Gå til innhold

Kalorimonsteret i Laliques hode


Lalique

Anbefalte innlegg

Skal vi se om jeg husker da! :o

Frokost: En kopp cappuccino, en tynn skive dansk rugbrød med lett syltetøy, en klementin, en kopp melk med kaffesmak.

Mellom: En kopp lavkalorikakao fra confecta.

Middag: En liten porsjon risgrøt kokt på skumma melk.

En bitteliten slurk skumma melk, hehe :P

Mellom: 2 kopper cappuccino + en hjemmebakt bolle :oops:

Kveldsmat: En pære + en kopp lavkalorikakao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frokost: 2 tynne skiver dansk rugbrød, 1 kokt egg + litt lett syltetøy. En kopp cappuccino, en klementin.

Mellom: en stor kopp lettmelk med kaffesmak, varmet.

Lunsj: En hjemmelaget mørk rugbrødskive med nugatti + en kopp cappuccino

En times trening på ellipsemaskinen!

Etter treninga: En sans yoghurt med eple/pære smak og 2 svisker

Middag: grønnsakspanne med bønner og kyllingfilet.

En kopp cappuccino.

På kvelden gikk alt galt...overspsing.. :-( Skriver det likevel opp fordi jeg gir meg ikke!! :evil:

En kop cappuccino, en tynn rugbrødskive med lettsyltetøy.

En halvtime seinere: En hvetebolle, kylling og ris og grønnsaksrester fra middag...

En munnfull bollebit med smør og ost..

En porsjon risgrøt uten sukker, men med kanel..

Og nå lager jeg vann til dagens siste cappuccino..

Det skal sies at jeg har trent mye i dag, og gått turer med hunden + gjort husarbeid, så jeg tror kanskje mange har spist like mye som meg på en søndag..

Jeg prøver å ikke gi opp, hvis jeg fortsetter å spise sunt i morra så er vel ikke sakden så ille..?

Skal spise masse frukt og grønt og veldig magert i morra. :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uggen i magen, kvalm og ukomfortabel.. en sånn mage som bare de som vet hva overspising er, kan forstå :cry:

MEN! Jeg SKAL ikke gi meg! Jeg vet at det viktigste er å komme inn i sunne spiserutiner igjen så fort som mulig :Nikke:

Frokost: En kopp Sans yoghurt + to svisker, en kopp cappuccino.

Mellom: En gulrot + en kopp cappuccino

Merkelig hvor sulten man er etter å ha spist masse sent på kvelden før man legger seg.. :roll:

Mellom: en kopp tine melk med kaffesmak 0,7 % fett

1 sviske..

Lunsj: to tynne skiver dansk rugbrød med makrell i tomat. En kopp kaffemelk.

(mere sulten.. ville ha hveteboller med masse smør på, men valgte heller to tynne brødskiver med litt nugatti innimellom..)

Dagens avslutning: 4 hveteboller med masse smør på, en halv plate økologisk mørk sjokolade, en halv kilo småsjokolade fra Minde, en hel pakke marsipanpølser, 8 tynne rugsbrødskiver (a la pumpernickel) med smør og leverpostei og nugatti.

En pose svisker, en kopp rett i koppen kakao, en cappuccino, sans o,1 % yoghurt som på toppen av det hele hadde gått ut på dato for en uke sida :(

Yup.. jeg er en tvangsspiser :cry:

Har ikke overspist sånn på flere måneder nå, men i går kom det.. Altfor mye stress og usikkerhet i livet mitt nå.

Vet jeg må takle det annerledes, men greier det bare ikke :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj... Ekkel og støl i magen.. vondt overalt!

Men likevel så fortsetter jeg med spisinga!!! :roll:

Jeg velger å skrive her likevel fordi jeg vil sette ord på dritten. Jeg vil ikke skyve under en stol de dårlige dagene, og bare skrive om de gode.

Jeg vil VISE hvorfor jeg er feit. Jeg er overvektig fordi jeg overspiser. Jeg får for mye mat i meg! Rett og slett.

Sånn er det. Jeg trenger ikke å lure meg selv eller andre ved å si at jeg ikke forstår hvorfor jeg veier for mye.

Frokost: En cappuccino, en kopp Sans vaniljeyoghurt 0,1 % fett, to tynne rugbrødskiver med naturell smøreost og lettsyltetøy på.

Mm: EN sjokoladebit fra Minde. (Har igjen ca halve fra i går og jeg akter å KOSE meg med resten!!)

Etter trening, 90 minutter ellipsemaskin: En lavkalori-kakao og en tykk rugbrødskive med smøreost og lettsyltetøy.

Lunsj/middag: (i ett..) 2 tykke dansk rugbrødskiver med peanøttsmør, en stor kopp Tine melk med kaffesmak.

45 min ellipsemaskin.

