Kråkesaks Skrevet 21. april 2011 #2741 Del Skrevet 21. april 2011 værdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #2742 Del Skrevet 21. april 2011 Dette må ha blitt nevnt før, men: Under all debatten om voldtektsbølgen så har jeg blitt rimelig lei av å lese om alle som tar sine forhåndsregler. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. april 2011 #2743 Del Skrevet 21. april 2011 Hva mener du? Det heter forholdsregler, ikke fohåndsregler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #2744 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg gjør det i alle fall sånn at jeg har navnet i kursiv første gang det nevnes, deretter bruker jeg vanlig font. Dette har jeg fått beskjed om fra veileder (det er ikke snakk om en masteroppgave, men en semesteroppgave med god oppfølging), så jeg vil i alle fall anta at det ikke er noe som trekker ned. Dette har vi fått beskjed om å gjøre i alle våre prosjekter og bachelor/masteroppgave også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. april 2011 #2745 Del Skrevet 21. april 2011 Hva mener du? Det heter forholdsregler, ikke forhåndsregler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 22. april 2011 #2746 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg leste i en tråd at TS hadde vært på "jentevorsj". Samme jente skrev også om noe fra "helvette". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 22. april 2011 #2747 Del Skrevet 22. april 2011 Nysgjerrigpærer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 22. april 2011 #2748 Del Skrevet 22. april 2011 Nysgjerrigpærer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 22. april 2011 #2749 Del Skrevet 22. april 2011 "(...) runket litt på nesen" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 22. april 2011 #2750 Del Skrevet 22. april 2011 "(...) runket litt på nesen" ... oi ... Noen skrivefeil er bare helt hysteriske ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 22. april 2011 #2751 Del Skrevet 22. april 2011 "(...) runket litt på nesen" Gir dette seksuell nytelse altså? Kanskje noe å prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 22. april 2011 #2752 Del Skrevet 22. april 2011 Gir dette seksuell nytelse altså? Kanskje noe å prøve? Det er masse nerver i nesa, en av våre mest erogene sone. Har lest det i et eller annet kvinneblad, og de lyver aldri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 22. april 2011 #2753 Del Skrevet 22. april 2011 Det værste jeg ser er de som ikke greier forskjellen på "å" og "og". Og når det kommer til uttale så er det skj/kj jeg blir gal av Ellers er jeg ikke så pirkete. Jeg vet jeg har en del skrivefeil selv. Syntes det var moro å se at jeg har tatt feil hele livet med tanke på "forholdsreglene" Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 22. april 2011 #2754 Del Skrevet 22. april 2011 Det værste jeg ser er de som ikke greier forskjellen på "å" og "og". Det heter "verste" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 22. april 2011 #2755 Del Skrevet 22. april 2011 Det heter "verste" Les resten av innlegget mitt også (takk igjen... hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #2756 Del Skrevet 22. april 2011 Er mange på KG som råder andre til å oppsøke en "couch"... Det skrives coach, folkens, med mindre dere faktisk tenker at mennesker i relativt vanskelige situasjoner vil ha godt av å snakke til en sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 22. april 2011 #2757 Del Skrevet 22. april 2011 Er mange på KG som råder andre til å oppsøke en "couch"... Det skrives coach, folkens, med mindre dere faktisk tenker at mennesker i relativt vanskelige situasjoner vil ha godt av å snakke til en sofa. Jeg oppsøker ofte sofaen hvis jeg er utslitt, stresset eller ønker å koble ut. Det er å anbefale! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #2758 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg oppsøker ofte sofaen hvis jeg er utslitt, stresset eller ønker å koble ut. Det er å anbefale! :gjeiper: I trådene det er snakk om trenger TS hjelp til å finne ut av vanskelige situasjoner, angst/depresjon, dårlig selvtillit og lignende problemer. "Hva med å oppsøke psykolog, lege eller f.eks. en couch?" Det hadde vært ganske herlig om sofaer kunne løse alle slike problemer, men i situasjonene det er snakk om tror jeg faktisk at å oppsøke en coach vil være mer nyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 23. april 2011 #2759 Del Skrevet 23. april 2011 Er mange på KG som råder andre til å oppsøke en "couch"... Det skrives coach, folkens, med mindre dere faktisk tenker at mennesker i relativt vanskelige situasjoner vil ha godt av å snakke til en sofa. Det heter vel strengt tatt veileder på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 23. april 2011 #2760 Del Skrevet 23. april 2011 Det heter vel strengt tatt veileder på norsk. ...og rådgiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå