Gjest Eurodice Skrevet 8. mars 2011 #2281 Del Skrevet 8. mars 2011 "Er ikke alltid jeg validifiserer kortet" Eh, her måtte jeg tenke meg om et par ganger . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. mars 2011 #2282 Del Skrevet 8. mars 2011 Dagens fangst: "forfærdelig", "feil melding som ikke går bort" og "traffikk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mars 2011 #2283 Del Skrevet 8. mars 2011 "Kanskje det var hektikt" (= hektisk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mars 2011 #2284 Del Skrevet 9. mars 2011 "kjedet" som forsøk på "skjeden". ...det var nytt lavmål, altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. mars 2011 #2285 Del Skrevet 9. mars 2011 "kjedet" som forsøk på "skjeden". ...det var nytt lavmål, altså. Vel, jeg vil nå ikke forsvare eller noe sånn, men det kan hende vedkommende blandet sammen skjede og kjede? Jeg hadde småproblemer med å skille organisme og orgasme i mine yngre dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. mars 2011 #2286 Del Skrevet 9. mars 2011 Dette er ingen skrivefeil i og for seg, men feil bruk av ord. Jeg leser stadig at man må innfinne seg med hva det måtte være. Det heter å avfinne seg med noe, og innfinne seg, det vil si å komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #2287 Del Skrevet 9. mars 2011 Dette er ingen skrivefeil i og for seg, men feil bruk av ord. Jeg leser stadig at man må innfinne seg med hva det måtte være. Det heter å avfinne seg med noe, og innfinne seg, det vil si å komme. Nå må du ikke forvirre de som vanker på seksualitetsforumet. "Åh, jeg innfinner meg!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. mars 2011 #2288 Del Skrevet 9. mars 2011 Nå må du ikke forvirre de som vanker på seksualitetsforumet. "Åh, jeg innfinner meg!" :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 9. mars 2011 #2289 Del Skrevet 9. mars 2011 Dette er ingen skrivefeil i og for seg, men feil bruk av ord. Jeg leser stadig at man må innfinne seg med hva det måtte være. Det heter å avfinne seg med noe, og innfinne seg, det vil si å komme. Nja, jeg vil heller si det betyr noe sånt som "å møte opp". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. mars 2011 #2290 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Nja, jeg vil heller si det betyr noe sånt som "å møte opp". Det blir vel en smakssak. Resultatet er det samme, om du møter opp eller (an)kommer. Endret 9. mars 2011 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Vamp¤ Skrevet 9. mars 2011 #2291 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) "Hvem brystpumpe anbefaler dere?" Endret 9. mars 2011 av ¤Vamp¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. mars 2011 #2292 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Nå må du ikke forvirre de som vanker på seksualitetsforumet. "Åh, jeg innfinner meg!" Tja ... mitt inntrykk er at de på seksualfronten avfinner seg med mye rart ... For tidlig, for sent, for stor, for liten, ufrivillig bruk av Gate 2, bare for å nevne noe av det man avfinner seg med. Endret 9. mars 2011 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. mars 2011 #2293 Del Skrevet 9. mars 2011 "Hvem brystpumpe anbefaler dere?" Huff, ja, den såg eg og. Er til å grine av, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. mars 2011 #2294 Del Skrevet 9. mars 2011 Ho som skreiv "hvem brystpumpe" forsvarte seg i alle fall med "beklager att jeg har litt skrive problemer hvis det er så plagsomt." Ja, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Vamp¤ Skrevet 9. mars 2011 #2295 Del Skrevet 9. mars 2011 Ho som skreiv "hvem brystpumpe" forsvarte seg i alle fall med "beklager att jeg har litt skrive problemer hvis det er så plagsomt." Ja, ja. Men jeg skjønner ikke at det ikke ringer noen bjeller når de leser over setningen de har skrevet. Er jo ingen som sier "hvem brystpumpe" i dagligtale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 9. mars 2011 #2296 Del Skrevet 9. mars 2011 Men jeg skjønner ikke at det ikke ringer noen bjeller når de leser over setningen de har skrevet. Er jo ingen som sier "hvem brystpumpe" i dagligtale? Joda, massevis av østlendinger. Ikke at jeg tror de nevner brystpumper i dagligtalen det meste av livet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Vamp¤ Skrevet 9. mars 2011 #2297 Del Skrevet 9. mars 2011 Joda, massevis av østlendinger. Ikke at jeg tror de nevner brystpumper i dagligtalen det meste av livet da... . Har aldri hørt folk si det før. Men har nylig flyttet til østlandet så kanskje jeg får høre det etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 9. mars 2011 #2298 Del Skrevet 9. mars 2011 Nå skrev jeg akkurat "snu på den mynten" i stedet for "snu på flisa"... Går ikke an det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. mars 2011 #2299 Del Skrevet 9. mars 2011 Nå skrev jeg akkurat "snu på den mynten" i stedet for "snu på flisa"... Går ikke an det vel? Det var din egen originale formulering . Den hjalp meg til å tenke på hvor "å snu på flisa" egentlig stammer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 10. mars 2011 #2300 Del Skrevet 10. mars 2011 "...Mamma bør få vite det ganske sjapt..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå