sofie777 Skrevet 18. februar 2011 #2021 Del Skrevet 18. februar 2011 Denne var ny: "folk jeg bare kjenner i perforien" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. februar 2011 #2022 Del Skrevet 18. februar 2011 Da jeg bodde i Trondheim så jeg følgende tekst på et skilt: "ny stekte vår ruller". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 18. februar 2011 #2023 Del Skrevet 18. februar 2011 Haha! Nå må jeg bare sitere fra omtalen av Panino rustico, danske rundstykker. Her står det: ... Nyd det lunt og lækkert og opplev duften og smagen af et rustikt og fyldigt morgenbrød. Siden vi er inne på dansken, må det sies at legen vår ba en gjeng danske studenter om å nyte boller i pausen ehe. Han fikk MANGE rare blikk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 18. februar 2011 #2024 Del Skrevet 18. februar 2011 På en datingkanal leste jeg nå nettopp: ... på fritiden driver jeg lit med polletikk ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 18. februar 2011 #2025 Del Skrevet 18. februar 2011 På en datingkanal leste jeg nå nettopp: ... på fritiden driver jeg lit med polletikk ... Det forklarer vel mye når det gjelder politikere...? Jeg syns denne er god: "Å ha kål på tingene!" Whatwhatwhaaat!? "Koll"(sv.) har vel ingenting med kål å gjøre! Dét blir jo bare...kål? En annen "favoritt": "Butikken har oppe fra 9 til 17 i dag." Akkurat hva har denne butikken oppe? Skiltet? Tror det har sneket seg inn litt nynorsk her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 18. februar 2011 #2026 Del Skrevet 18. februar 2011 Siden vi er inne på dansken, må det sies at legen vår ba en gjeng danske studenter om å nyte boller i pausen ehe. Han fikk MANGE rare blikk!!! Eller kneppe knappene? "Hvad faen? Si'r du min pikk er så LILLE!?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2011 #2027 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Fra Coop: "Safran og timmian fylt torsk rygg-mandel" Endret 19. februar 2011 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. februar 2011 #2028 Del Skrevet 19. februar 2011 Fra Coop: "Safran og timmian fylt torsk rygg-mandel" Dette skjønte jeg ingenting av. Jeg handler som oftest på Coop mega, så denne skal jeg jammen se etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. februar 2011 #2029 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Den setninga skjønte ikkje eg heller... Kanskje de skal vere "safran- og timianfylt torskerygg", men kvar kjem mandelen inn, tru? Endret 19. februar 2011 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #2030 Del Skrevet 19. februar 2011 Den setninga skjønte ikkje eg heller... Kanskje de skal vere "safran- og timianfylt torskerygg", men kvar kjem mandelen inn, tru? Det blir vel marsipangris på den som finner mandelen i torsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2011 #2031 Del Skrevet 19. februar 2011 Dette skjønte jeg ingenting av. Jeg handler som oftest på Coop mega, så denne skal jeg jammen se etter. Hvis du klikker på bildet så ser du hvordan det står skrevet...helt merkelig!! Den setninga skjønte ikkje eg heller... Kanskje de skal vere "safran- og timianfylt torskerygg", men kvar kjem mandelen inn, tru? Antageligvis! Mulig "mandel" er starten på en ny setning, men "safran og timmian fylt torsk rygg" er så ELENDIG norsk at jeg får fnatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #2032 Del Skrevet 19. februar 2011 "Men som oftest så kjører jeg på mine venner uten og få betalt for det, rett og slett fordi vi er venner og vi pleier og kjøre på hverandre" Litt av en vennegjeng 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 19. februar 2011 #2033 Del Skrevet 19. februar 2011 "Men som oftest så kjører jeg på mine venner uten og få betalt for det, rett og slett fordi vi er venner og vi pleier og kjøre på hverandre" Au! De kjører kanskje hverandre til legevakta etterpå også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 19. februar 2011 #2034 Del Skrevet 19. februar 2011 Au! De kjører kanskje hverandre til legevakta etterpå også? Det er helt sikkert en del av opplegget. Også premie til den som klarer å kjøre på flest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. februar 2011 #2035 Del Skrevet 19. februar 2011 "Men som oftest så kjører jeg på mine venner uten og få betalt for det, rett og slett fordi vi er venner og vi pleier og kjøre på hverandre" Litt av en vennegjeng Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 19. februar 2011 #2036 Del Skrevet 19. februar 2011 Au! De kjører kanskje hverandre til legevakta etterpå også? De kjører på hverandre til legevakten skjønner du vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 19. februar 2011 #2037 Del Skrevet 19. februar 2011 De kjører på hverandre til legevakten skjønner du vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 19. februar 2011 #2038 Del Skrevet 19. februar 2011 Båt humor. Er det en form for våt humor, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 19. februar 2011 #2039 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg orker snart ikke mer. Jeg får både åndenød og podagra av å se hvordan "sikkelig" sprer seg på KG. Jeg vurderte fullstendig resignasjon, men bestemte meg for å ta opp kampen. En signatur kan nemlig brukes til så mangt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2011 #2040 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg orker snart ikke mer. Jeg får både åndenød og podagra av å se hvordan "sikkelig" sprer seg på KG. Jeg vurderte fullstendig resignasjon, men bestemte meg for å ta opp kampen. En signatur kan nemlig brukes til så mangt. Det er skikkelig bra at noen tar opp kampen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå