Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Huff, kjenner følelsen! Men tenk at det er det siste året du trenger å ha eksamen da! For alltid!! :) Må være lov å unne seg noe ekstra etter en lang eksamensdag, da trenger kroppen påfyll av raske karbohydrater og fett, det er jeg sikker på! ;) Mmm, sure godterting og sjokolade...! :hjerte: Fikk lyst på selv også! ;)

Skal tenke på deg i dag, det går nok kjempefint! Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*tenker på*

Også krysser jeg fingre, og tær og armer og bein og skal prøve å krysse øynene, men jeg er ikke noe flink til det, og skal jeg krysse alt annet jeg kommer over.

LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du nok veldig godt i gang tenker jeg, håper det har gått bra på eksamen i dag!! Da er det virkelig fortjent med en godtepose!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at dere tenkte på meg Såpeboble, Pingting, Pysepusen og Supramundane :klemmer:

Dessverre så gikk det ikke så bra som jeg hadde håpet på. Førsteinntrykket av oppgavene var egentlig veldig positivt, jeg tenkte at dette kan jeg jo, men så begynte jeg å jobbe og innså at på nesten alle oppgavene var det lagt inn "det lille ekstra" for å gjøre oppgaven ekstra vanskelig. Det var akkurat som om de hadde forsøkt å gjøre den så vanskelig som mulig.. Og de 6 timene gikk sinnsykt fort! Jeg ble forsåvidt ferdig med alle oppgavene, men fikk ikke tid til å se over og prøve litt fram og tilbake på de oppgavene jeg var usikre på. Oppsummert så føler jeg ikke at jeg fikk vist det jeg kan, og er ganske skuffet over det :sukk: De 3 siste ukene føles bortkastet. Håper bare det holder til å bestå.

Jeg var helt utslitt da jeg kom hjem i dag, men etter litt mat, en dusj og litt søvn føler jeg meg som et menneske igjen ;) Nå er det bare å sette i gang å lese til neste eksamen, den er like rundt hjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at det ikke gikk så bra som du hadde håpet, men nå har du gjort det du kan - da gjelder det å se fremover! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

:hug:

Kjedelig at det ikke gikk så bra som du hadde håpet, men nå har du gjort det du kan - da gjelder det å se fremover! :klem:

Ja, helt sant. Faktisk ble jeg mer motivert til å gjøre det bra på de neste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært og kjøpt oss nye hagemøbler :hoppe: De ser sånn ut: http://www.byggmakker.no/no/ute/hage_og_fritid/hagemobler/Sofagruppe+i+kunstrotting.b7C_xdvUZ-.ips

Litt senere i dag skal vi på Plantasjen og handle litt blomster som kan stå i krokker ute også skal jeg så om jeg finner meg noen store, hvite lykter som jeg kan ha lys i :nigo: Det kommer til å bli så koselig ute på terassen vår :)

Men nå må jeg vel tilbake til bøkene :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine hagemøbler! Blir supert nå som det nærmer seg sommer og grilltid og utepils! :) Ble det blomsterkjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det fint! Ferdig med 2 eksamener nå og i gang med forberedelsene til den siste. I går hadde jeg en skikkelig møkkadag hvor jeg var langt nede i kjelleren og orket ikke gjøre noen ting. Tror jeg fikk en skikkelig utladning etter eksamen.. hadde gått rundt med en klump i magen i flere dager i forkant av eksamen og grudde meg veldig, så når det hele var over ble jeg helt tom. I dag er imidlertid formen på topp og jeg har allerede lest i mange timer :jepp: Skal lese litt til, også skal jeg ut å gå en lang tur. Muligens blir det kino også i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt, jeg blir også helt på tuppa rett etter eksamen. Bra å høre at humøret er tilbake ihvertfall! Ble det kino på dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg hatt noen effektive lesetimer og er straks på vei ut for å gå tur og trene litt styrke etterpå :) Jeg merker at jeg har en lang vei å gå i det faget som jeg leser nå, men det orker jeg ikke bekymre meg over nå. I kveld blir det party, party, også får jeg heller forsøke å lese litt mer i morgen kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på tur i finværet!! Godt jobba å lese pensum på en lørdag :) Flinkis!

Party høres meget fristende ut, det blir sikkert kjempegøy! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på tur i finværet!! Godt jobba å lese pensum på en lørdag :) Flinkis!

Party høres meget fristende ut, det blir sikkert kjempegøy! ;)

Det ble det! Og jeg var ganske dårlig i går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...