Etter trening: En kopp cappuccino

Kveldsmat: en porsjonspakke frokostgrøt fra Toro.

Jeg vil ha mat for faen! Jeg har rett til å spise sjokolade og usunn mat like mye og like lite som alle andre.

Ingen trenger å komme og fortelle meg hvor usunn jeg er. Jeg vet det selv! Jeg kjemper en daglig kamp.

Mot mat, mot kropp, mot fordommer.

Jeg prøver hele tiden å heve meg over de av dere som sier " Det er din egen feil, det er bare å spise mindre, det er bare og bare blablabla.."

Lev én dag i mine sko så skal du se hvor "bare" det er! :cry:

Godt med en utblåsning, jeg sikter ikke til noen spesielle, dette er skrevet i affekt.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før frokost: En kopp cappuccino

Luftetur med hunden.

Frokost: En kopp varmet tine melk med kaffesmak, en tykk rugbrødskive med makrell i tomat.

Mm: En kopp cappuccino og to svisker.

Lunsj: En bit honningmelon og en cappuccino

Middag: en porsjon grønsakspanne m/ bønner, tunfisk, mais, ananas, kålrot, brokkoli, gulrot, tomatbønner, brune bønner.

Dessert: En klementin.

Mm: En cappuccino

Kveldsmat: To svisker..

Ingen trening.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: En cappuccino, en klementin, en stor kopp Tine ekstra lettmelk med kaffe smak.

Mm: En kopp confecta lavkalori-kakao + to svisker.

Lunsj: En liten porsjon havregrøt, to tykke rugbrødskiver med peanøttsmør, en kopp cappuccino.

Middag: En tallerken med tunfisksalat (revne gulrøtter, kålrot og eple + tunfisk)

"dessert": En cappuccino :P

Kveldsmat: En lav-kalori kakao, 2 svisker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frokost: En cappuccino, to tykke rugbrødskiver med smøreost og syltetøy.

mm: en cappuccino

Lunsj: Et krus med vaniljeyoghurt fra sans

Mm: En pære, en cappuccino

Middag: salat med gulrøtter, kålrot, eple og tunfisk og rå champignon.

"dessert": En confecta kakao

Kveldsmat: En tykk skive dansk rugbrød med makrell i tomat, en kopp cappuccino

Fredagskos: En confecta lavkalorikakao + to svisker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før frokost og tur ut med hunden: En kopp cappuccino

Frokost: 2 skiver dansk rugbrød, litt tykke, med makrell i tomat og lettsyltetøy, en kopp sans vaniljeyoghurt.

Stoor frokost.. :roll:

Mm: En kopp cappuccino :wink:

Lunsj: En porsjon tunfisksalat (samme som i går)

Mm: En kopp lavkalorikakao

Middag: En liten porsjon risgrøt, 1 sviske..

mm: 4 skivede, rå champignon med salt på :P

Kveldsmat: En cappuccino, to-tre spiseskjeer med risgrøt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du virkelig så lite som du skriver her? Eller er det ting du ikke skriver? Om du ikke spiser mer enn det du skriver skjønner jeg veldig godt at du noen ganger sprekker og overspiser. Og dersom du spiser det du skriver her og tror at du spiser mye og usunnt så trenger du å gå i deg selv å skjønne at du har et problem du trenger hjelp med. Den frokosten din var IKKE stor, den var helt normal, kanskje litt liten. Når du da nesten ikke spiser resten av dagen blir det selvfølgelig alt for lite, og stoffskiftet ditt havner helt på bærtur av den jojo-behanlingen du gir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du virkelig så lite som du skriver her? Eller er det ting du ikke skriver? Om du ikke spiser mer enn det du skriver skjønner jeg veldig godt at du noen ganger sprekker og overspiser. Og dersom du spiser det du skriver her og tror at du spiser mye og usunnt så trenger du å gå i deg selv å skjønne at du har et problem du trenger hjelp med. Den frokosten din var IKKE stor' date=' den var helt normal, kanskje litt liten. Når du da nesten ikke spiser resten av dagen blir det selvfølgelig alt for lite, og stoffskiftet ditt havner helt på bærtur av den jojo-behanlingen du gir det.[/quote']

Jeg skriver alt jeg spier her ja, inkludert all overspisinga jeg iblant bedriver. Jeg skriver ikke denne dagboka for å få kommentarer om at jeg spiser lite og er "flink".

Det er bare for å gi meg SELV en oversikt over kostholdet mitt.

Hvis du har lest bak i dagboka så ser du at jeg går i behandling for sf`en min, og denne dagboken hjelper meg å gå i meg selv. .

Men takk for et velmenende svar, Fakse

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lest bak i dagboka så ser du at jeg går i behandling for sf`en min, og denne dagboken hjelper meg å gå i meg selv. .

Men takk for et velmenende svar, Fakse

:klem:

Ok, det har jeg ikke sett, men det var godt å høre. Ble litt skremt over å lese om et så lavt energiinntak, men det er godt å høre at du får hjelp! Jeg slanker meg for tiden, og spiser like vel mye mer enn det du spiser på en vanlig dag virker det som.

Ønsker deg det aller beste, og håper du en dag får kontroll på kalorimonsteret i stede for at det kontrollerer deg. Godt at du forsto at svaret mitt var velment bekymring og ikke en pekefinger, ser når jeg leser det en gang til at det kanskje var litt "skarpt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: En cappuccino, en skive dansk rugbrød, hjemmebakt. Ett kokt egg.

Mm: En kaffe med litt skumma melk oppi..

Lunsj: En porsjon kald risgrøt, en cappuccino

Middag: en porsjon grønnsaks og bønnewok

"dessert": En cappuccino

Kveldsmat: En confecta lavkalorikakao (sjokoladesyk..)

Mm: en kopp kaffe med skumma melk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: En kopp cappuccino, en tykk brødskive med lettsyltetøy, en kopp kaffe med bittelitt skumma melk..

Lunsj: To halve tebriks med smøreost og lettsyltetøy

25-30 småsjokolader fra minde.. :oops:

Jeg skal trene de vekk etterpå! :evil:

Trent 120 minutter på min elliptiske maskin :kul:

En kopp cappuccino...

Kombinert middag/kveldsmat: (dårlig tid..)

En tykk skive dansk rugbrød med makrell i tomat, to store slurker sans vaniljeyoghurt rett fra kartongen..før jeg fant ut at den hadde gått ut på dato for ei uke sida og smakte :kvalm:

Pc-kos: En kopp lavkalorikakao

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trente to timer kardio i går og det kjennes på forbrenninga.. Var kjempesulten og tom da jeg våkna i dag.. :roll:

Frokost: En kopp cappuccino, to tykke skiver hjemmebakt dansk rugbrød med smøreost 17 % og lettsyltetøy.

mm: En kopp kaffe med litt skumma melk og suketter i.

Lunsj: En skål havregryn m/ skumma melk og søtningstoff.

Mm: En kopp cappuccino

Middag: Salat av raspa gulrot, eple, mais og tunfisk.

Kveldsmat: En kopp cappuccino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig start på dagen..

Før frokost: En cappuccino..

Frokost: To mega pixel tykke brødskiver (dansk rugbrød), ett kokt egg.. En cappuccino.. :roll:

Trent 70 min. ellipse-maskin :kul:

Lunsj: En liten porsjon av salaten fra i går (gulrot, mais, eple og tunfisk)

Middag: En cappuccino, en hjemmelaga bolle.. :oops:

Mm: To klibrød med sukkerfritt syltetøy..en lavkalorikakao.. (kompensere for den usunne middagen..)

Kveldsmat: Samme som over.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost: En tykk skive dansk rugbrød, hjemmelaga, med smøreost og lettsyltetøy, en cappuccino

Mm: En kopp lavkalorikakao (40 kal)

Lunsj: En kopp cappuccino

Mellom i byen: En halv liter meierienes fersk juice..

Middag: En porsjon havregrøt med søtningsstoff.

Kveldsmat: Resten av havregrøten fra middagen..delte det opp litt.. En cappuccino lavkalori (35 kalorier)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frokost: En kopp cappuccino, en tykk skive Ingers rugbrød med lettsyltetøy

Frokost nr 2: En tykk skive Ingers rugbrød med sil i tomat, en kopp Tine sans melk med sjokoladesmak, varma..

Lunsj: to tykke ingrs rugbrød skiver med smøreost og lettsyltetøy, et krus tine melk m/ sjokoladesmak

70 minutter ellipsemaskin

Mm: En mocca-kakao lavkalori, to klibørd med lettsyltetøy.

Mm: en mocca-kakao lavkalori (39 kcal)

"Middag": En kopp sans yoghurt 0,1 %

2 tykke skiver Ingers rugbrød med makrell i tomat, en cappuccino..

Den O`store brøddagen i dag visst.. men jeg har trent og jeg skal trene litt mer seinere i kveld, det krever en del karbohydrater.. I morra skal jeg woke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før frokost: En cappuccino

Vært ute og gått i 2,5 timer (spasert..)

Frokost/lunsj: To tykke skiver Ingers rugbrød med makrell i tomat, en kakao, lavkalori mocca.

Mm: En tykk skive Ingers rugbrød med vita mager leverpostei, en cappuccino.

Trent 75 minutter ellipsemaskin

Mm: En Sprite Zero, en cappuccino, en halv banan..

Kveldsmat: To klibrød med lettsyltetøy, en lavkalorikakao..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...