Gå til innhold

Muscle Women


Gjest KatarinaD

Anbefalte innlegg

Og selvfølgelig må du komme med dette etter at jeg allerede har bestilt en forsendelse fra gymgrossisten. Jaja, får bestille flere smaker neste gang. Den med mint falt iallefall i smak her. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere skulle hatt juling!! :lol:

All dette pratet om supergode Swebars gjorde at jeg ikke klarte å motstå lenger.... og nå er 13 stk barer i smakene mint, kaffe latte, banan, sjokolade og lakris på vei til postkassen min.

Dere altså! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :goodbye:

Jeg er lite til stede for tida (selv om jeg er innom og leser litt), men må bare meddele at jeg må ta tilbake alt jeg har ment/tenkt om ettbensøvelser. Jeg kjører blant annet ettbens knebøy nå (uten ekstravekt), og selv om beinøktene føles pinglete de gangene jeg ikke kan kjøre skikkelig knebøy, så er jeg infernalsk støl i ræva etterpå.

:tommelsmil:

Andre som bruker det her? Har inntrykk av at dere som følger oppleggene til Sandvik etc. har endel slikt integrert for lenge siden, så jeg er sikkert bare treig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettbens strakmark tok livet av meg de to første månedene jeg kjørte de :fnise: En helt ufattelig bra øvelse. Ettbens knebøy har jeg ikke hatt med i programmet mitt, men har prøvd litt for meg selv. Itteno pingleøvelse det, nei!

Utfallsvarianter synes jeg ofte er slemmere mot gluteus enn selv dype kne/frontbøy. Helt klart en viktig del av programmet mitt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd ettbensøvelsene, men kan virkelig underskrive på at utfall er nådeløse mot gluteus! :tommelopp: Selv bruker jeg kun gående utfall med stang, dette er en rå øvelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

Ettbens strakmark har jeg kjørt i det uendelige, i begynnelsen ga det god utfordring for baksiden, men nå syns jeg det er best for stabilisering i hoftepartiet. Elsker øvelsen!!

Ettbens knebøy er en drøm, i alle fall dyp og ikke fra boks. Håper å klare det ila året :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettbens strakmark har jeg ikke prøvd - tror ikke det er mulig å bli mer støl enn jeg blir av "vanlig" strakmark (stående på boks/kasse). Men skal ha det i bakhodet som variasjon etterhvert!

Jeg står på lav kasse når jeg tar ettbens knebøy - synes det er enklest for å få plass til beinet jeg ikke står på, så og si. Men jeg går jo helt ned likevel - kan du forklare, lucy? Forskjellen på det du kaller dyp og fra boks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Jeg står på lav kasse når jeg tar ettbens knebøy - synes det er enklest for å få plass til beinet jeg ikke står på, så og si. Men jeg går jo helt ned likevel - kan du forklare, lucy? Forskjellen på det du kaller dyp og fra boks?

Hvis jeg ikke står på boks er det balansen og mykheten som stopper meg. Beinet skal rett frem og ikke touche gulvet ila bevegelsen. Hm, skal vi se om jeg finner et bilde..

http://marianneaaskrog.blogg.no/images/278...59188502215.jpg

Edit: Så man kan jo fint ta dype på boks, men da blir ikke balansen utfordret på samme måte. Jeg har lyst til å klare slik som dette.

Endret av lucy d-.-b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lucy og jeg skal på lørdag! :hoppe: Vi har planer om å få med oss

...

neeeeeei, de har fjernet benkpresskonkurransen! :grine: Fader altså! :kjefte:

Her ligger programmet, da får det bli "pole dancing" isteden. Æsj!

Vi må møtes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også, men vet ikke helt om det blir lørdag eller søndag enda.

Skal ha med masse kæsj jeg og. Håper å finne treningsklær, hansker og pulsklokke.

Så kjedelig at benkpresskonkurransen er avlyst! Poledancing blir liksom ikke helt det samme. :rolleyes:

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muscle Women! :trene:

Jeg skal en tur til Oslo første helga i mars, og lurte på om dere hadde lyst til å ha et mini KG muscle-women møte? Trene litt og/eller ta en kopp kaffe eller noe? Det hadde hvertfall vært kjempemorro og møtes! :) Spurte i dagboka mi også, men *Enigma* foreslo at jeg tok det her også, noe som nok var lurere :)

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaa! :strix:

Enigma kom med et veldig godt forslag; at du kommer på vårt senter så fikser vi en gratistime. Det er en kafé tilknyttet også, og selv om maten er rævva så klarer de å produsere en anstendig kopp kaffe. Evt. kan vi dra en annen plass etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ooh så koslig :nigo: B er også med, men om det blir for mye styr så har ikke han noe imot å være med pappa og søsteren min mens jeg møter dere altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh så koslig :nigo: B er også med, men om det blir for mye styr så har ikke han noe imot å være med pappa og søsteren min mens jeg møter dere altså! :)

Gjør ingenting at B er med, bare koselig det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...