meta Skrevet 14. november 2004 Forfatter #1701 Del Skrevet 14. november 2004 Her er det fortsatt full fart med husjobbing. I dag har vi blitt ferdig med å legge skifer på kjøkkengulvet. Det ble faktisk veldig stilig :D Vi er kjempefornøyde Foreldrene mine kom ikke denne uken som planlagt. Pappa hadde feber i nesten 40 i tre dager. Ikke særlig gunstig når han er kreftsyk Viste seg å være øyekatar og ørebetennelse, men nå ser det ut som han er på bedringens vei Mamma og vesle nevø kommer med toget tirsdag kveld. Blir moro å se vesle nevøen ingen Gleder meg til å se hvordan han reagerer på Milla Sofie. Han spør alltid etter henne i telefonen. Vil så gjerne snakke med henne og har ikke helt forstått at hun ikke kan snakke Pappa kommer etter og henter de litt senere i uken. Er formen hans bra, så er visst planen å hjelpe oss litt med husting Milla Sofie blir større og mer oppmerksom for hver dag som går. Nå har hun begynt å "reise seg opp" når hun blir lagt på ryggen. Prøver alt hun kan å sette seg opp. Må følge med Og så øver hun på å rulle. Eller hun prøver ihvertfall Ellers er det ikke så mye å fortelle om herfra. Skjer i grunnen bare masse husbyggingsting som igrunnen ikke er så veldig interessant å lese om men som er veldig spennende for oss midt oppi det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. november 2004 #1702 Del Skrevet 15. november 2004 Et veldig fint hus da!! Kjempemorsomt å se det før helgen! Jeg ble nesten litt glad jeg, det er tross alt noen sm har mer å gjøre i huset sitt enn det vi har... Men jeg misunner dere plassen og huset og alt mulig jeg. Det var bare utrolig fint!!! Og MS var jo kjempesøt som alltid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. november 2004 #1703 Del Skrevet 15. november 2004 Innom med en liten klem og sier at jeg tenker på deg. Slitsomt med oppussing ja. Misunner dere bare det å slippe å bo oppi det hele... Og ikke minst at alt er nytt. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. november 2004 Forfatter #1704 Del Skrevet 16. november 2004 Først kunne ikke foreldrene mine komme fordi pappa ble veldig syk. Så fikk jeg brått 39,6 i feber og måtte ligge. Så hoppet min mann med et sparkelspann i hånden og fikk skrubbsår. Det gikk det infeksjon i og han kan nesten ikke gå og har forbud mot å jobbe. I går falt jeg ned av en bukk på en meter og fikk skrubbsår på den ene armen og den ene leggen. Vondt i andre foten og hos fysio i dag fikk jeg vite at jeg trolig har brist i et bein i foten Skal se oss nå.. Begge to går rundt og halter som bare det Det er bare tragikomisk hele greiene. Noen vil ikke at vi skal bygge hus tror jeg.. Dagens innsats fra min side: to malte tak.. Nå skal vi spise middag og så skal vi ut igjen på huset og fuge kjøkkengulvet. I kveld kommer mamma og vesle nevø på besøk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 16. november 2004 #1705 Del Skrevet 16. november 2004 HEY!!! du glemte taket mitt!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. november 2004 Forfatter #1706 Del Skrevet 16. november 2004 Holder det om jeg gjør det 4. desember? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 16. november 2004 #1707 Del Skrevet 16. november 2004 Njei... egentlig ikke... Jaja, jeg får ta det selv da... Du er jo bare helt håpløs altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. november 2004 #1708 Del Skrevet 16. november 2004 Innom med en god-bedrings-klem til deg... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 17. november 2004 #1709 Del Skrevet 17. november 2004 er du dårlig/syk meta??? håper ikke det.... kanskje mayamor skrev meldingen her men at den vart ment i dagboken til magnhild :klø: Håper du koser deg med besøk og at alt står bra til + at du ikke sliter deg ut da vennen klem ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. november 2004 #1710 Del Skrevet 17. november 2004 Svært så uflaks dere har da! Er den fristen viktig, eller er det bare et mål dere har satt dere, uavhengig av andre ting? Håper dere blir raskt friske begge to! :-) Det er kjempespennende å lese om huset... :hjerter2: Og jeg er kjempemisunnelig... Ha en god uke, Meta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. november 2004 #1711 Del Skrevet 17. november 2004 : :blomst_opp: En god bedringsblomst og en klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 17. november 2004 #1712 Del Skrevet 17. november 2004 Det var då voldsomt så uheldige dåkke er for tida då! Og så malar du sjølv om du muligens har brudd i foten? :fy: Sikkert lurt å ta ein