Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har vi vært på kontroll :) Milla veier nå 2890 gram :D Flinke babyen har gått opp 70 gram. Det er jo helt supert :hjerte:

Nå sover hun søtt i sengen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan tenke meg at hun sover søtt!! For en nydelig jente dere har fått!! :hjerter2:

- tusen takk for herlige bilder! :klem:

-og huset ders blir jo bare så lekkert!!

Skal sende deg noen bilder jeg også..er bare litt treg, var det av kjøkkenet du ville ha?

Nyt de fine dagene som er!! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig natt i natt :D

Millamor var våken fra 2230-0100 sånn ca.. Hun har to sånne litt lange våkne perioder i løpet av døgnet. Vi lå i sengen alle tre en stund og bare skravlet og pludret. Jeg er så stolt av familien min at jeg holder på å sprekke :hjerter:

Så sov hun (dessverre i vår seng) etter mating fram til 0430. Så sov hun i egen seng til 0700 og så matet vi og så sov hun til 1030 i egen seng. Det er slett ikke værst! Skikkelig våken og opplagt i dag jeg :) Passer fint, for i ettermiddag kommer foreldrene mine for å hilse på. Det gleder vi oss til! Da får vi vognen vår også. I morgen skal vi på trilletur i byen :hoppe:

I går kveld hadde vi besøk av mannens mormor. Hun var helt betatt og ville absolutt holde vesle vennen hele tiden :ler:

Så fikk vi besøk av et vennepar av mannen. De hadde med en kjempesøt rød cordkjole med ole brumm og en body til Milla. Gleder meg til hun er stor nok til å passe inn i den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å sjakke at alt står bra til, og så viser det seg at det praktisk talt ikke kunne gått bedre! :rosasmil:

Herlig lesing, Meta! :-)

God helg! Kos dere på stolt trilletur! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har besøket reist. Mamma og pappa kom på fredag. Vi har kost oss masse. Milla Sofie har oppført seg eksemplarisk :) I går regnet det til min store skuffelse, så det ble kjøpesentertur istedenfor bytur med ny vogn. Kjempefornøyd med vognen så langt. Den var knallgod å trille. Mamma og pappa kjøpte en fantastisk søt dress til Milla og endel håndklær. Mamma mente at Milla måtte få egne håndklær :ler:

I går kveld kom svigers på besøk også. Vi badet Milla. Jeg er innmari glad for at det ikke er 6 stykker som står å titter når jeg bader gitt :tunge1: Men det er jo kos med besteforeldre som ikke kan få kost nok med vesle nurket vårt :hjerter:

I dag har vi ingen planer. Jeg har lyst til å ta en trilletur hvis oppholdsværet holder seg :)

Og så bør jeg vel avslutte denne dagboken.. Er ikke gravid, selv om det kanskje ser sånn ut ;) Jaja.. En annen dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med en nydelig prinsesse :)

- og takk for melding :) var så koselig å få den gode nyheten på ferie. Er så glad på deres vegne.

Hørtes virkelig ut som at du hadde en fin fødsel....selvom klipping og sying (og benkeligging) er noe herk (det vet jeg).

Veldig kjekt å lese at du ammer. Håper det går fint.

Gleder meg til å snakke med deg. Håper det er i orden og jeg ringer deg en av dagene :wink:

Klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: Ha nå på lyden på mobilen da!!! :sur:

Jeg vil også se lille Milla!!!

Jaja, jeg får vel sett henne en dag...

Håååper jeg...

Erik har jo pakke til henne!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er velkommen på besøk når som helst, Magnhild. Det er mannen og Erik også :klem:

Tusen takk, Ny Dag :bukke: Alt er så FINT :hjerter:

Takk, Sirka :bukke: Syns selvsagt at Milla Sofie at verdens nydeligste :hjerte:

I natt har hun vært litt urolig, men det har nå gått greit.. Lurer på om hun hadde litt vondt i magen eller noe.. Ville bare sove oppi sengen vår endel av natten. Og der tisset hun seg ut :ler: Innmari kjekt at jeg hadde lagt et tisselaken oppi der. Fant nemlig ut at det sikkert kom til å lekke litt melk under amming etterhvert. Hun sovner jo ofte under ammingen og da er det lett at det lekker litt.

I dag regner det igjen. Men vi skal ut på tur. Gidder ikke vente på fint vær. Bor jo tross alt i Bergen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Du kan jo ikke slutte å skrive dagbok det er jo så koselig å lese om dere :hjerter2:

Vil veldig gjerne komme på besøk altså!!!!!!

Kos deg på trilletur i regnværet ;)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...