Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

:trøste: Ikke visste jeg - før nå - at du har vært på kk! :o

Håper du slipper flere slike turer. Ihvertfall frem til mai :ler2:

Drikk masse vann i varmen!

Det er jo så deilig! :P

Tenker på deg.. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du husket å drikke nok i dag? :tunge1:

Tusen takk for masse støtte!!! Hjelper mer enn du aner altså :Nikke:

Håper du har en fin fin dag vennen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Størrelse 50-56

Bodyer

3 stk str 50 lang arm

3 stk str 50-56 kort arm

2 stk str 56 kort arm

7 stk str 56 lang arm

Strømpebukser

4 stk str 50-56 (rosa, rød, 2 hvite)

1 stk brillebukse str 50

Bukser/dresser

1 stk rød og 1 stk beige selebukse str 50

1 stk hvit med bamser str 56

1 stk rosa/grønn bomullsbukse str 56

1 stk hvit/grå bomullsdress str 56

Kjoler

1 stk rosa str 50

1 stk rød str 56

Pysjer

3 stk str 56 (grå/hvit, hvit, rosa m/giraff)

1 stk gul 50-56

Luer

1 stk hvit str 50

1 stk hvit str 50-56

Størrelse 62-68

Bodyer

2 stk str 62 lang arm

1 stk str 62-68 lang arm

1 stk body med korte armer str 68

Strømpebukser

3 stk str 62-68 (hvit, beige, hvit m/lilla blomster)

Bukser/dresser

1 stk rød bomullsbukse str 62

1 stk hvit fleece sparkedress uten bein str 62

1 stk beige cordbukse str 62

1 stk rød cordbukse str 62

1 stk sparkebukse hvit/beige str 62

1 stk hvit bomullsdress med hettejakke str 62

1 stk sparkebukse hvit m/rosa detaljer str 62

Kjoler

2 stk olakjole str 62

1 stk beige cordskjørt str 62

1 stk grønn str 68 med hårbånd :ler:

Pysjer

1 stk hvit str 62

Genser

1 stk rød Ole Brumm str 62

1 stk rød Disney hettejakke str 62

1 stk hvit m/lilla pus str 68

1 stk hvit strikkegenser m/rosa detaljer str 68

1 stk rosa str 68

Luer

1 stk rosa/hvit str 60

1 stk hvit m/blonde str 60

Sokker

14 par sokker

2 par "tøfler"

Størrelse 74

Bodyer

2 stk lang arm

Annet

Tepper

1 rosa og 1 beige helseteppe

2 babytepper

Sengeklær

2 sengesett 60 cm

2 sengesett 80 cm

2 dyner 60 cm

2 tisselaken til sengen og 1 til vognen

3 laken

Vogge

Reiseseng

Badeutstyr

Badebalje

Badestol

1 gult håndkle og 1 hvitt håndkle med hette

16 vaskekluter

Kommode + stellematte

Stelleprodukter

Bleier (så utrolig små og søte :ler2: )

Bilstol

Ammepute

4 smokker

3 smekker + 1 plastsmekke

3 store flanell gulpekluter + 10 gulpekluter som svigermor har sydd

Vogn er bestilt og lovet levert i uke 34

Stelleveske

Hentesett i hvitt og grønt som svigermor har strikket

Svigermor strikker en rosa strikkejakke og og en venn av familien strikker kjole med jakke til. Mamma skal sy vognteppe og et teppe til å ligge på på gulvet.

Bleiebøtte

Babybjørn

Lammeskinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velorganisert mamma, velutstyrt baby! :ler:

Er det ikke rart med så konkrete forberedelser? Jeg kunne nesten ikke tro det da jeg kjøpte min første bleiepakke...

Kos deg videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Milla Sofie har masse flere klær enn meg og mannen til sammen tror jeg :ler:

Du trenger jo ikke å ha åpen munn når du skyller av såpen i ansiktet og håret da.. kan få lov til å lukke den da :wink:

Du hvor mange uker er du nå igjen.... Er så spent på å få se vognen din skjønner du :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var skikkelig rart å kjøpe bleier ja.. Føltes liksom så nært alt sammen da. Gleder meg som en unge til å ta de i bruk. Varer sikkert ikke veldig lenge da, men :ler:

Det er ikke min graviditetsuke 34 jeg viser til Bizzy, men kalenderuke 34 :ler: Så vognen skal komme sånn ca om to uker den. Jeg er veldig spent selv jeg.. Har faktisk ikke sett den "live" i de fargene vi har bestilt den i. I morgen begynner jeg på min 35. uke :D

Kult, Monja :) Fint navn dere har valgt også :Nikke:

Har det bra jeg..

