Knøttet Skrevet 27. november 2010 #1101 Del Skrevet 27. november 2010 Våksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chui Skrevet 27. november 2010 #1102 Del Skrevet 27. november 2010 Haha enig med mange av dere her. - Orddeling - og/å - da/når - kj/skj/sj (men ser ikke den feilen så veldig ofte lenger) - når folk bruker /hvert/vært/verdt feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 28. november 2010 #1103 Del Skrevet 28. november 2010 Denne snappet jeg opp i tråden om voldelige utlendinger: kultur uavhengige intelligens tester. Gi deg, jeg får vondt i hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 28. november 2010 #1104 Del Skrevet 28. november 2010 Kanskje ikke den verste, men absolutt en av de mest komiske jeg har lest på KG: konfulutt (konvolutt)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #1105 Del Skrevet 28. november 2010 Kanskje ikke den verste, men absolutt en av de mest komiske jeg har lest på KG: konfulutt (konvolutt)! Den la jeg merke til også! Og nå så jeg nettopp en dame som fortalte at hun var over tretti år, og hun skrev "herrigud"! Hva i all verden er herri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 28. november 2010 #1106 Del Skrevet 28. november 2010 Kanskje ikke den verste, men absolutt en av de mest komiske jeg har lest på KG: konfulutt (konvolutt)! Den var jo litt søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 28. november 2010 #1107 Del Skrevet 28. november 2010 I går kveld lå jeg i senga og kom til min store skrekk plutselig på at jeg tror jeg skrev "deprisjon" i et innlegg tidligere på dagen :murvegg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. november 2010 #1108 Del Skrevet 28. november 2010 I går kveld lå jeg i senga og kom til min store skrekk plutselig på at jeg tror jeg skrev "deprisjon" i et innlegg tidligere på dagen :murvegg: Hva mente du å skrive da, deprivasjon, depresjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. november 2010 #1109 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Dobbelt Endret 28. november 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 28. november 2010 #1110 Del Skrevet 28. november 2010 Hva mente du å skrive da, deprivasjon, depresjon? Depresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #1111 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg får vondt i øynene og har allerede dømt den som har skrevet når det er gjennomgående skrivefeil, mangler stor bokstav og generelt et dårlig språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 29. november 2010 #1112 Del Skrevet 29. november 2010 Jort i stedet for gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 29. november 2010 #1113 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Og de som ikke vet forskjellen på mistenkelig og mistenksom. Jeg blir så mistenkelig når kjæresten tar med seg telefonen på badet.. Endret 29. november 2010 av Iah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 29. november 2010 #1114 Del Skrevet 29. november 2010 Klokkeradioen våknet meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. november 2010 #1115 Del Skrevet 29. november 2010 Og de som vet forskjellen på mistenkelig og mistenksom. Jeg blir så mistenkelig når kjæresten tar med seg telefonen på badet.. "Ikke vet" mener du vel . I et innlegg på "kosthold og trening" leste jeg at "kroppen har muskler og scener..." Ellers i et innlegg på samliv og relasjoner, forøvrig elendig ortografi, disse "perlene": statussen, rasshøll, oppdretta siden..., ved sidna han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 29. november 2010 #1116 Del Skrevet 29. november 2010 duppe ditter :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 29. november 2010 #1117 Del Skrevet 29. november 2010 Nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 29. november 2010 #1118 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) "Ikke vet" mener du vel . I et innlegg på "kosthold og trening" leste jeg at "kroppen har muskler og scener..." Ellers i et innlegg på samliv og relasjoner, forøvrig elendig ortografi, disse "perlene": statussen, rasshøll, oppdretta siden..., ved sidna han... Hva prøvde de å si her? Jeg reagerer også veldig på folk som bruker "å" som spørreord :klø: Så nettopp denne: "Å mange sjanser skal de få egentlig?" Det høres jo egentlig ut som en konstatering mer enn et spørsmål, hvis man ser bort fra spørsmålstegnet (og det faktum at det da skulle stått og)... Endret 29. november 2010 av Gjesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. november 2010 #1119 Del Skrevet 29. november 2010 Hva prøvde de å si her? Jeg reagerer også veldig på folk som bruker "å" som spørreord :klø: Så nettopp denne: "Å mange sjanser skal de få egentlig?" Det høres jo egentlig ut som en konstatering mer enn et spørsmål, hvis man ser bort fra spørsmålstegnet (og det faktum at det da skulle stått og)... Oppdrette har jeg sett flere ganger rundt omkring, det er ment opprette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 29. november 2010 #1120 Del Skrevet 29. november 2010 Oppdrette har jeg sett flere ganger rundt omkring, det er ment opprette. Huff da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå