meta Skrevet 1. september 2004 Forfatter #1441 Del Skrevet 1. september 2004 Jepp.. I dag har jeg skiftet min første diarebleie Erik satt på armen og bæsjet alt han kunne Ikke snakk om å få en rolig innføring her nei.. Hadde han ventet bare 10 minutter, så hadde mammaen vært tilbake, men nei Skjer veldig lite på fødefronten dessverre Men det var veldig koselig med besøk i dag Tiden går mye fortere når dagene fylles med noe kjekt! Etter besøket var jeg faktisk litt utslitt.. Kvalm, svimmel og dårlig. Lagde hjemmelaget lasagne til middag og så lå jeg på sofaen til mannen kom hjem. Han hadde med kokosboller og Cuba til meg Etter middag sov jeg og resten av kvelden har jeg tilbrakt foran tv'en. Har vasket to maskiner klær og organisert Milla Sofie sin kommode også da.. Fant nemlig ut når jeg skiftet på Erik at kluter og bleier må ligge litt lettere tilgjengelig enn de gjorde.. Hehe Meta 38 + *telle telle*... 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 1. september 2004 #1442 Del Skrevet 1. september 2004 oi oi oi, Meta. Nå er det like før!! Ønsker det massssse lykke til med fødselen. Om litt sitter du der med vesle Milla Sofie i armene. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 1. september 2004 Forfatter #1443 Del Skrevet 1. september 2004 Tusen takk, Lilly :bukke: Det værste med klesvask: Parring av mannens sorte, nesten like, men ikke helt like sokker. Han har jo så mange!! Snart blir det forbudt å gå med sokker her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 1. september 2004 #1444 Del Skrevet 1. september 2004 Nå er det ikke lenge igjen Meta! Dette blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. september 2004 Forfatter #1445 Del Skrevet 2. september 2004 Ser ut til at jeg må melde meg her daglig Skjer ikke noe Milla har hvisket meg i øret at hun vil bli i magen til oktober. Så ta det med ro alle sammen. Er ikke noe spennende å besøke dagboken min Meta 38+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. september 2004 #1446 Del Skrevet 2. september 2004 :bukke: Det værste med klesvask: Parring av mannens sorte, nesten like, men ikke helt like sokker. Han har jo så mange!! Snart blir det forbudt å gå med sokker her i huset Veldig kjent problem!!!!! Men jeg har bestemt at vi når mannen kommer hjem om 3 uker skal handle haugevis med helt like sokkepar!! Og kaste alle de nesten like Og du hadde helt rett inne i dagboken min! Jeg skal ha en fantastisk helg Du må kose deg masse du også, og husk, jeg vil ha beskjed med en gang om det skjer noe altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 2. september 2004 #1447 Del Skrevet 2. september 2004 Ja, du er bare nødt til å informere oss daglig her. Blir du borte for lenge, så konkluderer vi med at du er fødende Håper du holder på med annen parring enn sokke-parring også for tida. Bare sånn for å hjelpe på fødselen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. september 2004 #1448 Del Skrevet 2. september 2004 Ville bare stikke innom å si at jeg har fått orden på prioriteringene igjen! Bare sånn for ordens skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 2. september 2004 #1449 Del Skrevet 2. september 2004 Oktober?! :o Kutt ut du'a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. september 2004 #1450 Del Skrevet 2. september 2004 Det værste med klesvask: Parring av mannens sorte' date=' nesten like, men ikke helt like sokker. Han har jo så mange!! Snart blir det forbudt å gå med sokker her i huset [/quote'] Kjenner til dette jeg og... Han bruker mest svarte, fordi det er praktisk, og fordi det skulle bli enklere å parre de. Han kjøper bare på Dressmann, så jeg trodde ikke det skulle bli noe problem, men jeg mistenker Dressmann for å ha et litt for godt utvalg når det gjelder svarte sokker...de er faen meg ikke like! Det trenger vel ikke være spennende for å ha lyst til å stikke innom boka di?! Jeg synes den er koselig å lese i, og det er grunnen til at jeg stikker innom Jeg er altså ikke utålmodig i det heele tatt Jeg blir like rørt hver gang jeg leser om Supergirls som organiserer i små kommoder... Ha en fortreffelig helg, Meta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. september 2004 Forfatter #1451 Del Skrevet 2. september 2004 Ok.. I dag har vi prøvd to ganger og gått en tur.. en gang i går, en gang i forigårs og dagen før og lenger strekker ikke min hukommelse :oops: Resultat: steinhard mage med masse kynnere og mensmurringer i ryggen.. Jaja.. Hun er nok ikke helt klar veslefrøkna vår Skal sende deg SMS jeg Bizzy Det skal visst ikke så lange fraværet til før man er "fødende" her inne, Murmel Tror det er min lille datter som trenger "oppfordringen", Jolie Min mann og jeg er svært så klare vi Koselig at du er innom, Lillen Og kommodeorganisering er bare så utrolig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. september 2004 #1452 Del Skrevet 2. september 2004 Vi prates vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. september 2004 Forfatter #1453 Del Skrevet 2. september 2004 Dette føltes litt absurd.. Nå har jeg kjøpt fly og togbilletter hjem til mamma og pappa til meg, mannen og vårt SPEDBARN. Hjelpe meg så rart Mamma og jeg skal nemlig på Grease i Oslo i november. Mannen blir med og passer Milla Sofie mens jeg og mamma er på Oslotur. Har en viss følelse av at mamma sikkert heller ville vært hjemme med Milla, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 2. september 2004 #1454 Del Skrevet 2. september 2004 Nå har du ikke vært her på nesten to timer - føder du nå? Sove, hva er det? Pøh. Men Milla! Nå er det på tide å stikke hodet ut av .. mammaen din. Beklager, men jeg blir av og til så frittalende på natten. Jeg lar være å skrive to ord som kan gjøre setningen litt på kanten i alle fall Men jeg mener det altså, Millamor! Det er på tide! Jeg suger på slike ting, men nå har jeg gjort mitt. Nå er det bare å legge seg ned og vente på bedre tider, Meta! Kjenner du ikke at det murrer og knurrer litt i magen nå kanskje? Se der ja. På vei til føden any minute du nå Gooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. september 2004 #1455 Del Skrevet 3. september 2004 Dette er kjempespennende meta! Følger med på SM jeg, for det er litt mer oversikt over når ting skjer der. Synes det har kommet masse september babyer allerede, men jeg kommer nok til å havne uti oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 3. september 2004 #1456 Del Skrevet 3. september 2004 Fikk melding nettopp!! Hei 08.50 idag kom Milla Sofie til verden 2820g og 49cm. Nå ligger hun på magen til mamma Hurra hurra hurra!! Gratulerer så masse til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. september 2004 #1457 Del Skrevet 3. september 2004 Gratulerer!! :blomst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. september 2004 #1458 Del Skrevet 3. september 2004 Åhhhh, jeg fikk frysninger!! Herlig!! GRATULERER, META!! OG VELKOMMEN TIL VERDEN MILLA SOFIE!! Gleder meg til å høre hvordan fødselen har vært, Meta!! God klem til dere alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. september 2004 #1459 Del Skrevet 3. september 2004 GRATULERER! Endelig fikk dere møte lille Milla For å være helt ærlig, så trodde jeg nesten det var en spøk fra Ionaa's side... :rosasmil: Det ser ut til at all kosing og turing hjalp som bare det! Og Jolie, som kanskje bare spøkte, hadde jo rett! Enten så lå du på føden, eller så skjedde det "any minute" :-) Er hun synsk...? Oktober du liksom! Jeg er så glad på deres vegne! :rosasmil: Så herlig at dere slapp å vente så lenge! Håper dere nyter tiden, og at dere får snille og supre barselbesøk Gleder meg til å lese mer, når den tid kommer :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 3. september 2004 #1460 Del Skrevet 3. september 2004 For å være helt ærlig, så trodde jeg nesten det var en spøk fra Ionaa's side... :rosasmil: Hvaaaa??? Jeg er da ingen spøkefugl *snurt* Nei, jeg fikk melding altså Jeg kjente ikke nummeret så jeg regner med der var mannen hennes (ellers så tuller noen alvorlig med meg...og da blir jeg kjempefornerma...nemlig). Og jeg er så gira at jeg nesten ikke klarer å la være å sladre på SM.....men Meta har 4 sladrevenner der inne så jeg venter litt til for å kanskje la de få æren....men jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå