meta Skrevet 30. august 2004 Forfatter #1421 Del Skrevet 30. august 2004 I dag skulle jeg altså på kontroll igjen.. Syns Milla har vært lite aktiv de siste to ukene og nevnte dette for legen min i dag også. Legen mente at det kunne være greit å ta en CTG for å finne ut hvordan det egentlig står til.. Så da måtte jeg en tur til Haukeland. Satt lenge med testen uten at det var noe bevegelse. Jordmor ga meg mat og drikke og da ble det litt aktivitet Men jeg kjenner veldig lite av de bevegelsene som Milla Sofie har. En av grunnene er at når hun beveger seg, får jeg kynnere. Hadde ganske kraftig kynneraktivitet og det kan jo egentlig stemme ganske bra.. Har kjent lite liv fra veslefrøkna de siste to ukene, men samtidig har jeg hatt stadig mer kynnere. Etterpå fikk jeg ultralyd. Veslefrøkna ligger inni magen og sutter på totten Fostervannsmengden var normal og hun er festet godt ned i bekkenet. Legen sa at hun ligger på - 10 % vekstavvik. Tidligere har hun ligget på - 11 %, så hun følger kurven sin fint. Hun er nå beregnet til 3200 gram. Dersom jeg går til termin, vil hun bli ca 3500 gram. Resten av tallene fra dagens kontroll: Uke: 38+3 Blodtrykk: 140/90 Hb: 12,2 Urin: Neg Ødem: 1 Hjertelyd: 136 Det var igrunnen veldig deilig å se vesla i dag.. Har slitt med humøret de siste dagene. Har så masse vondt i magen og bekkenet. Fikk liksom litt ekstra piff når jeg så henne ligge der så trygt og godt og sutte på den bittelille tommelen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 30. august 2004 #1422 Del Skrevet 30. august 2004 Så godt at alt så bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. august 2004 #1423 Del Skrevet 30. august 2004 Ja, kjempebra at undersøkelsen gikk fint! Det er så godt å få vite at alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 31. august 2004 #1424 Del Skrevet 31. august 2004 Du.. den vannlekkasjen, hva var det? Kom på at jeg hadde sett det på msn tidligere i dag (i går) etter å ha lest inne hos Ionaa, men jeg glemte helt å spørre. Trodde et øyeblikk fødselen var igang, men siden du ikke har skrevet noe om det her inne, så var det kanskje bare på badet? Selv om det kan være kritisk nok.. Jeg har ikke peil på blodtrykk og sånt, men synes du bør ta det litt med ro altså. Om det er som de andre her sier; høyt Er det for tidlig å håpe på at Milla Sofie kommer ut nå? Jeg er så utålmoooodiiiig! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 31. august 2004 #1425 Del Skrevet 31. august 2004 Vannlekasjen var på vaskerommet tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 31. august 2004 #1426 Del Skrevet 31. august 2004 Har tenkt på deg hele helgen! Nå går det jo så fort til Milla kommer! Jeg gleder meg sånn på dine vegne. Håper alt går bra med deg og at mannen ikke har smittet deg! Hvis du plutselig drar avgårde og føder uten at jeg får det med meg, vil jeg bare ønske deg lykke til :-) Stor klem :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 31. august 2004 #1427 Del Skrevet 31. august 2004 Takk for sist! Koselig med besøk på søndagen!!! Blir lett litt lange dager i helgen når man er alene.. Håper formen er bra etter forholdene :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 31. august 2004 Forfatter #1428 Del Skrevet 31. august 2004 Det et ikke for tidlig å håpe Milla kommer nå, Jolie. Jeg er innenfor de to ukene +/- som de sier de er "normalt" å føde. Jeg er VELDIG utålmodig og håper hun kommer snart Vannlekkasjen var dessverre på vaskerommet ja.. Det gikk heldigvis bra. Hadde vann overalt. Fysj.. Og så er det jo så lett å vaske opp når man er høygravid og hver bevegelse framkaller kynnere og magen er til de grader i veien Tok det værste og så måtte mannen fikse