Gå til innhold

Syns det er dårlig gjort av Coop å ha tilbud på alt av Kims


Samantha

Anbefalte innlegg

Jaaaada, eg veit at eg berre kan gå forbi hyllene og la vere å kjøpe.

Men det er vanskelig nok til vanleg, og heilt umuleg for ein blakk chipselskar når det er tilbud :sjenert:

Kan ikkje dei heller ha tilbud på frukt og grønt? Grmf.

Jaja, det er jo tirsdag berre ein gong i veka! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coop har masse tilbud på frukt og grønt også... ;)

Joda, men denne veka synast eg det var ganske stusseleg. Men eg er fullt klar over at dei ofte har gode tilbud på frukot og grønt, sunne frukostblandingar, kyllingfilet, gode pålegg og andre meir fornuftige ting.

Men why God? WHY? Chips?! Eg som begynte et nytt og betre liv igår igjen. :fnise:

Må ærlig innrømme at eg gledar meg til sesongsasvluttning av Greys og snop ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men denne veka synast eg det var ganske stusseleg. Men eg er fullt klar over at dei ofte har gode tilbud på frukot og grønt, sunne frukostblandingar, kyllingfilet, gode pålegg og andre meir fornuftige ting.

Men why God? WHY? Chips?! Eg som begynte et nytt og betre liv igår igjen. :fnise:

Må ærlig innrømme at eg gledar meg til sesongsasvluttning av Greys og snop ;)

Det nye livet kan startes neste uke igjen, helt uten problemer! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Du får tenke på at du sparer enda mer penger med å ikke kjøpe chips i det hele tatt som å kjøpe chips på salg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coop er blitt dårlig synes jeg. Før hadde de skikkelig bra tilbud, 40% på nødvendige ting som dopapir/tørketuller, alt av kjøøtdeig/karbonadedeig, alt av frossen fisk, osv. Nå er det jo bare usunne ting som chips og juice og sånt.. Ønsker meg de gode gamle tilbudene tilbake... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop er blitt dårlig synes jeg. Før hadde de skikkelig bra tilbud, 40% på nødvendige ting som dopapir/tørketuller, alt av kjøøtdeig/karbonadedeig, alt av frossen fisk, osv. Nå er det jo bare usunne ting som chips og juice og sånt.. Ønsker meg de gode gamle tilbudene tilbake... :sur:

Obs! Hypermarked har masse gode tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop er blitt dårlig synes jeg. Før hadde de skikkelig bra tilbud, 40% på nødvendige ting som dopapir/tørketuller, alt av kjøøtdeig/karbonadedeig, alt av frossen fisk, osv. Nå er det jo bare usunne ting som chips og juice og sånt.. Ønsker meg de gode gamle tilbudene tilbake... :sur:

Ser ikke helt problemet med at det er tilbud på juice..

Kjøpte nå senest i forrige uke Lambi toalett -og kjøkkenpapir på tilbud på Coop Obs i Bergen jeg =)Denne uken har de 40% på alle produkter fra Prior!!

Endret av Lotte28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven
Jaaaada, eg veit at eg berre kan gå forbi hyllene og la vere å kjøpe.

Men det er vanskelig nok til vanleg, og heilt umuleg for ein blakk chipselskar når det er tilbud :sjenert:

Kan ikkje dei heller ha tilbud på frukt og grønt? Grmf.

Jaja, det er jo tirsdag berre ein gong i veka! :popcorn:

Eg syns det er dårlig gjort av sambo å trykke i seg chips og melkesjokolade når eg er på "slanker'n" og bare skal spise sunt (maximum 1 gang i uka eg vil unne meg kokesjokolade eller litt "sunn" chips, mens han trykker i trynet oftere). Slemme mannen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns det er dårlig gjort av sambo å trykke i seg chips og melkesjokolade når eg er på "slanker'n" og bare skal spise sunt (maximum 1 gang i uka eg vil unne meg kokesjokolade eller litt "sunn" chips, mens han trykker i trynet oftere). Slemme mannen :gjeiper:

Hehe, du er sterk som står i mot når fristelsen er rett foran deg. Tenk bare på det som en av de mange utfordringene du vil møte ved å ikke skulle spise snop og snacks i hverdagen selv, men ha den kosedagen din friskt i minnet så slipper du å tenke på det som noe du aldri skal spise! Din samboer må få fortsette å leve sitt liv som han ønsker selv om du har andre planer for ditt, men det blir nok lettere etterhvert skal du se. Bare prøv å ikke sitt sulten ved siden av han når han koser seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Syrin_Ulven
Hehe, du er sterk som står i mot når fristelsen er rett foran deg. Tenk bare på det som en av de mange utfordringene du vil møte ved å ikke skulle spise snop og snacks i hverdagen selv, men ha den kosedagen din friskt i minnet så slipper du å tenke på det som noe du aldri skal spise! Din samboer må få fortsette å leve sitt liv som han ønsker selv om du har andre planer for ditt, men det blir nok lettere etterhvert skal du se. Bare prøv å ikke sitt sulten ved siden av han når han koser seg!

Skal innrømme eg har plukka opp posen med chips eller ein sjokoladebit og lagt den tilbake fleire ganger.. Hehe :popcorn: Eg tenker bare sånn at eg er ihvertfall sunn og frisk og kommer til å få strålende flott hud (vel, lov å håpe) og forhåpentligvis gå ned noen kilo, mens han kommer til å legge på seg og se gammel ut. :gjeiper: Huff :sjenert: Liker frukt og grønnsaker bedre enn sjokolade og chips egentlig. Tar meg ett eple eller appelsin når han styrer på. Har prøvd å trykke i han noe sunt, men eineste gangene han spiser grønnsaker er på pizza eller når eg lager betasuppe (men da hiver han stort sett ut alt bortsett fra kjøttdeig, potet og pølse). Den dagen vi får barn og de blir gamle nok til å spise vanlig middagsmat.. Da får han ikkje velge lenger, end of discussion! :nigo: Hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen vi får barn og de blir gamle nok til å spise vanlig middagsmat.. Da får han ikkje velge lenger, end of discussion! :nigo: Hihi..

Bra jobba!!

Jeg kan ikke skryte på meg at jeg liker frukt og grønt bedre enn sjokolade, så heldig er du!

Kan dere ikke møtes på midten med middager da? At dere gjerne lager pizza, men det kan være karbonadedeig på den istedenfor vanlig kjøttdeig feks. Lage hjemmelager mat, la han bestemme litt og du litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven
Kan dere ikke møtes på midten med middager da? At dere gjerne lager pizza, men det kan være karbonadedeig på den istedenfor vanlig kjøttdeig feks. Lage hjemmelager mat, la han bestemme litt og du litt..

Hehe.. Takk :gjeiper:

Nja, vi spiser sjeldent det samme egentlig. Eg spiser sunnheten sjøl (hvitt kjøtt/fisk og kokte grønnsaker), mens han spiser poteter eller pasta med bolognese saus og kjøttdeig f.eks. Han sier at han ikkje spiser "gress", han er jo kjøtteter, og poteter er digg. Psch.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe.. Takk :gjeiper:

Nja, vi spiser sjeldent det samme egentlig. Eg spiser sunnheten sjøl (hvitt kjøtt/fisk og kokte grønnsaker), mens han spiser poteter eller pasta med bolognese saus og kjøttdeig f.eks. Han sier at han ikkje spiser "gress", han er jo kjøtteter, og poteter er digg. Psch.. :sjenert:

Var dette jeg mente over, du kan jo fint spise spagetti med han, bare lag med fullkornspasta og karbonadedeig istedenfor vanlig spagetti og kjøttdeig, sausen kan du ha over. Alt kan spises selv om en ønsker å g ned i vekt, gjelder bare å spise enkelte varer i moderate porsjoner og mer av de andre. Du kan jo ha grønnsaker til også. Om han nekter fulkornspasta så er det ok, du forsyner deg bare litt mindre av spagettien og mer av karbonadedeig og grønnsaker!

Endret av Lotte28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det virkelig ikke mer til enn at det er tilbud på potetgull før mange blir fristet? :klø:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det virkelig ikke mer til enn at det er tilbud på potetgull før mange blir fristet? :klø:

Om en er veldig glad i chips og kan få sine favoritter til en billigere penge så forstår jeg at en blir fristet, hadde jeg sett Kindersjokoladen min på tilbud hadde jeg nok hamstret fryseren opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Coop Obs to ganger i dag, og la ikke merke til noe tilbud på chips. Det tar jeg som et tegn på at ting går i riktig retning! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...