Gå til innhold

delt foreldreansvar

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva er grunner for og i mot å ha delt foreldreansvar når jeg nå snart blir alenemor? noen sier jeg ikke bør velge å krysse av for delt foreldreansvar men jeg er ikke helt sikker på hva som er best å gjøre..

Hei vet ikke hvor gammel og og BF er men uansett om BF vet hva det innebærer eller noen nære forteller han det vil han ha foreldreansvar.

Neste punkt, du kan ikke nekte han det om han vil. Det finnes unntak om han er rusmisbruker eller av andre årsaker ikke skikket men det skal mye til.

Det vanligvis en lett sak for BF og vinne denne kampen i retten.

Har du pult med en mann og blitt gravid og krevd han for barnebidrag. Da må du forvente han vil ha foreldreansvar.

Finnes de som bare betaler og ikke vet hva de betaler til men det er de færeste.

Han kan også kreve foreldreansvar om 1 år 7 år. Det vil du alltid ha hengende over deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt skremmende å se hvor mange dårlig fedre det er? Siden så mange ikke vil ha delt ansvar? Hvorfor valgte dere å få barn med disse mennene?

Og hvorfor er det så mange fedre som tydeligvis lager mye faenskap for barna sine ved å ikke samarbeid da de har delt ansvar?

HURRA !!!!!

Skrevet

Man kan gjerne lure på hvorfor en del av disse mødrene får barn med fedre som dem på en eller annen måte vet at dem ikke kommer til å stille opp?

Likeledes lurer jeg på om dem allerede har forhåndsdømt sine sønner som dårlige fedre, og vet at dem med sine holdninger allerede nå kommer til å skape problemer for dem når dem blir voksne. Det er garantert at noen av våre små sønner vil i fremtiden havne i en eller annen samværskonflikt, og kan dere da med handa på hjertet si at det er til det beste for barnet at han ikke skal ha de samme rettighetene som mor?

Håper ikke dere liker å være for mye sammen med barnebarn. Det er i hvert fall straffen som min mor og far har fått kjenne på kroppen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...