Gå til innhold

Bee beskuer en blå bikini...

Bee

Anbefalte innlegg

Så bra :hoppe: Treningsprogrammene såg jo veldig bra ut, du har jo hatt en super treningsdag da, med både skitur og styrketrening :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra trening Bee! Hva er vel bedre trenining enne bikinitrening for deg?? Blir spennende å se om du kjenner det i beina utover dagen nå da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, twinklestar :kaffekopp:

Jeg kjenner det egentlig mest i magen idag, men ikke så ekstremt mye... Kanskje jeg må ta hardere i...? :)

Tror faktisk jeg skal ta det samme programmet idag, for i morgen har jeg ikke tid...

Nå skal jeg iallefall starte dagen med litt havregrøt :hoppe:

Hvilke planer har du for dagen, twinkle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrøt på gang her og :sikle: Bon Appetit!

Ellers MÅ jeg gjøre masse lesing og oppgave frem til klokka ett, da skal jeg møte en venninne til lunsj. Ellers må jeg nok ta dagen litt som den kommer, føler meg ikke helt tiptop :(

Jeg kjenner ofte stølheten mest 2 dager etter, så er nok litt tidlig enda. Men treningen på mandag var for meg altfor hard, våkna med smerter tirsdag morgen. Og er fortsatt kjemepstøl, spesielt i rumpa og bakside lår... AU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrøt på gang her og :sikle: Bon Appetit!

Ellers MÅ jeg gjøre masse lesing og oppgave frem til klokka ett, da skal jeg møte en venninne til lunsj. Ellers må jeg nok ta dagen litt som den kommer, føler meg ikke helt tiptop :(

Jeg kjenner ofte stølheten mest 2 dager etter, så er nok litt tidlig enda. Men treningen på mandag var for meg altfor hard, våkna med smerter tirsdag morgen. Og er fortsatt kjemepstøl, spesielt i rumpa og bakside lår... AU!

Men, da kan en iallefall med sikkerhet vite at en har trent :)

Sikkert lurt av deg å ta det litt rolig, så du ikke blir skikkelig syk..

Jeg så over kostholdet mitt på vektklubben.no i går - og ser at jeg nå faktisk spiser for lite!! I går fikk jeg ned kun 930 kcal - og trente i tillegg bort 375 kcal...ikke helt bra tror jeg...:forvirret:

Men jeg følte meg mett hele dagen, altså! ...tror jeg må spise litt mer energirik mat..

...men snakk om luksus - jeg kan spise mer!!! :sikle:

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var 50 min skitur :snø: og 30 min styrketrening :trene: unnagjort!! :hoppe: Såå nyydelig skiføre!! Jeg gliste bredt da jeg rant tilbake igjen..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Så flink du har vært i dag! Langrenn kan jo være kjempegod trening, og så er det så deilig med helt frisk luft!

Jeg har hatt en effektiv lesemorgen :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Så flink du har vært i dag! Langrenn kan jo være kjempegod trening, og så er det så deilig med helt frisk luft!

Jeg har hatt en effektiv lesemorgen :hallo:

Ja, jeg kjenner at jeg virkelig får brukt kroppen... Jeg går opp en laaang bakke, opp på en ås - og så renner jeg ned igjen - heerlig! På den måten har jeg noe å se frem til hele turen - nemlig turen ned! :fnise:

Du har da i det minste fått litt hjernetrim!!

...det burde jeg også hatt...

Nå må jeg ha meg litt mat igjen, kjenner jeg! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Har det blitt noen skitur i dag?

Niks!! Men, idag har jeg svømt hele 40 minutter!! - og har hatt badstu og hele pakken!! Deilig! :hoppe:

Har faktisk ikke svømt siden...ja...vel, har jo svømt i ferier og sånn, men idag svømte jeg 1000 m +, og det tror jeg ikke jeg har gjort siden ungdomsskolen!! :fnise:

Så, jeg har faktisk allerede nådd ukas mål!!

...men skal selvfølgelig ta en skitur i morgen - det er jo så herlig!!

Idag etter treningen spiste jeg en banan og drakk en sjokomelk...leste på nett at det skulle være lurt..?

Hva spiser dere rett etter trening? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene sånne ting som jeg aldri kommer meg til med! Svømming er jo veldig bra :tommelsmil:

Jeg trener for det meste etter jobb, så da spise jeg middag etterpå og har ikke behov for noe mer før middagen. Hvis det er lenge til middag spiser jeg som oftes litt cottage cheese/epler eller noe sånt. Men jeg har også hørt at f.eks. banan er bra etter trening. For meg kommer det an på hva jeg har trent også, har jeg hatt en knallhard intervalløkt spiser jeg gjerne en banan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bee...

Så gøy å se at det går så bra!

Deilig følelse når man begynner å merke litt forskjell også.

Keep up the good work!!

God Helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er til å trene sånne ting som jeg aldri kommer meg til med! Svømming er jo veldig bra :tommelsmil:

Jeg trener for det meste etter jobb, så da spise jeg middag etterpå og har ikke behov for noe mer før middagen. Hvis det er lenge til middag spiser jeg som oftes litt cottage cheese/epler eller noe sånt. Men jeg har også hørt at f.eks. banan er bra etter trening. For meg kommer det an på hva jeg har trent også, har jeg hatt en knallhard intervalløkt spiser jeg gjerne en banan.

Jeg kjente iallefall at det gjorde veldig godt for sultfølelsen å spise noe rett etter - for da ble jeg ikke så sulten senere...

Hei Bee...

Så gøy å se at det går så bra!

Deilig følelse når man begynner å merke litt forskjell også.

Keep up the good work!!

God Helg! :vinke:

Det skal jeg!!

God helg!! :goodbye:

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, alle sammen :kaffekopp:

I dag har jeg starta dagen med litt havregrøt igjen...tenkte jeg skulle ta en økt styrketrening og en skitur, men kjenner at jeg er litt mer seig idag... Var nok litt for lenge oppe igår... :sprettoy:

Men - det er iallefall målet! ..iallefall styrketreningen! Den trenger jeg mest! :trene:

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hallo: Hilser på deg her også.

Så flink du er å trene hjemme! Ser at du har målt deg - Lurt! :idesmil: Det vil jeg også! Eller vil og vil...kremt :gjeiper: Men ser nytteverdien av det! Fint å ha ett sammenligningsgrunnlag utover vekten.

Kan jeg spørre hvilken rockering du bruker? Kunne veldig gjerne tenkt å prøve, men antar at det krever litt plass?? Har en super liten leilighet så vet rett og slett ikke om det er praktisk mulig - både selve rockingen og lagringen.

God helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Hilser på deg her også.

Så flink du er å trene hjemme! Ser at du har målt deg - Lurt! :idesmil: Det vil jeg også! Eller vil og vil...kremt :gjeiper: Men ser nytteverdien av det! Fint å ha ett sammenligningsgrunnlag utover vekten.

Kan jeg spørre hvilken rockering du bruker? Kunne veldig gjerne tenkt å prøve, men antar at det krever litt plass?? Har en super liten leilighet så vet rett og slett ikke om det er praktisk mulig - både selve rockingen og lagringen.

God helg :vinke:

:goodbye:

Ja, jeg synes også det er veldig greit å ha mål...jeg bruker ikke "vekt" som et mål nesten i det hele tatt - for jeg trenger egentlig ikke gå ned i vekt...så da ønsker jeg ikke å bli fokusert på det... Ønsker heller smalere midje og større armer..:)

:ler:

Rockering og rockering...den bruker iallefall veldig lite plass...:fnise: Jeg bruker nemlig rockeringen til Wii Fit - som ikke er noen fysisk rockering... Du står på et brett, beveger deg som om du har en rockering på deg...ser på skjermen hvordan det ser ut... Brettet registrerer om du har en bevegelse som tilsvarer en bevegelse med rockering... Om du ikke svinger nok, faller rockeringen på skjermen ned... Ganske slitsomt, kjenner det virkelig i magen! Skjermen tar tiden! :)

Tror forresten jeg har hørt at det finnes sammenleggbare rockeringer...kanskje det kunne vært noe...

Wii Fit er nokså dyrt :(

God helg, Elinea! :danser:

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk til en 20 min skitur idag...ikke så mye, men nok til å få litt frisk luft ;)

Nå skal jeg på nattevakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekk og gru :tristbla:

Gikk på matsmellen av de store igår!!

Myye godteri, potetgull - og annet usunnt...:(

Ikke ble det noe trening heller...:sukk:

Er det slik at kroppen klarer å ta opp alle kaloriene, samme hva? :sjenert:

Får håpe treningen tidligere i uka gjorde nytten for gårsdagen!

...usikker på om jeg orker noe trening i dag heller...:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...