fridag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 18. november 2004 #1713 Del Skrevet 18. november 2004 :oops: hoppet visst over innlegget fra deg om at dere var syk/skadet begge to. Så dum i hodet jeg er innimellom Håper jeg er tilgitt. Håper at dere er bedre begge to og at dere kan unne dere litt fri innimellom. Sender gode tanker Klem ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 18. november 2004 #1714 Del Skrevet 18. november 2004 Heisann! Håper dere er i bedre form!!!!!!!! Det er utrolig hvordan når noe blir galt så skjærer alt seg Håper dere ikke kommer så altfor langt bakpå i forhold til frister, og at dere får masse god hjelp! Jeg sliter skikkelig med arm og skuldre for tiden, men kan stille som hjelp dersom det er litt "lett" arbeid som skal gjøres! Håpre du koser deg med besøket, og kanskje du kan hilse fra meg? Stor god bedrings- og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. november 2004 Forfatter #1715 Del Skrevet 22. november 2004 Takk for klem, Mayamor. Sender en i retur jeg :klem2: Fristen har vi satt oss litt selv, Lillen + det faktum at jo flere dager/uker som går jo mer byggelånsrente :-? I tillegg har mannen ferie nå. Når han begynner på jobb igjen er det lite tid til å jobbe på huset. Dessuten har vi invitert til julefeiring hos oss i år. Vi blir 12 stykker. GLEDER (og gruer) meg :D Takk, Kipa Hvis det er brudd hjelper det vel lite med EN fridag, Hermione Flere fridager har vi ikke tid til, så da.. :klem2: Selvsagt er du tilgitt, Ny Dag. Takk for gode tanker Takk for det, Bizzy.. Joda det er nok sånn at et uhell sjelden kommer alene Mannen er ihvertfall bedre nå I dag har vi vært hos fotografen med Milla Sofie. Ikke HELT vellykket Hun er kjempeforkjølet og var trøtt og lei. Skulle bestilt tid til tidligere på dagen. Da var hun i strålende humør.. Jaja.. Håper det blir ok bilder allikevel. Skulle liksom gi bilder i julepresang til besteforeldre og oldeforeldre i år. Tirsdag kom mamma og vesle nevø på besøk. De har passet Milla Sofie og lagd middag til oss. Veldig kjekt. Torsdag kom pappa og hjalp oss i huset. Har malt lister til den store gullmedalje. Fikk levert 1,2 km med lister :o Ikke veldig gøy å male, men det må jo gjøres.. Nå er det middagslaging og så blir det ut igjen på huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 23. november 2004 Forfatter #1716 Del Skrevet 23. november 2004 Så trist at Friends er slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 24. november 2004 #1717 Del Skrevet 24. november 2004 Så trist at Friends er slutt JAAAAAAAAAAA! HULK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #1718 Del Skrevet 1. desember 2004 Sliten Som jeg gleder meg til å flytte inn og få litt mer ro i hverdagen igjen!! 3 månederskontroll i dag. Milla Sofie er nå 5750 gram og 61 cm. Opp 600 gram siste måned. Veksten har altså "stoppet litt opp", men hun vokser så fint så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. desember 2004 #1719 Del Skrevet 2. desember 2004 Milla er perfekt! Nå må dere nyte den søte førjulstid også da, og ikke bare bygge bygge bygge..Men tro meg jeg forstår veldig godt at dere vil komme inn i nytt hus!! Klem til deg fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #1720 Del Skrevet 3. desember 2004 Nyte?? Hehe.. Det kan vi gjøre når vi har flyttet inn det Har sagt opp leiligheten vår (leier) og hatt visning, så den er bortleid. Er nok bare å komme seg i hus ja Men nå begynner det å likne noe. I dag har jeg blitt ferdig med å legge fliser på gulvet i hallen og begynte å legge parkett i spisestuen. Mannen er nesten ferdig med å fliselegge det ene badet. Følgende er klart da: Vaskerom Kjøkken Hall Stuen mangler tapet og gulv Vårt soverom er tapetsert og halveis malt og kan snart få gulv De andre soverommene er grunnet. Loftstuen er ikke helt ferdig sparklet Listene er malt ett strøk. Regner ikke med å bli ferdige med tapetsering og maling på soverommene før etter at vi har flyttet inn. Trenger i grunnen ikke 4 soverom med det første Må bare få lagt alle gulvene oppe sånn at snekkerne kan legge listene. Status nå er at badet oppe blir gjort ferdig en gang på nyåret. Har ikke tid til å ordne det nå. Haster heller ikke siden vi har bad med dusj nede. Mandag kommer snekkerne for å fullføre. Dvs sette inn dører og legge lister og sånt.. Det skal de bruke 14 dager på og så kan vi flytte inn Jammen ikke lenge igjen hvis tidsskjemaet holder :-? Nå tror jeg jammen jeg skal sove litt før jeg må stå opp og jobbe litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå