ny dag Skrevet 4. februar 2006 #1901 Del Skrevet 4. februar 2006 Takk for sist meta. Alltid kjekt å treffe deg. Håper det ikke blir lenge til neste gang. Håper du har hatt det kjekt på tur også;-) Klem herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 #1902 Del Skrevet 8. februar 2006 *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #1903 Del Skrevet 8. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. februar 2006 #1904 Del Skrevet 8. februar 2006 det smilet må du nok forklare nærmere.. nå i disse teste- tider... Følger med skjønner du selv om jeg er mer passiv bruker enn før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #1905 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei Kipa Betydde ikke noe annet enn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. februar 2006 #1906 Del Skrevet 8. februar 2006 Når får vi vite da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #1907 Del Skrevet 8. februar 2006 Dag 30 er på søndag. Jeg vet ikke jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #1908 Del Skrevet 9. februar 2006 Ser ut til at mensen er på vei nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 9. februar 2006 #1909 Del Skrevet 9. februar 2006 Så kjedelig da, Meta... Håper at du ellers har det bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #1910 Del Skrevet 9. februar 2006 Så dumt da, meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 9. februar 2006 #1911 Del Skrevet 9. februar 2006 Æsj, så kjedelig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. februar 2006 #1912 Del Skrevet 11. februar 2006 Tror nok jeg møtte deg i by`n i stad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1913 Del Skrevet 20. februar 2006 Det kan godt være, April.. Var nok på bytur ja Bihulebetennelse. Så formen er ikke så kjekk. Har slitt med potte tett nese i to uker. Slitsomt. Også så vondt i hodet da. Fikk rotet meg til legen i dag, så forhåpentligvis tar antibiotikaen betennelsen vekk fort. Sliten og lei. Vil HJEMMMMMM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 20. februar 2006 #1914 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei Jeg har også bihulebetennelse, det er noe dritt altså God bedring til deg Klem fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1915 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Hei Pludre Håper du blir fort frisk Endret 20. februar 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1916 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) På dag 22 i syklusen nå. Ingen tegn til noe så det blir nok en pp8 også. Akkurat nå stresser jeg lite med det siden jeg har blitt headhuntet til ny jobb :-D Riktignok i samme firma, men jeg gleder meg masse til å begynne Skal begynne så raskt min nåværende avdeling gir slipp på meg. Ellers er alt bra med oss. Det er strålende sol ute og livet er egentlig ikke så værst I morgen blir Milla Sofie 18 måneder!! Det har gått usannsynlig fort. Men samtidig husker jeg jo knapt hvordan livet var uten henne. Hun har vel vært her alltid?? Hun er stort sett bare blid og glad, men vi merker GODT at hun har meninger. Så utrolig sta da. Også kan hun bli overraskende sinna. Lurer på hvem hun har det fra :blunke: Må uansett sette veldig klare grenser nå sånn at vi ikke får en skikkelig liten drittunge. De vil vi jo ikke ha Forrige helg var vi i bursdagsbesøk hos min lille niese. Hun er skuddårsbarn og er nå hele to år. Store skjønne jenta Etter bursdagsbesøket var svigers med til oss. Jeg lagde lasagne og så gikk mannen og jeg ut til noen venner mens svigers passet Milla Sofie. Søndag til mandag tok de henne med på fjellet. Så da fikk vi fuget ferdig badet i 2.etasje og malt endel vindusposter i 1.etasje på søndagen Også gikk vi ut og spiste på Big Horn etterpå. Det er jo ikke akkurat så ofte vi har mye alenetid, så det var litt kos ja Mandagen kom svigers tilbake med tulla. Vi spilte TP og drakk rødvin etter at hun var lagt. Utrolig koselig Tirsdag gikk Ny Dag og jeg tur. Deilig å komme seg ut og kjekt å skravle litt I går malte vi andre strøk på vinduer, vindusposter og listene rundt, så nå er det mye finere hos oss I dag skal mannen på noe jobbgreier ettr jobb, så da er Milla Sofie og jeg alene hjemme. Skal lage pitapizza og bare kose oss. Om det fortsatt er fint vær kan vi jo kanskje ta turen ut. Ikke at det fristet så veldig i dag morges da.. 12,6 kuldegrader og ingen snø. Da er det kaldt ja. I tillegg bor vi jo rett ved et vann (ca 15 meter til vannkanten) så det blir jo ikke noe varmere av det. Jaja.. Så lenge det er sol er jeg fornøyd jeg I helgen skal vi i barnebursdag til samme niese. Og etterpå skal mannen og broren på pokerlag med noen kompiser mens svigerinnen min og jeg skal kose oss med kake og skravling Det later til å bli nok en fin helg Nei.. Jobbe litt kanskje?? Endret 2. mars 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. mars 2006 #1917 Del Skrevet 2. mars 2006 Oi jeg har jammen meg gått glipp av at du skriver jeg!! Men nå er jeg her igjen!! Må jo det nå da! Blir koselig å følge med! JA!! Håper du er bra fra bihulebetennelsestullet nå snart!! Og at PP8 ikke blir noe av! Det hadde jo vært suuupert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. mars 2006 #1918 Del Skrevet 2. mars 2006 Så godt å lese at det går bra med dere - til tross for at det kanskje blir PP8 Tenk at de er 18 mnd alt. Skjønner ikke hvor tiden har blitt av jeg - herlige barna våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #1919 Del Skrevet 2. mars 2006 Ja de har vokst utrolig fort. Er det forresten noen som vil ha en sinnatagg? Hun er stort sett nydelig og snill, men altså... Hun hyler jo som besatt jo. Er ikke sånn med pappan, men med meg... Gang nr 1 fordi jeg tok på henne votter. Gang nr 2 fordi jeg fant henne med hendene lagt nedi en boks med sjokade som jeg hadde glemt at vi hadde. Vasket hendene og skiftet pysj. Da skreik hun sånn at hun lå på gulvet og bare hikstet til slutt Hva gjør jeg med en sånn unge da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. mars 2006 #1920 Del Skrevet 2. mars 2006 Sånn er det her og. Får håpe det er en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå