Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg kost med Erik'en til Magnhild :hjerter:

Og han er jo verdens fineste lille knottegutt!! :Nikke:

Kos å se deg igjen Meta!

I dag skal Ionaa og jeg på Lagunen!

Kanskje...

Være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra kontroll :)

Uke: 35+5

Bt: 125/80

Hb: 12,1

Urin: Neg

Ødem: 0-1

Leie: HB (mente at hun såvidt kunne bevege hodet litt)

Hjertelyd: 128

Alt står bra til :)

Kynnerne jeg har hatt i det siste, mente legen var modning. Og så sa hun det at det er mange som mener at jo sterkere kynnere underveis, jo lettere fødsel. Så da kan jeg jo krysse fingrene for det :D

I går var jeg på bytur med Magnhild og Erik. Veldig koselig og VELDIG varmt!!

Etterpå var jeg hos fysioterapeut. Det var grusomt vondt og i dag sliter jeg..

Måtte hjem og dusje og sove etterpå, så det ble MacDonalds-burger på vei til et vennepar på oss :oops:

De fikk besøk av et annet vennepar også og så badet vi litt og spiste brownies og is hjemme hos dem etterpå.

I dag skal jeg på ost og kjeks kos hos en venninne. Det blir bra :) Mannen og faren hans skal fikse gjerde på tomten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Nå er det jeg som er nattesdyr. :oops:

Sovnet på sofan og våknet av at tørsten meldte seg... :roll:

Ja, ja - innom og ser hvordan du har det.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Ja i dag er det altså bare en måned til termin.. 31 dager.. Her setter de jo igang fødsel 10 dager på overtid, så da har jeg maks 42-43 dager igjen da :hoppe: Mannen og jeg er enige at det er med skrekkblandet fryd at vi ser fram mot den siste tiden nå.. Livet vårt kommer til å bli snudd på hodet for alltid. Snart er vi fire.. Det er helt merkelig. Og godt. Og rart. Og skummelt. Vi er faktisk ansvarlige for å oppdra et bittelite menneske til å bli et godt menneske.. Til å respektere og ta vare på andre. Til å bli et harmonisk og godt menneske..

Formen min er fin.. Det er varmt og bekkenet er ikke behagelig, men jeg har hatt det mye verre :D

Jeg hadde kosedag i går. Var på Lagunen med Magnhild, Erik og Ionaa. Kjempekos :)

På kvelden var jeg på bursdagsbesøk med ost og kjeks hos en venninne. Veldig kos det også!

I dag skal mannen og jeg lage gjerde på tomten vår. I går var mannen der med foreldrene sine og laget forskaling til noen søyler som skal stå ved inngangsdøren.

Og så kom svigermor med vognpose til Milla Sofie i går. Det tror jeg er det tykkeste vognposen jeg har sett. Tror babyen må ligge naken i vognen. Det må jo bli sinnsykt varmt oppi der.. Det var forresten en lammeskinnspose med blått trekk. Fin var den :)

Nå skal jeg skifte på sengene og sette på litt vask tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjon :bukke:

Kommer til å følge veldig med på deg i denne spennende finalerunden!

En ting er sikkert, du kommer til å bli en mamma full av godhet og omsorg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Kipa :bukke: Er det en ting som er sikkert, så er det ihvertfall at uansett skal vårt barn føle seg elsket og passet på. Vi får heller prøve å feile på andre ting underveis, men så lenge det er nok kjærlighet, kan det vel ikke bli så ille..

Nå har vi lagt på nytt sengetøy på våre senger og da kunne jeg ikke dy meg, så nå er Milla Sofie sin vugge klar med tisselaken, laken og sengetøy :oops: Lammeskinnet ligger også i sengen, men det blir sikkert for varmt for henne i starten. Jeg lå i armkroken til mannen og så lå vi bare der og tittet på vuggen og fniste litt sammen.. Dette er koselig :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det ser ut til å bli et flott hus!! :hoppe: Akkurat sånn vil jeg ha også!!

Så herlig det høres ut som dere har det!! :hjerter: Nå er det ikke lenge før Milla kommer, det blir stas det!! Skjønner at det er litt skrekkblandet fryd, men tenk så herlig det blir!! Gleder meg til mitt lille nurk kommer, men det er leeeenge til!!

Ønsker deg en riktig fin helg!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :bukke: Vi syns også huset blir fint. Det stoppet noen naboer i går når vi laget gjerde og de var veldig fornøyde med huset. Er jo litt kos når alle er fornøyde ;)

Skulle IKKE laget gjerde i går nei.. Bekkenet er sinna på meg i dag. Sleit masse med å finne sovestilling i natt også. Syns jeg var flink til å sette meg ned mens vi jobbet og jobbe i minst mulig slitsomme stillinger, men det ble vel litt mye allikevel.. Jaja.. Går vel fort over :)

I dag er jeg 36+0 :hoppe:

Har en merkelig verke/stikke/trykke-følelse i skjeden :klø: Ellers går det veldig bra :) I natt har det jo vært litt kaldere i været, så jeg har egentlig sovet litt bedre enn på lenge :)

I morgen reiser vi til Stord igjen. Til svigers. Vi skal på Les Miserables på Bømlo med broren til mannen og damen i morgen kveld. Svigers skal passe babyen deres mens vi er der. Blir på Stord til søndag en gang. Hvis det er fint vær, blir det vel kanskje litt bading også :)

Nå tror jeg at jeg skal finne meg litt frokost.. Sulten jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God frokost :wink:

Morsomt at du la ut link til husbildene :Nikke: Er jo liksom ikke nysgjerrig jeg :tunge1:

Håper du ikke har slitt ut bekkenet ditt helt, må ta det med ro vet du :fy:

Håper du får en finfin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om graviditeten har gitt mannen min en husmor jeg :hakeslepp:

Bakte jo horn før foreldrene mine kom forrige uke. Nå er det ikke så mange igjen, så jeg har nettopp bakt en ladning til.. Så at jeg hadde melk i kjøleskapet og da må man jo bake.. Hihi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...