Gå til innhold

Hold et øye med denne Trøffel-hyssingen(tråden)


Sandman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Trøffelhelten sier her at han har konsulenter.

Nei, her må "jeg" nok arrestere "deg" litt, Sandman.

"Jeg" sier nemlig "Man" har da konsulenter.

"Du" skjønner, "jeg" sliter litt med å holde orden på nickene "mine" og da er det best å bruke 3. person flertall der "man" kan.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så har jeg litt sans for det statsbyråkratiske "en"...

"en er av den oppfatning", og "en finner å måtte avslå"... hvem faen er denne en i statsforvaltningen...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tidligere sto det en eller annen, men dette ble så upresist at man/de/en fikk kritikk fra publikum. Nå som det bare står en har kritikken forstummet, eller den er i hvert fall minniemal.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kommunebyråkrat bruker jeg "man", og av og til, i mine mer ambisiøse øyeblikk, tar jeg i bruk det statsbyråkratiske "en"

Jeg bruker dog å variere det- enten benytter jeg bare en form i et brev, og skifter form i neste, eller så varierer jeg fra avsnitt til avsnitt.

Dessuten heter katten min Jean Luc Pickard. Dette er en hyssing inne på snikk snakk, og således foresvever det meg at en viss grad av usaklighet er tillatt. Derav denne opplysning.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sosionom...og i dette ligger det relativt åpenbart at jeg ikke stiller til valg for høyre :ler:

Jean Luc Pickard svarer imidlertid ikke til sitt navn, og derfor har jeg for enkelhets skyld forkortet navnet til "Pusi". Han er gutt, ja...

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sosionom...og i dette ligger det relativt åpenbart at jeg ikke stiller til valg for høyre :ler:

Jean Luc Pickard svarer imidlertid ikke til sitt navn, og derfor har jeg for enkelhets skyld forkortet navnet til "Pusi". Han er gutt, ja...

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Merkelig... - jeg kjenner en sosionom som står på den lokale høyrelisten, men han må altså ha misforstått noe (og skal jeg være ærlig, så...JA, det har han!)

Men du er mye, mye penere enn ham, Milo - det skal du virkelig ha! Nå nærmer det seg gebursdagen din, også!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bippbipp er snill og grei!

bippbipp er pen og deilig!

bippbipp er flink og god!

bippbipp er faktisk BEST!

bippbipp! bippbipp! bippbipp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...