meta Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1921 Del Skrevet 2. mars 2006 Det var da enda "godt". Fryktet vi hadde fått den umulige ungen jeg nå. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. mars 2006 #1922 Del Skrevet 2. mars 2006 Vi er nok to som har fått umulige barn *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. mars 2006 #1923 Del Skrevet 2. mars 2006 Høres egentlig ganske normalt ut... Vi har det sånn enda vi... Hyyyyl vil ikke ha av klær!! Hyyyyl vil ikke ha på klær!! Neeeeeeiii vil ikke skifte bleie!! Jess det gir seg ikke med det første heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1924 Del Skrevet 2. mars 2006 NEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIII... Sånn ser det nemlig ut når man er supersinna.. http://www.nybaktmamma.com/plassen/showpos...03&postcount=12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 3. mars 2006 #1925 Del Skrevet 3. mars 2006 Takk for sist... litt turgåeing og masse skravling. Kjempebra kombinasjon Hadde vært kjekt å gå på treff igjen også - som du nevnte. Jeg er ganske fleksibel på dager, i sekstiden synes jeg passer bra... men helst ikke på Fridays. Er så lei det stedet? Har du forslag om dag for treff - eller? Godt at dere fikk tatt dere en ny malingsrunder - regner med at det nå er enda finere hos dere. Imponerende kaldt hos dere og forskjell mellom dere og oss, er jo ikke så lang avstand mellom oss (mellom mellom oss og et vann kanskje) her er det ca. 6-7 kuldegrader om morningen. Synes det er i kaldeste laget. Men bare det er sol og opphold så skal jeg ikke klage. Må jo ikke skrape bilen engang superbra. Gratulerer enda en gang med ny jobb. Utrolig stilig å bli headhuntet (jeg også vil!!!) Kos dere i helgen. Vi har ingen planer selv, men regner med litt ute-ting/turgåing på dagtid hvis været holder seg. Masse klemmer herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 3. mars 2006 #1926 Del Skrevet 3. mars 2006 Har du skiftet nick på nm?? Som du vet; Ingvild protesterer heftig hun også. Nå har de begynt å snakke om det i barnehagen også - forteller at hun blir så sint at tårene triller. I dag ble hun lynende sint og full i tårer på null komma niks fordi hun ikke fikk rote i en av ynglingsskuffene på kontoret her hjemme. Da hjelper det å få oppmerksomheten over på noe annet (og heldigvis kom det akkurat to katter utenfor i hagen og situasjonen var reddet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1927 Del Skrevet 6. mars 2006 Da har jeg tellet litt på de siste syklusene... PP 4 - mensen kom på dag 25 PP 5 - mensen kom på dag 30 PP 6 - mensen kom på dag 26 Tidligere enn det har jeg ikke telling på. I dag er jeg på dag 25. Litt spent ja. Men jeg tror nok det blir tantebesøk veldig snart. Vondt i magen nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1928 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Koselig som alltid å treffe deg Ny Dag Koselig å se Ingvild igjen også. Nydelig sjarmtroll Jeg har ikke byttet nick på NM. Det var noen andre som hadde tatt Meta så da måtte jeg finne på noe annet. Heter Meta på SM. Eller het ihvertfall.. Er jo ikke aktiv der lenger så jeg vet ikke om de fjerner kontoer etterhvert jeg.. Koselig helg på oss. Barneselskap hos Milla Sofies kusine som ble 2 år. Det var mange barn der så Milla Sofie tok helt av. Tror muligens det ble litt mye sjokoladekake også Etterpå kom svigerinnen min og nevnte toåring på besøk til oss. Lagde god mat (med mitt nye favoritt-tilbehør: gratinert brokkoli) og skravlet. Kjempekoselig I går ble det en rolig dag. Jeg sto opp med Milla Sofie også lagde vi horn. Mel overalt, men pytt :icon_smile: Ellers sov jeg 1,5 timer midt på dagen akkurat som Milla Sofie Også gikk vi tur og lekte og bare koste oss. Deilig å ikke ha masse planer Huff.. Trøtt jeg.. Enda jeg sov middag. Tror kroppen min tror det er høst til tross for strålende vær. Fredag la jeg meg nemlig før ti Men nå er det snart Dansefeber på tv. Må jo titte litt. Har ikke fått det med meg de siste to gangene, men syns det er utrolig kjekt Endret 6. mars 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. mars 2006 #1929 Del Skrevet 6. mars 2006 Gurimalla, så mye hår Milla Sofie har Og så så sinna. Krysser fingre for denne syklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1930 Del Skrevet 6. mars 2006 Hun er jo mest blid da... http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=385609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #1931 Del Skrevet 6. mars 2006 *grøss* Milla Sofie har spydd. Har klart å treffe bamser, dyne, pute, seg selv.. Blir hjemmedag på oss i morgen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1932 Del Skrevet 7. mars 2006 Sååå slapp liten venn da.. Orker ikke noe ikke spise ikke gå. Orker ikke engang protestere skikkelig Har feber, men jeg fikk ikke sjekket hvor mye. Hadde bæsjet mens hun sov. Sånn nesten flytende som gjør stumpen forferdelig sår og vond. Kunne ikke måle tempen også da Sovnet på fanget mitt foran tven isted. Det var visst bare det som var ok. Ligge på fanget inntullet i teppe og titte på tv. Det værste er jo at jeg nesten koser meg litt.. Er jo så sjelden hun har tid til å kose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2006 #1933 Del Skrevet 7. mars 2006 Da er vi to som er hjemme med syke småtroll idag. God bedring til Milla Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1934 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Stakkars liten Milla Sofie. Er i utrolig dårlig form. Har bæsjet seg ut flere ganger i dag og er så sår at hun står i bro når vi skifter på henne. Har bare sittet på fanget og kost i dag. Når vi har prøvd å leke med henne har hun bare lagt seg i fanget. Har feber ja.. I morgen må jeg i et jobbmøte så mannen er hjemme noen timer før jeg kommer hjem og overtar. http://www.nybaktmamma.com/plassen/showpos...94&postcount=52 Og ja.. I kveld har jeg faktisk scrappet For første gang på.. tja.. 2 måneder eller noe? Har manglet inspirasjon gitt.. Og ikke minst TID. Jeg trenger masse tid for å sette meg ned med sånt og det har det ikke vært for mye til overs av i det siste. Lurer på om jeg ikke skal prøve meg litt til før jeg køyer Endret 7. mars 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2006 #1935 Del Skrevet 7. mars 2006 Hun så skikkelig slapp ut stakkars Håper formen kommer seg raskt. God bedring til snuppeluppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 8. mars 2006 #1936 Del Skrevet 8. mars 2006 God bedring til Milla Sofie Håper hun spretter rundt som vanlig i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 8. mars 2006 #1937 Del Skrevet 8. mars 2006 Hællandussen så søt hun er..! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. mars 2006 #1938 Del Skrevet 9. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1939 Del Skrevet 9. mars 2006 Da kom mensen igjen.. Akkurat nå har jeg ikke lyst til å prøve mer i det hele tatt. Vi har jo et nydelig lite barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 13. mars 2006 #1940 Del Skrevet 13. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå