Gå til innhold

Bee beskuer en blå bikini...


Bee

Anbefalte innlegg

Tror mange treningssenter tilbyr gratis oppstartstime der de viser deg litt rundt og lager til et treningsprogram for deg, slik er det i allefall der jeg trener. Du kan jo spørre :) Er enig i at det er viktig med litt system på treningen, da merker du raskere resultater og det er jo en motivasjon i seg selv!

God morgen :-)

Tror det er vanlig at man kan få litt vondt i hode når man legger om kosthold og drikker mere vann. Nå er ikke jeg noen doktor, men det tror det har noe med at kroppen kvitter seg med giftstoffer i kroppen. Men trodde vel egentlig det kom litt mer over tid..

Nei, usikker på det der altså.

Luft i magen kan man få av grove produkter, grønnsaker og sånn.. så det er vel naturlig. Ikke skjønt det der helt selv.. de skriver jo at man skal spise sunt om man har problemer med magen.. men min blir som et trommeskinn når jeg spiser grovt brød, grønnsaker og frukt...

Ikke godt å bli klok på det der.

Men tror du vil merke litt endringer i energi og sånn etterhvert.

Så det er bare å stå på :tommel:

God morgen Bee :kaffekopp:

Jeg ville også anbefalt å spørre på senteret om å få hjelp til å sette opp et styrkeprogram! Jeg tror absolutt styrke er det du trenger utfra det du skrev i første innlegg. :trene:

Luft i magen tror jeg ikke er uvanlig. Jeg ble litt rar i magen en periode etter jeg endret til mer fiberrik mat.

Hodepine skal jeg ikke uttale meg noe om, bortsett fra at du må passe på å drikke nok! Men det vet du sikkert! Husk at du trenger mer væske nå som du trener mer!

Kan hodepinen rett og slett ha noe å gjøre med at dagen gikk i ett...??

Takk for tips og tilbakemeldinger alle tre!!

Angående styrketrening er det på grunn av bosted ikke mulig for meg å bruke treningsstudio, dessverre...så jeg er nødt til å klare meg selv på dette området...kanskje det finnes noen gode nettsider med tips til programmer...

Lufta i magen hadde sin naturlige forklaring, viste det seg :fnise: iTante rød kom dagen etter...:fnise: Hadde helt glemt av henne, jeg... Det er mulig at det ble enda verre pga fiberinntaket, men det har bedra seg veldig....:)

Jeg innbiller meg at kanskje hodepinen kom fordi jeg plutselig begynte å drikke mye...kanskje jeg må ta det litt mer gradvis slik at kroppen skal bli vandt til det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UKE 4 - PLAN

Mandag: 15 min rockering + 30 min styrkeøvelser

Tirsdag:

Onsdag: 30 min skitur

Torsdag: 15 min rockering + 30 min styrkeøvelser

Fredag:

Lørdag:

Søndag:

UKE 4 - RESULTAT

Mandag: 15 min rockering + 30 min styrkeøvelser

Tirsdag:

Onsdag:

Torsdag:

Fredag: 30 min jogge/gå tur

Lørdag: 30 min jogge/gå tur

Søndag:

Faktisk ganske fornøyd!! :hoppe:

Målet var jo å trene 3 ganger i uka...! Nå ble det ikke heelt etter planen da - ble plutselig litt travel tirsdag-torsdag, men løftet mitt tro - tok jeg med meg treningstøy på helgeturen - og stod opp før frokost både fredag og lørdag for å trene!

Kunne jo ikke komme tilbake på KG å skuffe...:fnise:

Godteriene husker jeg faktisk ikke, men jeg tror ikke jeg har spist noe i uka...:klø:

Målene og vekt tar jeg i morgen tidlig - hadde ikke mulighet i dag tidlig... Tror det blir best om jeg tar målene om morningen - når magen er tommest mulig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips og tilbakemeldinger alle tre!!

Angående styrketrening er det på grunn av bosted ikke mulig for meg å bruke treningsstudio, dessverre...så jeg er nødt til å klare meg selv på dette området...kanskje det finnes noen gode nettsider med tips til programmer...

Det er mange ting du kan gjøre hjemme/ute. Treningslaila er en fin blogg med mange hjemmeøvelser, noen av de er riktignok basert på å bruke barn som "vekter", men de kan sikkert erstattes av noe anna tungt :trene:

Bra trening i forrige uke! Spent på resultat :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange ting du kan gjøre hjemme/ute. Treningslaila er en fin blogg med mange hjemmeøvelser, noen av de er riktignok basert på å bruke barn som "vekter", men de kan sikkert erstattes av noe anna tungt :trene:

Bra trening i forrige uke! Spent på resultat :hoppe:

Skal sjekke ut treningslaila! Nå kommer snart resultatene....*trommevirvel*

:overrasket:

Da mente jeg i ukedagene altså - fredag, lørdag og søndag spiste jeg selvfølgelig!! :fnise: Målet er å kun spise i helgene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Start Man.2.2

Høyre lår: 47,5cm 46,5cm :)

Sete: 85cm 85cm :)

Hofter: 80cm 80cm :forvirret:

Midje, smaleste punkt: 68cm 66cm :)

Midje, navlen: 75cm 74cm :)

Høyre overarm: 24cm 23cm :tristbla:

:fnise:

Jeg må bare le av disse resultatene! :ler:

Det er tydelig at lufta i magen er ute, for å si det sånn!!

Så jeg legger ikke så mye vekt på disse resultatene..

Ikke særlig logisk å gå ned så mye bare på en uke, med så lite trening, akkurat...

Undrer meg litt over hvorfor låret og overarmen er mindre..:klø: Kanskje jeg bare målte feil..

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UKE 5 - PLAN

Mandag:

Tirsdag: 30 min skitur + min rockering + 30 min styrkeøvelser

Onsdag: 30 min skitur

Torsdag:

Fredag: 30 min skitur + 15 min rockering + 30 min styrkeøvelser

Lørdag:

Søndag:

:trene:

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målingene sier nok mer over tid - altså man kan se om man fortsetter å gå ned. Men fra en uke til en annen er vel resultatene ganske usikre. Lett å måle på litt forskjellige steder.

Men du har jo noen tall å gå utifra fremover.

Treningslaila har jeg også begynt å følge etter jeg fikk det anbefalt her på KG. Hun sier mye fornuftig og har mange tips til hjemmetrening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målingene sier nok mer over tid - altså man kan se om man fortsetter å gå ned. Men fra en uke til en annen er vel resultatene ganske usikre. Lett å måle på litt forskjellige steder.

Men du har jo noen tall å gå utifra fremover.

Treningslaila har jeg også begynt å følge etter jeg fikk det anbefalt her på KG. Hun sier mye fornuftig og har mange tips til hjemmetrening :)

Tror også at målingene sier mer over tid...men nå har jeg iallefall to mål til å ta utgangspunktet i...

Nå har jeg sett på bloggen til treningslaila - og den virker midt i blinken! Tenkte jeg skulle prøve et av treningsprogrammene idag!

-------------------------------------------

I et forsøk på å være sunn og å få i meg sunne fettsyrer

- prøvde jeg i dag for første gang "MAKRELL I TOMAT"! :spise:

Har alltid innbilt meg at jeg ikke liker dette, uten egentlig noen gang ha smakt det! Jeg tok motet til meg - smørte det på et knekkebrød - og spiste..!

:spy:

Aldri mer! Jeg hadde rett. Jeg liker ikke makrell i tomat.

Smaken var faktisk ikke verst. Det verste var lukta fra munnen da jeg pusta ut mellom bitene....ugh! Måtte skylle ned med en blåbæryoghurt med musli og et glass melk! :fnise:

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke ut treningslaila! Nå kommer snart resultatene....*trommevirvel*

Da mente jeg i ukedagene altså - fredag, lørdag og søndag spiste jeg selvfølgelig!! :fnise: Målet er å kun spise i helgene :sjenert:

Nå ble jeg letta ;) Fine målinger forresten, kan jeg spørre hvor høy du er?

:hakeslepp: liker du ikke makrell i tomat :hjerte: Spiste du det ikke da du var barn heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Du gav det virkelig et forsøk da :fnise:

Jeg elsker makrell i tomat <3

:fnise:

Nå ble jeg letta ;) Fine målinger forresten, kan jeg spørre hvor høy du er? :snø:

:hakeslepp: liker du ikke makrell i tomat :hjerte: Spiste du det ikke da du var barn heller?

Tror ikke jeg spiste det som barn heller, nei...:sjenert:

Og nå tror jeg aldri jeg kommer til å spise det mer... :snurt:

Jeg er 159-160 cm tror jeg...må snart ta meg en skikkelig måling!

Å som det snør ute...:snø: Håper det snart letter, så jeg får spent på meg skiene...må bare få unna husarbeidet!

:husarbeid:

Rydde kjøkken

Vaske kjøkken

Pakke ut kofferten

Brette sammen klær

Vaske stua

Vaske gangen

Vaske badet

Rydde gangen

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...senere idag tenker jeg å gi Avokado et nytt forsøk! :spise:

...på en eller annen måte må jeg få i meg dette sunne fettet - i tillegg til tranen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...senere idag tenker jeg å gi Avokado et nytt forsøk! :spise:

...på en eller annen måte må jeg få i meg dette sunne fettet - i tillegg til tranen...

Du kan jo lage guacamole av avocadoen hvis du ikke liker den så godt "naturell", jeg bruker guacamole til alt mulig rart :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo lage guacamole av avocadoen hvis du ikke liker den så godt "naturell", jeg bruker guacamole til alt mulig rart :tommelopp:

Haha..! Nå føler jeg meg skikkelig sær, men jeg liker ikke guacamole heller...:skratte: Men, jeg liker mye annet, altså!! :jepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha..! Nå føler jeg meg skikkelig sær, men jeg liker ikke guacamole heller...:skratte: Men, jeg liker mye annet, altså!! :jepp::ler:

Det er jo så godt :sikle: Jeg spiser alt utenom tunfisk (=kattemat) så jeg skal ikke si noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så godt :sikle: Jeg spiser alt utenom tunfisk (=kattemat) så jeg skal ikke si noe ;)

Der sa du noe!! Tunfisk er jo glimrende kattemat!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var skituren unnagjort!! 45 minutter - puddersnø og opphold!!

Utrolig deilig!! :happy:

Hvorfor gjør jeg ikke dette oftere..? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har jeg tatt styrketreningsøkta også!! :trene:

Brukte dette og dette programmet fra treningslaila-bloggen!

De heter "Kom i bikiniform"! Fant ut at det måtte være midt i blinken for meg og mine mål :fnise:

Genialt - og hjemme i min egen stue! :)

Tok 2 runder på hver, med 12 repetisjoner på hver øvelse!

Bestemte meg for det før treningen, slik at jeg kan ta en velfortjent pause etterpå!

Nå gleder jeg meg til en :dusje: og :veslejenta: ! :)

Det beste er at jeg føler meg bedre enn på lenge! :hoppe:

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...