Salamandra Skrevet 7. september 2005 Forfatter #861 Del Skrevet 7. september 2005 Godt å høre at det ikke bare var jeg som var sløv og ikke hadde fått det med meg da, Veronal.. Hmm.. hva var det nå jeg skulle skrive.. Intet nytt å melde herfra egentlig, har brukt de siste 48 timene på å diskutere politikk både i heimen og på internett, bestemme meg for å stemme taktisk i år, massevis av husarbeid( blant annet vasket hele kjelleren og skiftet på senger), besøkt K og lille T, handlet 30-årsgave til E som vi skal på fest til på fredag..(Pilgrim-smykkesett og belte) og til å lure fælt på hva jeg skal ha på meg i 30-års lag. Mosegrønn bluse og brune støvletter er bestemt, men hva skal jeg ha mellom? :klø: Det hvite skjørtet jeg hadde på meg sammen med den toppen sist var veldig fint sammen, men kanskje blir for sommerlig med hvitt-hvitt nå i september? Eller kanskje ikke med mosegrønt og brunt til? Valgets kval asså... Godt jeg ikke har mer alvorlige ting å bekymre meg over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 9. september 2005 Forfatter #862 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Har fått helt dilla, henger meg på med glød og iver i politiske diskusjoner på ymse fora... I går fikk jeg ikke sove for jeg lå og tenkte på de politiske motsetningene til Høyre kontra Frp og Venstre, og om det at SV nå viker på alle sakene de har frontet i denne valgkampen for å nærme seg et AP-samarbeid, kommer det til å gi Venstre flere stemmer og dermed sikre et borgerlig flertall? Fin dag i dag,og her er agendaen: - Pakke overnattingsstyr til Fabbis og Sebbis - Besøke mormor (?) - Kjøre Fabian til pappa og kona - Handle drikke (og strømpebukse og kremhvit singlet?) til i kveld - Levere Sebastian hos mamma - Dusje og fikse meg - Fest Kjøpte dessuten innesko til Fabian (til skolen) og kremhvitt cordskjørt med kapper til i kveld. Kostet bare 159,- på Vero Moda Det ser ut til at Fabian skal være hos pappa hele helgen.. Koselig det, han har det så fint når han er der. Gode, snille Fabianen min Har kanskje ikke skrevet så mye om Fabian her inne? I såfall er det lenge siden og på tid med en skryte-oppdatering. Fabian er verdens snilleste lille gutt, med et kjempestort hjerte. Jeg har faktisk aldri opplevd at han har vært slem mot noen med vilje. Han er utrolig distré og åndsfraværende, men det skyldes (foråpentligvis) mest alderen. Han slår seg aldri vrang, hører når han blir snakket til og er veldig opptatt av å ikke gjøre noe feil. Jeg er utrolig imponert over hvordan han er med Sebastian, han kunne ikke vært en bedre storebror. Han er så omsorgsfull og god med broren sin at jeg får helt tårer i øynene bare av å tenke på det. Han er høflig og takknemlig for alt han får. Bare en ny tannbørste blir han glad for.:rosasmil: På skolen er han kjempeflink, leser og regner som bare det, han driver faktisk med 3-klassepensum allerede. Han har alltid vært så flink med tall og bokstaver og sånn, Fabianen min, men når det gjelder de motoriske ferdighetene har han ikke vært så frampå, særlig finmotorikken var litt slit før. Derfor var det ekstra gledelig å se at han fikk det til på fotballcup'en for et par helger siden hvos han score to mål. Jeg ble så inmari glad på hans vegne, han blir så frustrert og lei seg når han ikke får til fysiske utfordringer, men denne gangen var det han alle klappet for. Han var så stolt! Æsj, nå får jeg helt tårer i øynene her, får vel gi meg nå.. Endret 9. september 2005 av Salamandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 11. september 2005 Forfatter #863 Del Skrevet 11. september 2005 Driver bare med politiske diskusjoner om dagen, og har dermed ikke noe å skrive om her inne før på tirsdag.. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 12. september 2005 #864 Del Skrevet 12. september 2005 Så koselig å lese om Fabian. Har forøvrig lest noen av politikk-innleggene dine, og er svært takknemlig for at ting og tang ble oppklart for meg. Du har tydeligvis en helt annen greie på dette enn meg, som kan fint lite. (Og det gjør heller ikke noe at vi mener omtrent det samme i alle disse sakene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 12. september 2005 Forfatter #865 Del Skrevet 12. september 2005 Flott at du ble litt mindre desorientert etter å ha lest innleggene mine, Klips. Det var det jeg håpet da, at jeg kanskje kunne klare å snu noen usikre "vippere" sånn på tampen. Har drevet frenetisk politisk diskusjon inne på NM også.. .. og har faktisk fått noen tilbakemeldinger på at de vil stemme borgerlig litt på grunn av mine argumenter Så nå skal jeg bare sende regnngen for utført valgkamparbeid til regjeringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 14. september 2005 Forfatter #866 Del Skrevet 14. september 2005 Fikk ikke omvendt nok velgere gitt.. Hersens rødgrønne asså. Jaja, blir vel blått igjen neste gang , det er jo sånn det har vært de siste årene, blått og rødt annenhver gang. Ingen av regjeringene har rukket å komme ordentlig i gang etter omleggingen av politikken fra blå til rød eller rød til blå før det er regjeringskifte igjen. Jaja, vi står 'an el over denne gangen også Har vært slapp og tiltaksløs siste dagene. Gjorde et tappert forsøk på å høyne energinivået mitt i dag ved gå tur. Ble ikke så lang tur som planlagt, blåste så vanvittig. Nå skal jeg søke på aetat etter jobber.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. september 2005 #867 Del Skrevet 14. september 2005 Nei, valget gikk ikke helt vår vei.... Men det blir sikkert ikke så halvgæ'ærnt allikavel. Vi har det jo tross alt ganske så fint her i Norge. Å, så søt Fabian høres ut. Om Oliver blir sånn når han blir større blir jeg overlykkelig. Var det 30-årsdagsfesten du var på i helgen? Eller en helt vanlig fest? Det blåste noe helt vanvittig her i natt, men nå har det stilnet og solen har kommet frem. Jeg skal ut og gå tur med lillegutt så fort han har våknet og jeg har fått gitt han pupp. Lykke til med jobbjakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 14. september 2005 Forfatter #868 Del Skrevet 14. september 2005 Det var 30-års lag i helgen ja, men ikke mitt.. Mannen var i Sverige i går, regner med at han handlet inn til festen min Nå har jeg ryddet opp i søket mitt på aetat, så nå søker jeg etter barnehageassistentjobber, div. kontor/kundeservicejobber. Når mannn kommer hjem må jeg endevende loft og kjeller etter attestene mine Karriére får vente til ungene blir større og huslånet er mindre.. og jeg vet hva jeg vil bli.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 19. september 2005 Forfatter #869 Del Skrevet 19. september 2005 Har hatt en slikkelig arbeidssom helg. Mannen har tatt seg av Sebastian, så jeg har fått gjort ymse nyttig i heimen.. Blant annet: -Grunnet ferdig resten av ubehandlet/impregnert treverk utvendig. (Ja, det står fortsatt bittelitt igjen av husmalingen.. ) -Pusset alle vinduene og fjernet malingsflekker med barberblad - Vasket gulver - Hentet servise hos mormor, montert belysning i vitrineskapet og satt på plass servise. Skapet ble så fint! Har fått 50 år gammelt middags- og kaffeservise til 12 pers med yndig rosemønster og gullkanter på. Passer kjempefint til den nye spisestua Litt moro å kunne dekke på med fint servise ( og ikke det teite kosgrå Ikea-serviset vi har å kjøkkenet) når det er noe ekstra... og så ha nok til at alle får likt.. og ha fat og boller og greier i samme mønster.. Hmm. Får jeg blitt mer kjerring nå tro? Etter flere dager hor jeg har vært helt tom for energi er jeg igjen full av pågangsmot. Merkelige greier.. noen dager er det såvidt jeg kommer meg i dusjen og får satt på en vaskemaskin.. andre dager er jeg ustoppelig.. I går gjorde jeg masse her, i dag var alle senger ferdig redd, vaskemaskinen på, frokost fortært, huset strøkent og jeg og Sebastian på trilletur opp i butikken før klokken var 09.00.. :rosasmil: Nå skal jeg legge meg på sofaen og lese Da Vinci koden (fant den igjen her om dagen) til Sebbis våkner. Da skal jeg ta en kjapp dusj og en tur til mormor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 21. september 2005 Forfatter #870 Del Skrevet 21. september 2005 Plan for dagen: - Tømme bleie- og søplebøtter i 2 etg - Gå 1 time tur (gleder meg, har masse energi i kroppen i dag) - Skifte sengetøy - Støvsuge - Leke (Var på åpen bhg med han i går, så han får greie seg litt mer på egenhånd i dag) - Hjelpe Fabian med lekser (som om han trenger det. Han er helt utrolig flink i både norsk og matte.. Er så stolt.. Men var på foreldremøte i går, ble inspirert til å være ennå mer involvert i Fabians skolehverdag ) - Lage middag. Men hva? Fisk? Fiskesuppe? - Følge Fabian på trening - Legge barn - Ordne diverse på PC.. bla. oppdatere CV'n min (Ferdig med DaVinci koden i går, så nå har jeg tid til litt annet.. ) - Sove Plan for resten av uken: Torsdag: - Frisør kl. 17.00 - Shoppe antrekk til fredag? - Fabian til pappa'n sin? Fredag: - "Gjenforeningsfest" på stamstedet... Gleder meg! Lørdag & Søndag: -Ingen planer.. kanskje male litt her&der inne&ute - Besøke mormor.. som vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 21. september 2005 Forfatter #871 Del Skrevet 21. september 2005 Ferdig med tur... Driver og planlegger mulig Coldplay-konsert i oktober... Vil vil vil!! Prøver å få med oss J&J, C og T. Note to self: Må huske å fylle ut MMI-undersøkelse om Allers i dag Blir forresten fiskesuppe og grovt brød i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. september 2005 #872 Del Skrevet 21. september 2005 Karriére får vente til ungene blir større og huslånet er mindre.. og jeg vet hva jeg vil bli.. Som om jeg skulle sagt det selv (Tar med en kopi til min dagbok, ok?