resten når han kom hjem. I natt har jeg faktisk sovet fra 0130 til 0730 i ett!! Og så dro mannen på jobb og så sov jeg til 10. Det var så deilig! Skikkelig opplagt jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 31. august 2004 Forfatter #1429 Del Skrevet 31. august 2004 Takk for det, Juni :bukke: Milla kommer nok ikke så fort, men.. Det var koselig å besøke deg, Bizzy. Men det er det jo alltid I dag har jeg bakt litt.. I går kveld bakte jeg en haug skillingsboller. De ble veldig gode I dag har jeg bakt ostekake og langpanne sjokoladekake (kvikklunsjkake). Så da er jeg vel egentlig klar for Milla og påfølgende barselbesøk Trenger jeg mer kaker, så får gjestene ta med selv Nå er det middag som står for tur. Røkte pølser, makaronistuing og poteter. Enkelt og godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 31. august 2004 #1430 Del Skrevet 31. august 2004 Flott! Da håper jeg! Som du baker da! Kaker og boller og i det hele tatt. Flinke Meta! Ble litt inspirert av deg her en kveld altså, må innrømme det. Men jeg bakte bare en sånnen 1-2-3 sjokoladekake. Ble ikke god dessverre. Tror glasuren ble litt vel vassen. Også har det trekt seg ned i kaka. For kaka smaker.. vann. Neste gang må det bli ekte saker. Sikler veldig på den snickerskaka til Tex da Jeg har nemlig nettopp oppdaga mat-forumet. Sleng gjerne over oppskrifter! Om jeg kanskje ikke baker alle kakene du kommer med, så legger jeg dem i oppskriftsmappa mi. Jeg hinter til kvikklunsjkaka! Men nå stakk jeg, også håper jeg Millafrøkenen melder sin ankomst snart. Fortsatt like utålmodig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 31. august 2004 Forfatter #1431 Del Skrevet 31. august 2004 I denne tråden har jeg lagt ut oppskrift til kvikklunsjkaken og til islandskaken som Magnhild er så glad i http://www.snartmamma.com/plassen/showthre...5315#post795315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 31. august 2004 #1432 Del Skrevet 31. august 2004 I denne tråden har jeg lagt ut oppskrift til kvikklunsjkaken og til islandskaken som Magnhild er så glad i *løøøøpeeeee* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 31. august 2004 #1433 Del Skrevet 31. august 2004 Men den blir nok ikke like god når det er jeg som lager den... Håper på at meta kan lage til meg en gang når vi skal kose med Milla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 31. august 2004 Forfatter #1434 Del Skrevet 31. august 2004 Å joda.. Klart den blir like god Den er jo superenkel å lage! Har vel lovt dere den kaken en gang ja.. En gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 31. august 2004 #1435 Del Skrevet 31. august 2004 En gang.... Det kan bli lenge det... Tror eg må prøve meg på kaken selv en gang... En gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 31. august 2004 #1436 Del Skrevet 31. august 2004 Bare innom for å sjekke om du er her eller er klar for fødsel :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 31. august 2004 #1437 Del Skrevet 31. august 2004 Sulten! Du.. om jeg kommer på barselbesøk.. Får jeg kake da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 31. august 2004 Forfatter #1438 Del Skrevet 31. august 2004 Du.. om jeg kommer på barselbesøk.. Får jeg kake da? Selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 1. september 2004 #1439 Del Skrevet 1. september 2004 Hei Har det skjedd noe ?? :o Higer etter en liten oppdatering fra deg Klem fra Pludre 13+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. september 2004 #1440 Del Skrevet 1. september 2004 Meta har vært barnevakt for Erik i dag og så har vi spist slunsj der Ionaa, Erik, meta og meg! Det var kos!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå