Meaty Skrevet 6. januar 2011 #1521 Del Skrevet 6. januar 2011 Vi burde lage en konkurranse her, hvem kan finne den setningen på KG som har flest feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #1522 Del Skrevet 6. januar 2011 I fjord. Det er veldig mange som har gjort mye spennende i fjorden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 6. januar 2011 #1523 Del Skrevet 6. januar 2011 I fjord. Det er veldig mange som har gjort mye spennende i fjorden Den sjuende månen i fjord! Da gjorde jeg mye spennende! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. januar 2011 #1524 Del Skrevet 6. januar 2011 Den sjuende månen i fjord! Da gjorde jeg mye spennende! ...du mener vel "NÅR gjorde jeg mye spennende!"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 6. januar 2011 #1525 Del Skrevet 6. januar 2011 ...du mener vel "NÅR gjorde jeg mye spennende!"? Selv sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. januar 2011 #1526 Del Skrevet 6. januar 2011 Overskrifter burde ihvertfall være riktig: ille luktene urin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. januar 2011 #1527 Del Skrevet 6. januar 2011 ...du mener vel "NÅR gjorde jeg mye spennende!"? Selv sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 6. januar 2011 #1528 Del Skrevet 6. januar 2011 Overskrifter burde ihvertfall være riktig: ille luktene urin Jeg stoppet opp ved den jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingo Skrevet 6. januar 2011 #1529 Del Skrevet 6. januar 2011 Månen! Sjuende! Huset! Vannmann! Vann --> fjord! *pling* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. januar 2011 #1530 Del Skrevet 6. januar 2011 vannskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. januar 2011 #1531 Del Skrevet 6. januar 2011 "Brun utflod da man er gravid" Ja nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #1532 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg stoppet opp ved den jeg også. Oppgave: Komma, spre eder! , , Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. januar 2011 #1533 Del Skrevet 7. januar 2011 Trådtittel: Hvordan hund for førstegangseier? Innlegg: Flisespikkeri..men heter det hvordan hund kan du anbefale en førstegangseier som meg? Innlegget har fått tre plusser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 7. januar 2011 #1534 Del Skrevet 7. januar 2011 "mange som ikke har skrevet noen inn legg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 7. januar 2011 #1535 Del Skrevet 7. januar 2011 I fjord. Det er veldig mange som har gjort mye spennende i fjorden I gård er også rimelig festlig. Og ja, her er det gårsdagen, ikke en gård, det blir referert til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 7. januar 2011 #1536 Del Skrevet 7. januar 2011 Vi burde lage en konkurranse her, hvem kan finne den setningen på KG som har flest feil. Da har jeg en kandidat her: Hvor lenge i før veien kan den kaken lages? Visst jeg lager den fredag og den skal serverast søndagen blir det for lang tid? Dette er hele innlegget. Uthevingene er mine. Siden ingen andre ord enn serverast er på nynorsk, antar jeg at innlegget egentlig er på bokmål. I tillegg skal det vel være komma etter søndag(en). Overskriften er "Kvæfjord kake /verdens beste", med mellomrommene der jeg har satt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. januar 2011 #1537 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er juks å bruke to setninger, Spinell! Mitt bidrag (så langt - jeg kommer garantert over noe bedre etterhvert): Enkelt og greit,legg inn den siste status-oppdatteringen som har skjedd på din facebook Manglende mellomrom etter komma, bindestreken er vel litt i grenseland (og hun skriver ordet i ett i neste setning), "oppdattering", mangler stor forbokstav i Facebook og ingen tegnsetting i slutten av setningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. januar 2011 #1538 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er juks å bruke to setninger, Spinell! Mitt bidrag (så langt - jeg kommer garantert over noe bedre etterhvert): Manglende mellomrom etter komma, bindestreken er vel litt i grenseland (og hun skriver ordet i ett i neste setning), "oppdattering", mangler stor forbokstav i Facebook og ingen tegnsetting i slutten av setningen. "Oppdattering" er dessuten feilskrevet. Det skal være "oppdatering". Stavekontroll for Firefox - er en veldig fin ting. Virker over alt. Også på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 7. januar 2011 #1539 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Dagens gåte: Hva betyr barnåsås Bearnaisesaus. Mannen min sier nemlig bernåsaus. Endret 7. januar 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 7. januar 2011 #1540 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg leste akkurat en post av ei som har en imposliten eks, stakkars jente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå