Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Nå må dere ikke glemme nissefesten, jeg kommer snart med ordentlig invitasjon med sted og tid og hva og hvor og slikt. Men kan ikke dere alle sende meg mailadressen deres til meg? Det hadde vært greit!! :wink::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

color=green]Heisann,

bare en liten hilsen fra meg. Dere står virkelig på.

Er så flinke atte.

Kjiipt at jeg også går glipp av festen på lørdag... men har god unnskyldning der da. Gleder meg til å reise sydover :)

Ha en fin uke!

PS: Går du forresten til fysio for tiden?

Jeg skal mandag og onsdag ettermiddag som vanlig.

Masse klemmer herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei meta1

Som dere jobber og jobber..Men jeg kan tenke meg det blir moro å flytte inn i nytt hus! Dere er heldige som har mulighet til det! Blir spennende å feire jul der :-)

Håper du har tid til å kose deg litt i førjulstiden også! Og så stor Milla begynner å bli, jammen meg flyr tiden avsted!

Stor førjulsklem til deg :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempekoselig å treffe dere lørdagen Magnhild :) Herlig liten STOR kakemann :hjerte:

Er helt avhengig av fysioen, Ny Dag. Har blitt dårligere av jobbingen, så nå sliter jeg med masse låsninger.. Blir to timer denne uken..

Syns helt klart du har en fin grunn til å være borte fra treffet ja :Nikke: Skulle jammen vært på sydligere breddegrader. Dette været er jammen ikke noe å skryte av :roll:

Kipa :klem2:

Du har helt rett Juni :Nikke: Vi er bare så utrolig heldige :-) Klem tilbake :klem:

Nå har vi gulv i hele huset :) Kjøkkenet er ferdig, hallen er ferdig, tre soverom er ferdig tapetsert (1 er ferdig malt, de andre skal males senere), stuen er ferdig, et bad er ferdig men mangler fuging. Badet oppe har vi fliselegger til å fikse nå. Jammen begynner det å bli hus utav dette :D Og godt er det for nå er vi SLITNE..

I går la vi gulv i hele andre etasje på en dag.. Jobbet fra 0745 til 0220. Det tok på ja..

Nå tror jeg jammen jeg skal legge meg.. I morgen skal jeg begynne å pakke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at dere er slitne nå ja.. Uffameg, misunner dere ikke.. :kose:

Kan trøste dere med at det er verdt det da.. Der er så stas med nytt hus atte.. :wink:

Så flink Milla Sofie er da.. :klappe:

Sebbis ruller og ruller han også, og driver og jobber med å krabbe.. Tiden flyr.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper huset har blitt beboerlig (++) nå, og dere kan kose dere der i julen :hjerte:

Blir ikke kvitt misunnelsen altså... :-?

Men det er en god misunnelse, så du vet det; og dvs at jeg selvsagt unner deg det!!! Bare det at jeg vil ha det også! :ler: Kan ikke noe bedre ord for den følelsen...

:plystre:

God jul! :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

ønsker deg og dine en gledelig jul og et strålende nytt år!

Håper dere får en flott feiring.

:gave:

Gode tanker fra ny dag

:nisseblunk:

- Håper jeg kan komme på besøk i det nye huset om ikke så lenge :wink:

- Og god bedring med bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. innom for å ønske deg en god jul i nytt hus (?)! :nisse:

Kos dere masse denne aller første julen med Milla Sofie, skal hilse så mye til henne fra Sebastian :kyss:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fryktelig lite på nett om dagen

- sikkert i likhet med mange andre...

Skal ha jul i eget hus for første gang.

Vi blir bare 5 voksne og 1 barn.

Så det blir stille og rolig.

Ønsker deg og dine - en riktig god jul. :nissekone:

Håper bekkenet kommer seg og at freden senker seg etter husjag...

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Heisann!

Fremdeles altfor opptatt i huset?

Jeg har fått bredbånd :hoppe:

Håper dere koser dere masse og ikke bare jobber!

Stor klem til dere alle, og en ekstra til Milla Sofie :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hulderjenta

Innom for å se hvordan det går med deg - men det var fint lite å lese! :ler2: Dere er vel kjempeopptatt...

Håper du har det bra Meta!!

:klem: fra Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke nett i nyehuset ettersom jeg har forstått!! ;)

Savner deg meta!!

Gleder meg til dere får litt overskudd igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOOOOOOOOO!!!!

I dag har vi fått nett i nye huset :hoppe: :hoppe:

Ikke helt tid til å surfe så masse, men det blir vel litt tid :D

Siden sist:

Milla Sofie har blitt STOR :) På 4 måneders kontroll var hun 6920 gram og 65 cm. Ikke noen liten baby lenger nei :) Hun har lært å hyle. LITT sliten av stemmeeksperimenteringen, men pytt :D

Ligger på ryggen og vrir seg fra side til side og ruller litt innimellom.

Ammer nesten ikke lenger. Har nesten ikke mat, så det har stoppet seg selv. Det fine er at magen til Milla Sofie er mye bedre nå. Klarer å gå på do selv og alt er mye bedre :D

Og så ler og smiler hun masse :hjerter: Smelter alle rundt seg og mammaen og pappaen spesielt.

Flyttet inn i nye huset 2. juledag. Flyttet alle tingene våre 18. desember, men vi hadde ikke do, vann eller strøm i nye huset da, så vi lå på madrasser på gulvet i gamle leiligheten noen dager. Litt stress, men det gikk på et vis..

Det ble ingen julefeiring i nye huset :( Visste ikke om trappen kom og med alle soverommene i 2. etasje, ble det litt for dumt med bare stige. Særlig siden min farfar falt på moped for ikke så lenge siden og fortsatt bruker krykker litt.. Feiret jul på Stord hos svigers. Koselig det, men det ble ikke helt det jeg hadde gledet meg til.. Jaja.. sånn ble det nå.. Fikk forøvrig trapp 22. desember.

Dessuten fikk vi ikke sofaen vår før jul heller. Den fikk vi forrige helg. Rød microfiber. Er bare SÅÅÅÅ fornøyd :D Akkurat sånn jeg ville ha :danse:

Dagene nå går med til jobbing i huset og kosing med Milla Sofie. Skikkelig deilig å bo her og kunne jobbe litt sånn innimellom. Får gjort ganske mye om dagene faktisk. Har fått oss en snill baby som aksepterer å se på mens mamma jobber og leke med lekene sine på teppet. Så lenge hun får være i nærheten og får en ganske solid dose oppmerksomhet er alt bra.

Nå må jeg sjekke dagbøker og se om det er noe som har skjedd.. Den mest geniale nyheten har jeg fått med meg.

ENDELIG har Bizzy baby i magen :hoppe: :hjerter2:

Fikk sms og hoppet rundt med tårer i øynene. Syns det var så fantastisk koselig :) Og så septemberbaby på henne også da. Ja for septemberbabyer er jo bare best ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...