I dag har jeg hatt besøk av svigerinne og vesle niese som ble 5 måneder i dag. Skikkelig kos. Så jeg har skiftet bleie og susset myk babyhud i dag. Ikke verdens værste tidsfordriv akkurat :) Svigerinnen min hadde med hjemmebakte horn, pålegg, juice og jordbær til lunsj, så det ble en skikkelig kosedag på oss. Etterpå shoppet vi litt :) Fikk meg endelig en rosa veske. En i ekte skinn fra Oasis. Syns den var veldig fin :sexy:

Milla Sofie fikk en rosa genser med blomster og bier i str 56. Måtte jo bare. Har ingen så små gensere og så kostet den bare 24,50. :oops:

I kveld har mannen og jeg grillet og kost oss ute i solen. Skikkelig deilig :) 40 grader i solveggen her.. Det er VARMT altså :kul:

I morgen tidlig skal jeg på kontroll hos legen. Regner ikke med noen store overraskelser.. Litt hevelser nå, men ellers er nok det meste som før tenker jeg.. Ja også er magen litt større da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen går sykemeldingen min ut.. Lurer litt på hva jeg skal gjøre.. Var jo fryktelig dårlig for en liten siden og fikk krykker, så den siste uken har jeg blitt litt bedre. I dag har jeg vært på shopping og på en en liten kveldstur :o Det er jo fantastisk! Er litt stiv nå da men..

Så da er jeg i grunn veldig usikker på om jeg kanskje skulle jobbe de siste tre ukene før permisjon.. Har litt dårlig samvittighet fordi jeg har vært borte så lenge nå.. Men så er det jo litt rart å jobbe bare tre uker sånn akkurat nå også da.. Har liksom avsluttet alle arbeidsoppgavene mine. Tja.. Tenke tenke :klø:

Men en tanke til er jo kynnerne som jeg slet med i helgen.. Min teori er at de kanskje kom av litt mye styr siste uken. Hadde jo planer hele forrige uke med masse besøk og sånt. Denne uken har jeg hatt planer, men det har vært mye roligere. Tja.. Jeg vet sannelig ikke. Legen avgjør uansett, så da får vi se i morgen..

Meta 33+6 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Nå går det fort til Milla kommer :hoppe:

Masse fine klær får hun også! Må si du er velorganisert ja!! Jeg gikk over alle de klærne jeg har kjøpt :oops: (Elsker å handle babyklær) Og jeg tror nok ikke min baby skal gå så mye naken heller...Forresten det spørs litt på om det blir gutt eller jente!! Men jeg kan jo alltids handle litt mer, nå jeg vet hva det blir!!

Ha en super helg, meta! Synes du skal være sykemeldt de siste tre ukene også jeg :Nikke:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Grattis med 34 uker!!!! :dagensrose:

Ingen ting å stusse på i forhold til sykmeldt/ikke sykmeldt. Du skal selvfølgelig gå sykmeldt de siste tre ukene også!

God helg! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble nok sykemeldt litt til ja :Nikke:

Ellers står alt bra til :)

Vekt +10 kg :hår:

BT: 130/80

HB: 10,2

Urin: L+2

Ødem: 0 (kan ikke se at dette egentlig ble sjekket :klø: )

Leie: HB

Hjertelyd: 132

Så nå har jeg vært på jobb og levert sykemelding. Spiste lunsj med kollegaene mine. Egentlig ganske koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk det, 34+0! Så fort tiden går nå....er jo selv 32+0 i morgen :o

Tallene dine så jo fine ut de. 0 på ødemer og fint blodtrykk er jo ikke ille så langt ut i svangerskapet. Min jordmor og lege sjekker aldri ødemer når jeg er på kontroll, de bare spør om jeg har oppdaga noe selv. Og det hender det er bittelitt, men har alltid fått 0. Grøsser med tanke på ødemer i denne varmen. Kanskje sitte med beina i bøtte med isbiter.....brrrr :ler:

Idag er det trykkende varmt her gitt.....pes....tror jeg skal fri til mannen om å dra på hytta til faren hans. 10 minutter å kjøre, strand og sjø.....herlig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velutstyrt baby ja hi,hi wow ja skal si hun har mnye når huim kommer til hverden og mer blir det kan jeg tenke meg :sjarmor:

Tror nok det er lurt av deg og bli sykemeldt litt til ikke så mange uker til permisjon nå vet du.

Tenk det du snart har du det lille nurket i armene dine :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...