Gå til innhold

Melkesjokolade med kvikk lunsj og havsalt


BlackBerry

Anbefalte innlegg

Salt og sjokolade er en uslåelig kombinasjon. Som feks Walters sjokoladen. Himmel!

Ja, og Smash!!! Nam nam!!! Til helga skal melkesjokoladekvikklunsjmedhavsalt-sjokkisen testes ut....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den smaker som SMASH (synes jeg da), og jeg tror den er laget nettopp for å utkonkurrere Nidar's versjon av en sånn sprø og salt sjokolade ;)

Og jeg tror de kommer til å lykkes! :D

Men det er litt kulere form på SMASH'en da, og derfor er den kulere å servere når man får gjester, men jeg spiser som oftest sjokolade alene, så jeg kommer til å kjøpe Freia sin versjon oftere, hihi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den smaker som SMASH (synes jeg da), og jeg tror den er laget nettopp for å utkonkurrere Nidar's versjon av en sånn sprø og salt sjokolade ;)

Og jeg tror de kommer til å lykkes! :D

Men det er litt kulere form på SMASH'en da, og derfor er den kulere å servere når man får gjester, men jeg spiser som oftest sjokolade alene, så jeg kommer til å kjøpe Freia sin versjon oftere, hihi! :D

Smash er jo livsfarlig, så hvis Freia sin wannabe-smash er bedre..........da er jeg dødsdømt....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smash er jo livsfarlig, så hvis Freia sin wannabe-smash er bedre..........da er jeg dødsdømt....;)

Den er bedre! Og jeg elsker smash... Så du er nok dødsdømt.... hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven

Meh, var grei nok. Men siden eg har valget vil eg heller kjøpe vanlig kvikklunsj fremfor denne sjokoladen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser sjokolade ekstreeemt sjelden, spiser heller snacks, men spiste to slike svære plater på to dager :flau: Også kom kvisene noen dager etterpå pga sjokoladesjokk, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er bedre! Og jeg elsker smash... Så du er nok dødsdømt.... hehe :)

Samme her! Jeg har fått en ny favoritt, og måtte kjøpe den i dag, selv om jeg spiste en hel plate i helga. :fnise:

:arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke den nye kvikklunchen var så enormt bra i forhold til den gamle. Den smaker altfor lite salt og har for lite kjeks i seg. Det hadde vært bedre med vanlig kvikklunch med salt,

Smash er forøvrig en av mine favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg også fått prøvd denne sjokoladen og må dessverre si at jeg ikke er frelst. Helt grei, men kommer ikke til å kjøpe den igjen. Ren Freia melkesjokolade er og blir best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke denne skilte seg så voldsomt ut. Nå har ikke jeg vært noe glad i sjokolade (helt til jeg ikke tålte melk .. doh) så har ikke smakt allverdens men med havsalt reklamert kunne den godt vært saltere etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns dere den er bedre enn Smash??? Hvordan kan det være mulig?

Jeg ELSKER Smash, og prøvde denne forrige helg, og syns bare det smakte melkesjokolade med litt kvikklunsj jeg. Altfor lite saltsmak. Så at noen påstår at den er bedre enn Smash er jo helt vilt for meg!?

Så, helt ærlig nå dere, er den like god? Er det særlig med saltsmak i denne sjokoladen? Begynner å lure på om jeg har fått en tam sjokolade... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var veldig god! Jeg ville ikke sammenlignet den helt med Smash, for det er mye mindre kjeks i den, men den smakte innmari godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Den var veldig god! Jeg ville ikke sammenlignet den helt med Smash, for det er mye mindre kjeks i den, men den smakte innmari godt!

Nå har jeg og smakt den. kjempegod, men smash er fortsatt bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...