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 21. september 2005 Forfatter #873 Del Skrevet 21. september 2005 Som om jeg skulle sagt det selv (Tar med en kopi til min dagbok, ok?) ← Åff kårs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 21. september 2005 #874 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Hm, nysgjerrig. Om dere skal på Coldplay, hvor får dere tak i billetter? Jeg prøvde nemlig samme dag som de ble lagt ut, og det var utsolgt gitt. Ellers: ha en super dag og sånn Endret 21. september 2005 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 21. september 2005 Forfatter #875 Del Skrevet 21. september 2005 Hm, nysgjerrig. Om dere skal på Coldplay, hvor får dere tak i billetter? Jeg prøvde nemlig samme dag som de ble lagt ut, og det var utsolgt gitt. Ellers: ha en super dag og sånn ← Tror det var no' snakk om at det var noen gruppebilletter på 6 pers som var ledig, så da må vi få med oss fire venner eventuelt da.. Mannen som årner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 21. september 2005 Forfatter #876 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Plan for dagen: - Tømme bleie- og søplebøtter i 2 etg OK - Gå 1 time tur (gleder meg, har masse energi i kroppen i dag) OK - Skifte sengetøy OK - Støvsuge Ikke OK, ta i morgen - Leke (Var på åpen bhg med han i går, så han får greie seg litt mer på egenhånd i dag) OK - Hjelpe Fabian med lekser (som om han trenger det. Han er helt utrolig flink i både norsk og matte.. Er så stolt.. Men var på foreldremøte i går, ble inspirert til å være ennå mer involvert i Fabians skolehverdag ) OK - Lage middag. Men hva? Fisk? Fiskesuppe? OK - Følge Fabian på trening OK, var der hele treningen - Legge barn OK - Ordne diverse på PC.. bla. oppdatere CV'n min (Ferdig med DaVinci koden i går, så nå har jeg tid til litt annet.. ) Ikke OK. Nytt forsøk i morgen. - Sove Kan jo ikke tilbringe kvelden foran PC'n når Lillestrøm slår Enga og sikrer seg plass i cupfinalen!!! :enig_anim: :enig_anim: :enig_anim: :enig_anim: Heia Fugla!! :enig_anim: :enig_anim: :enig_anim: :enig_anim: Endret 21. september 2005 av Salamandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 22. september 2005 Forfatter #877 Del Skrevet 22. september 2005 Tilbake fra frisør og shoppe-antrekk-til-i-morgen-kveld-runde.. Morgendagens outfit: Langt, millitærgrønt bohem-skjørt Mørkebrun og mønstret topp med 3/4 flagreermer og uanstendig lav utringning.. Rose til å feste på hoften Brune støvler (de nammenam støvlene jeg kjøpte for en stund siden.) Var flink og fant billig igjen, 460,- for topp og skjørt på Vero Moda. Ikke så halvgæærn't om jeg skal si det selv. Dessuten har jeg fått farget etterveksten. Ikke spesielt lekkert med kommunefarget ettervekst og Sienna Miller-aktig sveis.. Når jeg tenker meg om er det aldri lekkert med kommunefarget ettervekst i blondt hår.. Uansett.. nå er den borte.. så lenge det varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 22. september 2005 #878 Del Skrevet 22. september 2005 Atte..jeg begynte på ett nytt brett på søndag og har enda ett til, men jaggu så fikk jeg lyst til kaste det siste i søpla... - er litt sugen på bebis igjen gitt Jeg lurer litt på hva egentlig nammenam støvler er jeg da Er det foresten i morra du har bursdag og fyller 30?? synes å huske vi hadde ganske likt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 22. september 2005 Forfatter #879 Del Skrevet 22. september 2005 Atte..jeg begynte på ett nytt brett på søndag og har enda ett til, men jaggu så fikk jeg lyst til kaste det siste i søpla... - er litt sugen på bebis igjen gitt Jeg lurer litt på hva egentlig nammenam støvler er jeg da Er det foresten i morra du har bursdag og fyller 30?? synes å huske vi hadde ganske likt... ← Aldri hørt om nammenam støvler asså? Merkelig.. De ser omtrent sånn ut: Kjenner til den utålmodigheten som plutselig dukker opp når man har bestemt seg for å lage bebis.. man kan liksom ikke bli gravid fort nok.. Ikke bursdag i morgen, nei.. til torsdag, den 29 Når har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 22. september 2005 #880 Del Skrevet 22. september 2005 nam nam..det var lekre støvletter ja! jeg har bursdag på tirsdag..blir bare 29.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå