Gå til innhold

Tuller/kverulerer du i tråder av og til på tull?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har jo gjort det: kverulert eller svart imot andre bare for å skape litt heftig diskusjon. Spissformulere kraftig og si imot bare for å si i mot selv om motdebattanten har gode argument.

Har du gjort det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg prøver egentlig å la være å kverrulere! Men jeg kan spissformulere kraftig om folk ikke gidder lese hva jeg skriver. kan bli spydig med kverrulanter som deg selv. er unødvendig!
Endret av LunchBox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg syns det er gøy å tulle litt av og til...det skal veldig lite til for å provosere enkelte, og av og til er det gøy å teste ut grenser, for å se hvor det bærer i en diskusjon.

Men en bør jo ikke gjør det for ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kverulere og provosere bare for å trolle, er en uting, og gjør ikke annet enn å forsøple en debatt.

Dersom man ikke har annet å foreta seg enn slikt, bør man vurdere om man har en mental modenhet som er tilstrekkelig til å oppholde seg på et diskusjonsforum.

Selv om det ikke er noen aldersgrense for å oppholde seg her, bør man være over barnehagenivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo gjort det: kverulert eller svart imot andre bare for å skape litt heftig diskusjon. Spissformulere kraftig og si imot bare for å si i mot selv om motdebattanten har gode argument.

Har du gjort det samme?

Nei.

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg synes det er barnslig,og jeg vet hvor irriterende det er for de som faktisk er seriøse.

Jeg sier kun imot når jeg faktisk er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hogwash_*
Nei. Jeg synes det er barnslig,og jeg vet hvor irriterende det er for de som faktisk er seriøse.

Jeg sier kun imot når jeg faktisk er det.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...