Gå til innhold

Muscle Women

Gjest KatarinaD

Anbefalte innlegg

Nå skal ikke dette bli noen fødselstråd altså (;)), men jeg tror jeg hadde en ok fødsel sammenlignet med mange andre. Jeg trodde jeg skulle klikke under de tøffeste smertene, og det kom mange primalbrøl, men likevel: jeg klarte meg uten smertstillende (utover badekar, varme omslag og akupunktur), så da kan man ikke klage. :) Likevel: Den tøffeste økten jeg har vært gjennom, med desidert lengst restitusjonstid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det sportyshorty. Håper han er lika teknikkfiksert som det verkar. Østlandet er nok veldig perifert for meg så eg trur eg sender ein e-post allerede no.

Jepp! Han er ennå ikke fornøyd med markløfta mine :jolie:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeps, då har eg sendt forespørsel.

I mellomtida guffer eg på videre på egenhånd. Økte bra i intervalløpinga i dag, stor stas. :) Men gler meg mest til rygg- og magedag i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forsinka men; Velkommen madam_mim! Koslig med nye fjes :nigo:

Og gratulerer med den lille -Englefjes-!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har et forslag til dere spreke jenter ;)Trysilrypa går av stabelen helga 10. - 12. september. Selve "løpet" går 11.september, og med en bankett på kvelden. Dermed anbefales det å dra opp på fredagen og overnatte til søndag.

Arrangementet har 3 løyper, 6 km, 10 km og 13 km. Disse kan tas både som løp og som turmarsj (10 er kun turmarsj pga. høydeforskjeller i løypa) så det er ikke noe krav om at man skal måtte løpe på best mulig tid eller lignende.

Kanskje det kunne vært hyggelig å få til en kg-helg/aktivitetshelg da, med fysisk aktivitet, bankett og kanskje rypefesten på kvelden? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen dum idé i det hele tatt!! :) Men jeg er veldig usikker enda, for vi har ikke funnet ut når vi skal reise til Berlin enda. Og det er mulig det blir på høsten! Hadde du tenkt å løpe, Enigma? Hvilken løype? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det hadde vært moro :nigo: Hadde jeg bare vært i landet.. :gjeiper:

Du får komme tilbake for en helg. ;)

Ingen dum idé i det hele tatt!! :) Men jeg er veldig usikker enda, for vi har ikke funnet ut når vi skal reise til Berlin enda. Og det er mulig det blir på høsten! Hadde du tenkt å løpe, Enigma? Hvilken løype? :)

Jeg er litt usikker, siden det da blir konkurranser 3 helger på rad, men det hadde vært veldig gøy. Hadde nok da tatt 13 km kanskje og tatt det som en lett treningstur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Snublet inn da dere var på topp på "nye innlegg" og kommer til å følge dere litt i smug da jeg er på gli ut på styrke(skrå)planet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Klips! Fortell gjerne mer om deg selv og hvordan du trener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk SportyShorty. Skal gjøre det når jeg slutter med jentetreningen og kommer meg over i vektsalen. Snart. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Klips gruser meg i armhevingar. Ho er tøff!

Flott forslag Enigma! Eg har lyst å løpa 13km. Dessverre skal eg og til Berlin i dei dagar. Etter alle solemerker i alle fall....

Men eg blei veldig glad for invitasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et forslag til dere spreke jenter ;)Trysilrypa går av stabelen helga 10. - 12. september. Selve "løpet" går 11.september, og med en bankett på kvelden. Dermed anbefales det å dra opp på fredagen og overnatte til søndag.

Arrangementet har 3 løyper, 6 km, 10 km og 13 km. Disse kan tas både som løp og som turmarsj (10 er kun turmarsj pga. høydeforskjeller i løypa) så det er ikke noe krav om at man skal måtte løpe på best mulig tid eller lignende.

Kanskje det kunne vært hyggelig å få til en kg-helg/aktivitetshelg da, med fysisk aktivitet, bankett og kanskje rypefesten på kvelden? :nigo:

Ååååå. For en bra ide! Jeg er gjerne med om det klaffer slik.

Og jeg tar gjerne 10 km som turmarsj... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er også turmarsjen aktuell! Men jeg liker å klatre litt i høyden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Turmarsj hadde vært kjempemoro! Må se hvordan det klaffer med andre ting og sånn men er definitivt interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...