til langhelg i Warzava med venninne. Vi hadde leid leilighet i leilighetshotell og venninne hadde selvsagt booket twin beds. Leiligheten var trivelig nok men sovefasilitetene var ikke helt i tråd med spec. Vi fikk dobbeltseng - og så vidt jeg husker med dobbeltdyne attpåtil. "No offence, men jeg hadde heller sett at <kjærestens navn> lå der i stedet for du," ytret min venninne i noe molefonken tone da vi krabbet til køys og balanserte på hver vår sengekant. Jeg kunne til og med greid meg med bare senga - UTEN kjæreste. Det gikk selvsagt greit men begge var enig i at dobbeltdyne virkelig var fandens skaperverk i en sådan setting. Ille nok med kjæreste spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #18904 Del Skrevet 9. mai 2023 Det ER fandens skaperverk... Burde være forbudt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #18905 Del Skrevet 10. mai 2023 Søvn er visst oppskrytt. Sov godt til ca 01:05, og lå deretter våken til minst kl 04:00... Hva er greia med det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. mai 2023 #18906 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg er velkjent med spørsmålet, men sliter litt med svaret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mai 2023 #18907 Del Skrevet 10. mai 2023 Her er det 180 cm seng delt på to. Og eselet har dobbeldyne alene. Jeg må nemlig ha min egen enkeldyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #18908 Del Skrevet 11. mai 2023 Jeg var på trening i går! Tungt, og lenge siden sist, men jeg fikk svettet og jobbet, og var meget godt fornøyd da jeg kom hjem. Planen om støvsuging utgikk da jeg i stedet dro innom butikken og fikk handlet til kveldens venninnebesøk. Så får jeg lage litt middag og dessert til gjestene i dag, og sveipe over gulvene der det er verst. Så blir det som det blir! Tok tid før jeg var sovetrøtt i går kveld, men jeg har sovet godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. mai 2023 #18909 Del Skrevet 11. mai 2023 Forer du gjestene godt ved bordet, er de ikke så opptatt av tilstanden på gulvet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #18910 Del Skrevet 11. mai 2023 Daria skrev (8 minutter siden): Forer du gjestene godt ved bordet, er de ikke så opptatt av tilstanden på gulvet... Så sant! Satser på at tiramisu til dessert fungerer bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. mai 2023 #18911 Del Skrevet 11. mai 2023 Hvis ikke er det noe galt med gjestene dine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. mai 2023 #18912 Del Skrevet 11. mai 2023 Tiramisu Det er godt det… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #18913 Del Skrevet 11. mai 2023 Daria skrev (7 timer siden): Forer du gjestene godt ved bordet, er de ikke så opptatt av tilstanden på gulvet... Da håper jeg du har rett! For bortsett fra en sveip med feiekost og feiebrett har ettermiddagen gått til matlaging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #18914 Del Skrevet 12. mai 2023 F R E D A G ! ! ! Fin ettermiddag/kveld i går, og gjestene virket fornøyde med både middag og dessert. Og ingen kommenterte lavtflyvende hybelkaniner... Men det ble litt sent før fuggel'n fant senga (selv om gjestene for så vidt dro i høvelig tid), så det er smått vrakfuggel-tendenser i dag kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #18915 Del Skrevet 12. mai 2023 Hadde en fascinerende hendelse i går. Mens jeg stod og laget mat før gjestene kom fikk jeg en både fascinerende og litt ekkel sysnforstyrrelse som ikke ville gi seg. Hadde ikke tid til å bekymre meg stort, og satset på at det bare var fordi jeg var sulten (lenge siden mat). Heldigvis ga det seg da vi hadde satt oss ved bordet og spist litt. Men jeg har tenkt litt, og benyttet sjansen til å kjøre et par søk på Google i kveld. Og det stemmer overraskende bra med øyemigrene Heldigvis ikke noe skummelt, og fikk ikke noe mer plager etterpå, men litt ekkelt da det stod på. Vurderte å ta ut linsene for å se om det ville hjelpe, men valgte å avvente. Og det ga seg jo helt av seg selv. Interessant erfaring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. mai 2023 #18916 Del Skrevet 12. mai 2023 Pussig, det har jeg aldri hørt om. Greit å vite hva det er og at det ikke er farlig, om det skulle dukke opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #18917 Del Skrevet 12. mai 2023 Daria skrev (6 minutter siden): Pussig, det har jeg aldri hørt om. Greit å vite hva det er og at det ikke er farlig, om det skulle dukke opp igjen. Aldri hørt om det jeg heller, og var en synsforstyrrelse jeg aldri har hatt. Var nærmest som å se gjennom en diamantslipt ring på begge øynene, hvor alt i den ringen ble uklart og forstyrret. Mens i midten og på utsiden var det relativt klart og vanlig. Og varte nok bare rundt halvtimen som det stod i artikkelen. Så tror selvdiagnostiseringen er relativt nøyaktig i dette tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. mai 2023 #18918 Del Skrevet 12. mai 2023 Roadrunner skrev (2 minutter siden): Aldri hørt om det jeg heller, og var en synsforstyrrelse jeg aldri har hatt. Var nærmest som å se gjennom en diamantslipt ring på begge øynene, hvor alt i den ringen ble uklart og forstyrret. Mens i midten og på utsiden var det relativt klart og vanlig. Og varte nok bare rundt halvtimen som det stod i artikkelen. Så tror selvdiagnostiseringen er relativt nøyaktig i dette tilfellet. Jeg har ikke hatt det selv, men en bekjent har det. Tror det også kalles aura-migrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #18919 Del Skrevet 12. mai 2023 (endret) Skravla skrev (38 minutter siden): Jeg har ikke hatt det selv, men en bekjent har det. Tror det også kalles aura-migrene. Meget mulig. Jeg aner ikke Ei venninne har migrene med aura (eller aura-migrene), men det er alltid hodepine involvert og det er gjerne flere andre symptomer på plass. Så vet ikke om øyemigrene er noe helt eget eller en form for aura-migrene. Var ingen hodepine involvert i går, og bortsett fra litt sliten i hodet så var formen fin. Men sliten var jeg uansett etter noen hektiske uker på jobb og ellers mye på agendaen. Jeg har hatt "vanlig migrene" og vertigoutløst migrene (sære greier...), men ikke denne moroa før En trøst er uansett: Om tre uker er eksamen levert! (At jeg er veldig lagt unna noe innleverbart er en helt annen sak... ) Endret 12. mai 2023 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. mai 2023 #18920 Del Skrevet 12. mai 2023 Er det bare dette semesteret, eller skal du studere videre til høsten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå