Sauen Shaun Skrevet 20. april 2023 #18881 Del Skrevet 20. april 2023 Her er den ene verandaen veldig grønn. Høytrykkspyleren ble ikke brukt i fjor pga et dårlig hjerte. Så her er det års grønske som må vekk… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. april 2023 Forfatter #18882 Del Skrevet 20. april 2023 Hadde helt glemt hvor utrolig tilfredsstillende det kan være å leke med høytrykkspyler! Skikkelig sliten kropp nå, men meget happy med ettermiddagens innsats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. april 2023 Forfatter #18883 Del Skrevet 22. april 2023 Amputert helg merkes, og jeg er klar for tidlig legging hvert øyeblikk. Våknet i tillegg unødvendig tidlig i morges (når vekkerklokka er innstilt på kl 07:45, er det ingen grunn til å våkne 05:55 og ikke få sove mer ), og har hatt intense timer med input før det var felles middag og sosialisering. Da maten var unnagjort og ytterligere sosialisering var planlagt, så takket jeg for laget og kom meg hjemover. Et par timer i innovervendt stillhet har gjort godt, selv om jeg ikke har gjort noe som helst fornuftig/nyttig. På'n igjen i morgen, og så blir det nok skikkelig sløv ettermiddag/kveld i morgen kjenner jeg meg selv rett. Mør i topplokket! Og da har jeg ikke nevnt at det blir jobbreise til uken - så "noen" trenger helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2023 #18884 Del Skrevet 22. april 2023 Du får trøste deg med at det straks er mai - måneden for ekstra fridager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. april 2023 Forfatter #18885 Del Skrevet 23. april 2023 Daria skrev (9 timer siden): Du får trøste deg med at det straks er mai - måneden for ekstra fridager... Det gledes! For hva er greia med å våkne over en time før vekkerklokka i helgen? 06:00 er ingen tid på en søndag! Kommer til å bli vrak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. april 2023 #18886 Del Skrevet 23. april 2023 Er ikke vekkerklokka på hogget? Det er helt feil når du må vekke vekkerklokka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. april 2023 Forfatter #18887 Del Skrevet 24. april 2023 Vekkerklokka fortsetter å bli vekket, og jeg fortsetter å våkne før kl 06 om morgenen. Hva er vitsen? Blir jo bare trøttere og trøttere... Det merkes godt at det ikke har vært skikkelig helg, jeg var ganske mør i toppen i går ettermiddag. Såpass mør at jeg ikke innså før kl 20 at jeg burde startet vaskemaskinen for 2-3 timer siden. Orket ikke starte den i kveldinga i går, og var uaktuelt å la den kjøre i morges slik at jeg måtte henge opp et lass klær før jobb. Så da blir det klesvask i ettermiddag i stedet. Skal nok gå fint. Ellers planer om støvsuging, rydding og litt lett rengjøring i dag, og så prøve å få inn en treningsøkt i morgen (kanskje). Så blir det jobbreise onsdag og torsdag, og vipps er det heldigvis fredag igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. april 2023 Forfatter #18888 Del Skrevet 27. april 2023 Vekkerklokka må fremdeles vekkes, men nå skimter jeg i det minste ei helg som nærmer seg. Trøttesen her, etter altfor sen (men veldig hyggelig) kveld i går, og igjen våknet jeg altfor tidlig i dag. Krysser fingrene for at en ekstra fri-mandag kan hjelpe! Aner ikke når jeg er hjemme i ettermiddag/kveld, er avhengig av sjåføren og kollegaer. Men krysser fingrene for at det ikke blir altfor sent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. april 2023 #18889 Del Skrevet 27. april 2023 Heldigvis fredag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. april 2023 #18890 Del Skrevet 27. april 2023 Med sjåfør kan du jo sove i bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. april 2023 Forfatter #18891 Del Skrevet 27. april 2023 Sauen Shaun skrev (4 timer siden): Heldigvis fredag i morgen Daria skrev (2 timer siden): Med sjåfør kan du jo sove i bilen... Vi skravlet halve turen, så lite stopp for påfyll av næring. Og vips satt jeg plutselig bak rattet mens "sjåføren" dormet. Hva skjedde? Vet at han setter pris på at vi kan dele litt på, og jeg er ikke så vanskelig å be. Liker jo å kjøre bil! Og han kommer hjem til kone og 3 barn som trenger at han virker, jeg kan innta sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. mai 2023 Forfatter #18892 Del Skrevet 4. mai 2023 Jobbtur forrige uke - fredagen gikk i ett på jobb og inkluderte litt overtidsjobbing. Lørdag var ganske planlagt og gikk i ett fra tidlig morgen til godt ut på kvelden. Søndag og mandag ble heldigvis relativt rolige, fikk litt frisk luft, slappet av og var smått apatisk til det hele. Full fart igjen på jobb på tirsdag, overtidsjobbing og ganske amputert kveld. Jobbreise igjen i går, der gikk det litt skeis og dagen ble lengre enn tiltenkt, så ikke hjemme før i 19-tiden. DA måtte det pakkes! For i ettermiddag setter fuggel'n seg på flyet igjen - ut på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. mai 2023 #18893 Del Skrevet 4. mai 2023 Flyfilla trekkfuggel… God tur. Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mai 2023 #18894 Del Skrevet 4. mai 2023 *ser bare støvskyen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #18895 Del Skrevet 9. mai 2023 "Tramps like us - Baby, we were born to run" Eller hva med denne? Sitat When I'm out in the street, girl Well, I never feel alone When I'm out in the street, girl In the crowd I feel at home En helt fantastisk helg er ved veis ende og hverdagen er smått brutalt tilbake. Var ikke særlig klar for vekkerklokke i dag kjenner jeg... Men jeg har sovet GODT igjen, etter 4 netter på 3-mannsrom med fremmede senger, andre mennesker som snorker, uvante lyder og i det hele tatt. Litt lite søvn i helgen med andre ord, men ellers tipp topp! Sår hals og hes røst - alt er som det skal være Øyeblikkelig lunsj her, og så går nok ettermiddagen fort og gæli tenker jeg. Må handle litt matvarer i ettermiddag, ordne et par ærend og gjøre en real innsats i heimen. Oppdaget plutselig at jeg skal holde "syforening" på torsdag - det hadde "noen" husket bort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2023 #18896 Del Skrevet 9. mai 2023 Fort gjort å glemme når man har viktigerr (les: mer lystbetonte) ting å konsentrere seg om Å sove på rom med andre når man er vant til å sove alene er utfordrende - en ting er de andres lyder, men jeg blir jo redd for å forstyrre andre med mine også, i tillegg til den vage følelsen av at det er noen i rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #18897 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) Daria skrev (48 minutter siden): Fort gjort å glemme når man har viktigerr (les: mer lystbetonte) ting å konsentrere seg om Å sove på rom med andre når man er vant til å sove alene er utfordrende - en ting er de andres lyder, men jeg blir jo redd for å forstyrre andre med mine også, i tillegg til den vage følelsen av at det er noen i rommet. Det er nettopp det. Og med tre på samme rom, så var ikke dobbeltsenga av den største modellen, det var dobbeldyne og det var kompromisser på plassering av koffert, temperatur, lys etc. Alt ordner seg, men det er en overgang. Veldig koselig tur da, og har gått greit med tre stykk på samme rom tross alt. Og tror jeg gikk i koma i natt gitt. Gjorde rett og slett fysisk vondt da klokka ringte. Endret 9. mai 2023 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2023 #18898 Del Skrevet 9. mai 2023 Dobbeldyne på hotell er en uting - at man deler rom, betyr ikke at man vil ligge under samme dyne... Jeg bodde en del på ungdomsherberge da jeg var yngre, med fellesrom og sovesaler, men jeg har bitt både sart og sær på mine eldre dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #18899 Del Skrevet 9. mai 2023 Daria skrev (6 minutter siden): Dobbeldyne på hotell er en uting - at man deler rom, betyr ikke at man vil ligge under samme dyne... Jeg bodde en del på ungdomsherberge da jeg var yngre, med fellesrom og sovesaler, men jeg har bitt både sart og sær på mine eldre dager Kanskje ikke så sart (ennå) her, men definitivt sær. Og dobbeldyne er fandens skaperverk spør du meg. Uansett hvor romantisk eller ikke settingen måtte være, jeg vil ha egen dyne! Helst egen dobbeltseng også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2023 #18900 Del Skrevet 9. mai 2023 Dynen min får du aldri... Jeg er vant til 120 seng alene, så om jeg skulle delt seng med noen på permanent basis, måtte den vært bred. Jeg tror jeg har dasket til Skravla i søvne på et par ferier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå