Salamandra Skrevet 18. oktober 2004 #1661 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hællandussen så søt hun er, Meta.. :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #1662 Del Skrevet 19. oktober 2004 Lenge siden jeg har skrevet her nå.. Fredag var jeg på 6 ukerskontroll. Egentlig lite spennende. Tok blodprøver og blodtrykk (110/60) og snakket. Jeg skal sette inn spiral, men det kan jeg ikke gjøre før 3 måneder etter fødsel, så da ville jordmor vente med GU til det siden jeg ikke har noen plager. Fredag etter middag reiste vi til svigers på Stord. Er LENGE til neste gang vi har muligheten og har ikke vært der siden i begynnelsen av august, så det var vel greit å ta turen. Var veldig koselig God mat (fondue på lørdagen ) og bytur med kafebesøk og lett skogtur. Avslappende og koselig. Lørdag fikk Milla Sofie fryktelig vondt i magen og bare hylskreik. Mannen var på "jobbintervju". Ingen klarte å roe henne før han kom hjem. Da var det bare pappa som var best Lå lenge med varmeflaske på magen. Det var visst veldig deilig. Tror problemet kom at at svigermor hadde lagd en wokgryte med MASSE løk i fredagen. Jeg plukket ut løken, men endel vil jo ha gått i oppløsning.. Stakkars babyen min I går hadde Milla Sofie vondt i magen igjen. Gikk ikke på do i hele går Endte med at jeg avlyst fysioen en time før. Funker ikke med behandling når hun hylskriker. Dessuten var jeg nødt til å rekke innom Bautas for å leie en avfukter som må stå i huset et par uker. Hentet mannen på jobb etter det. Milla Sofie sovnet i bilen, så det gikk faktisk veldig greit. Var innom huset med avfukteren og der jobbet den ene snekkeren overtid. Snakket endel med han om framdriften og han mente at dersom rørlegger/elektriker er forholdsvis raske denne uken, kan snekkerne begynne å sette opp gipsplater og vi kan begynne å sparkle i helgen Ga han telefonnummeret mitt så skulle han ringe fredagen om det var muligheter for oss å kunne gjøre litt. HÅPER Høres ut som en SUPER ide med julefest på Fløien, Magnhild :D Tusen takk, Salamandra. Må vel si meg enig :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 19. oktober 2004 #1663 Del Skrevet 19. oktober 2004 Milla Sofie er like nydelig som mamman sin. Håper det vinnende humøret er med i pakkeløsningen metababy... Innom med en rask klem og si at jeg tenkte på deg. Var også til Stord i helgen. Krysser fingrene for at dere kommer igang med sparklingen nå da. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 19. oktober 2004 #1664 Del Skrevet 19. oktober 2004 Heisann metamor - hørte at du måtte avlyse i går hos fysioen :-( Håper du blir bedre etetrhvert. Betennelse hørtes ikke bra ut. Skal du gå på medisin? Jeg gikk som du vet på Voltaren noen uker. Hjalp på smertene der og da... Jeg har også det der med forskjellig lengde på beina. I går var det visst nokså gale. Var ganske så løst blitt (på høyre side). Vet det var fordi jeg måtte gå fort til bussen med den store vognen med den store babyen i forrige torsdag :-? I dag har jeg også vært i byen, men da tok jeg med paraplytrillen istedenfor. Går greit å bruke den innimellom nå. Håper du har hatt en fin dag og at det ikke er lenge til vi sees igjen Det er bare å ta turen oppom om du vil når du er her i nærheten Klemmer herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #1665 Del Skrevet 19. oktober 2004 Blit rent flau jeg, Mayamor :oops: Du er altfor snill! Klart jeg har lyst til å hilse på dere snart igjen, Ny Dag. Er jo så koselig Gikk en tur til nærmeste kjøpesenter isted. Hadde ingen mat hjemme, så jeg måtte spise litt og sende kort til morfar som blir 75 år i morgen. Kjempeleit at vi ikke kan reise over Uansett.. Endte faktisk opp med å shoppe for 1400 kr :o Kjøpte stor kjele til julebesøket. Må jo kjøpe komplett sett med nye panner og gryter siden vi skal ha induksjonstopp i nye huset. Blir dyrt ja :-? Etterpå møtte jeg Magnhild og tuslet sammen med henne en stund. Koselig :D Var ihvertfall innom en butikk og der hadde de den RØDE dressen som jeg har siklet på til halv pris. MÅTTE jo kjøpe den da. Hadde et rødt skjørt til også, så da kjøpte jeg like godt det også. SÅÅÅ fornøyd Må bare finne en anledning å bruke den nå da.. Hehe.. Og så har jeg kjøpt varmeflaske til veslefrøkna. Har veldig ofte vond mage og det ser ut til å hjelpe med varme på magen. Så litt moro ut da.. Milla Sofie med diger Paddington-varmeflaske på magen Nå har jeg bakt ciabatta.. Tok visst fryktelig lang tid.. Måtte heve i 90 minutter og så etterheve i 45 minutter.. Pleier ikke spise kvelds, men det tror jeg vi skal nå. Nystekte, varme ciabatta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. oktober 2004 #1666 Del Skrevet 20. oktober 2004 Etterpå møtte jeg Magnhild og tuslet sammen med henne en stund. Koselig :D Var ihvertfall innom en butikk og der hadde de den RØDE dressen som jeg har siklet på til halv pris. MÅTTE jo kjøpe den da. Hadde et rødt skjørt til også, så da kjøpte jeg like godt det også. SÅÅÅ fornøyd Må bare finne en anledning å bruke den nå da.. Hehe.. Ehhh, det er jo snart jul da... Håper dere har en flott dag!!! Stooooor kose- herfra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #1667 Del Skrevet 20. oktober 2004 Sant nok, Bizzy.. Men jeg kunne godt tenkt meg å bruke dressen litt før det da Fatter ikke hvorfor Milla Sofie har så masse vondt i magen :cry: Har ikke spist noe spesielt, men allikevel har hun det ikke godt stakkars lille skatt. Nå har hun hatt vondt i magen mer eller mindre siden lørdag. Blir endel skriking og lite tid til andre ting. Nå i kveld bæsjet hun sånn at vi måtte skifte både body og sparkebukse, så nå er det nok bra igjen, men.. Blir litt dumt hvis hun bare klarer å gå på do sånn ca annenhver dag.. Da blir det mye vondt innimellom :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. oktober 2004 #1668 Del Skrevet 21. oktober 2004 Du kan jo be deg selv på en liten fest hos meg Får besøk av mamma i dag, og hun fisket litt etter om vi ikke kanskje kunne treffe dere dersom det passet Lyst til å vise frem Milla Sofie og huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. oktober 2004 #1669 Del Skrevet 21. oktober 2004 Stor klem til Milla Sofie og mamman Håper magen blir bedre!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. oktober 2004 #1670 Del Skrevet 21. oktober 2004 Huff, så leit at jenta di har så mye vondt i magen. Det trenger ikke å komme av noe du spiser heller, så det er ikke så enkelt å gjette seg til årsaken. Prøv å gi henne karve te kanskje? Har alltid det stående jeg. Gråter hun når hun har vondt? Vår pode "krester" heldigvis bare, men man kan bli gal av det også. Høres ikke spesielt godt ut når han ligger der og tar i uansett. Huff, det er bare å se fram mot at de små blir 3 mnd sånn at systemet deres tåler litt mer Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter #1671 Del Skrevet 21. oktober 2004 Du kan jo be deg selv på en liten fest hos meg Får besøk av mamma i dag, og hun fisket litt etter om vi ikke kanskje kunne treffe dere dersom det passet Lyst til å vise frem Milla Sofie og huset? Gjerne det. Har ingen planer de nærmeste dagene, så det høres veldig koselig ut :D Milla Sofie prøver alt hun kan å trykke og når det ikke går begynner hun å gråte. Merker at magen hennes er helt stram og hard. Ikke godt :cry: Karve te har jeg ikke hørt om. Skal det hjelpe altså?? Verdt et forsøk ihvertfall Takk for tips! Ellers liker hun godt varmepose på magen. Skal være med på å fordele luft. Virker som det hjelper. Ligger under babygymmen med varmeposen nå. Bilde fra tirsdag.. http://arena3.mine.nu:5353/albums/millasof...4/agm.sized.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. oktober 2004 #1672 Del Skrevet 21. oktober 2004 Herlig jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. oktober 2004 #1673 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg vil holde og kose Vi vil veldig gjerne se dere så da er det bare for deg å si når det passer, så kommer vi løpende De regnet med å ferdige med bilen i morgen da jeg pratet med verkstedet i sted! Så da blir alt snart litt lettere :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 21. oktober 2004 #1674 Del Skrevet 21. oktober 2004 Så dumt at Milla Sofie har så masse vondt i magen! :-( Babyar skal visstnok ikkje kunne få forstoppelse dersom dei berre får morsmelk, men det høyrest jo ut som om det er det ho slit med. Morsmelkerstatning kan dei få treig mage av. Kan unngå det ved å blande maltekstrakt i morsmelkerstatninga. Kanskje det hjelper dersom du pumpar ut morsmelk på flaske og har litt maltekstrakt i? Malin sleit med vondt i magen dei første vekene, men no har det blitt mykje bedre. Ho har fremdeles luftsmerter av og til, men no varer det vanligvis berre ein halvtime. Før kunne ho skrike i timesvis på kvelden. Skikkelig fin Paddington-varmeflaske og nydelig Milla Sofie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter #1675 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hadde aldri trodd jeg skulle bli så lykkelig av å skifte bæsjebleie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 22. oktober 2004 #1676 Del Skrevet 22. oktober 2004 :D Gleder meg til å se dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. oktober 2004 #1677 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hadde aldri trodd jeg skulle bli så lykkelig av å skifte bæsjebleie Akkurat det tenker jeg og av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter #1678 Del Skrevet 25. oktober 2004 Trøtt Hadde så migrene i natt at jeg har sovet 3 timer eller noe sånt fordelt over litt før Milla Sofie skulle ha mat i fire-tiden og litt nå i morges. Mellom der lå jeg med klut på hodet og vrei meg.. Men jeg er uansett innmari heldig. Noen har jo migrene i dagesvis.. Jeg har det bare noen timer og så går det etterhvert over i vanlig kraftig vondt i hodet. Skrev et kjempelangt innlegg i går kveld og så skulle mannen bare sette på share av filene (vi har to maskiner) og da oppdaterte explorer seg og alt jeg hadde skrevet forsvant Kanskje jeg skriver det på nytt i løpet av dagen. Nå skal jeg kose drittunge Bæsjet nemlig så voldsomt isted at hun har fortjent tilnavnet i dag. Skulle skifte bæsjebleie, men hun var visst ikke ferdig. Sprutbæsjet LANGT utover gulvet Og så bæsjet hun enda masse mer. Ble fint det håndkleet på stellebordet ja Endte opp med at hun lå på stellebordet og smilte alt hun kunne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. oktober 2004 #1679 Del Skrevet 25. oktober 2004 Herlig med drittunger av og til Fikk en skikkelig drittunge litt over 6 i morges jeg og. Kjente over hele huset at han hadde bæsja seg ut Men det er en befrielse hver gang for da vet jeg at alt er som det skal. Lillegutt bæsjer ikke hver dag nemlig, og selv om det er vanlig bekymrer det meg litt likevel da. :trøste: Håper det går bedre med hodet utover dagen. Høres ille ut det der, men som du sier er du kanskje heldig ettersom du bare har det noen timer og ikke på dagesvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 25. oktober 2004 #1680 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg sitter her med min "bæsjebaby" på fanget. Hun hadde en runde hun også tidligere i dag :o Da er vel det unnagjort for dagen. Jeg er blitt syk og det er ikke noe gøy. Har feber og vondt i halsen. Skikkelig slapp. Så jeg må vel ringe fysioen og avbestille timen min i morgen. Håper du får en fin dag og at hodepinen snart forsvinner helt. Ha en fin uke Klem nydag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå