Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Kommer gjerne til Bizzy på tirsdag.

Må løpe opp til ungene nå, men sender du adressen på Pm da...?

Bake kan jeg også... Men hva ønskes...?:

* Langpannesjokoladekake ?

* Muffins ?

* Skillingsboller?

* Pai m/frukt og vaniljekrem?

Annet...?

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorterer klesskapet mitt.. Fy søren så masse klær som ikke passer :grine: Det meste er jo str 36 og small og sånt. Går ikke det nå nei.

Men nå kommer Ionaa og sønnen innom :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett og passe str 36 når du er gravid og nærmer deg slutten :hoho::hoho:

Ja nå går det fort kan jeg tenke meg, blir spennende og høre hvordan det gikk.

Håper du får en drømmefødsel så du ikke skremmer oss som er i den LANGE ventetiden :sjarmor::sjarmor:

Ha en fin helg :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det jo ikke så mange ukene igjen til du går inn i de gamle klærne igjen :wink:

Fortsatt gor helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stk drømmefødsel er bestilt, Pia. Vil jo ikke skremme dere helt heller :wink:

Nei det er ikke lenge igjen nå, Murmel. Ifølge barn i magen er det 50 dager igjen. Nå kommer hun sikkert på overtid, men uansett :tommelsmil:

Det kan jeg godt gjøre, Jolie :Nikke: Akkurat nå er det bare en fin grunnmur på tomten vår, så det er nok ikke så spennende. Men når huset kommer opp, da skal jeg legge ut bilde :D

Hadde en veldig koselig torsdag med Magnhild. Maten ble god og underholdningen sørget Fant for.. Han syns nemlig Magnhild skulle få se den fine musen han hadde fanget. Det gikk med en time til musejakt ja :hoho: Magnhild knipset masse bilder og flirte av mannen og meg som prøvde å finne den teite musen. Fy søren for noen ekle tenner :sjokk: Mannen fanget den til slutt og slapp den ut.

I går kom Ionaa og sønnen på ettermiddagsbesøk. De spiste pizza med oss siden mannen var på jobb. Det var skikkelig kos. Konrad blir så stor og sterk i kroppen. Moro :)

Nå sitter vi og venter på svigers. De skal hjelpe mannen på tomten og så skal jeg lage middag til de. Så da blir det handling på meg, mens de jobber. Greit nok det. Jeg kan jo ikke akkurat løfte så masse om dagen..

Meta 33+1 :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 dager??? Det er jo ikke lenge til i det hele tatt. Og bare noen uker etter er det min tur.... :o Nå synes jeg for alvor at tiden begynner å gå raskt. Har fått hørt at dette er det lengste trimesteret, men jeg vet ikke helt da. Blir sikkert lenger på sluutten, men pytt pytt.... :wink: Var og så på "nye meldinger" på SM nå og det tyter jo ut med juli-unger...Nå er det bare augusten igjen og så oss....puh :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det Monja... Lurte litt i morges. Hadde altså så vondt i magen at jeg ikke kom opp av sengen. Mannen måtte hjelpe. Men nå er det bedre, så da er det vel greit da.. :-?

Nytt magebilde. 33+2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Helt vanlig med kynnere. :klem:

Da jeg gikk med Aleksander trodde jeg fra midten av november

at " begynner fødselen, nei begynner den..."

Pappan til Aleksander ringte 2-3-4-5 ganger om dagen.

Et par ganger kom han hjem også... :oops:

Hadde termin 7 desember.

Han er født 23 desember... :ler:

Den siste tiden er lang.

Men føles ikke slik egentlig i ettertid...

Gleder meg til tirsdag.

Får se hva jeg baker da.

Sender du adresse?

Klem fra vanedyret Mayamor - som ikke liker nye inndelingen av dagbøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er formen bedre :) Håper bare ikke det blir masse sånne ekle kynnere i kveld også. Nå har jeg hatt det to kvelder på rad. Kynnere har jeg hatt en stund altså, men ikke SÅ til de grader ubehagelig og vondt som de siste to dagene. Ble vel litt ekstra ekkelt i går siden mannen var på byen. Jaja..

Mannen og svigers var flinke og jobbet på tomten i går. Jeg sov ;) Er mye mer sliten nå enn jeg pleier.. Egentlig litt godt å være hjemme ja :Nikke: Lagde kyllingfilet, potetbåter, brokkoli og saus til middag. Og så hadde vi jordbær og is til dessert. Veldig deilig :)

I dag har vi hatt besøk av niesen vår og foreldrene. Hun vokser sånn. Kjempeskjønn liten frøken :hjerter: Spiste kake og koste oss.

Nå lager jeg middag.. Kjøttkaker, poteter og makaroni på menyen. Veldig enkelt og greit :)

Oi.. nå koker det..

Later.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limer inn ukens formsjekk fra SM jeg :)

33+3 i dag :hoppe:

Sliter med bekkenet, men merker at det faktisk hjelper med krykker. Avlaster ihvertfall litt :)

Har hatt endel skikkelig vonde kynnere sammen med VONDT i ryggen et par kvelder. I går morges hadde jeg så vondt i magen at jeg ikke kom meg opp av sengen. Mannen måtte dra meg opp. Det gikk over utover dagen, så da tenker jeg at det ikke er noe problem ihvertfall.

Milla Sofie er aktiv nok. Særlig på kveldene. Sparker endel i ribbena hvis jeg finner på å lene meg for langt fram Ikke særlig behagelig, men.. Ribbena er skikkelig ømme.

Mye mer trøtt enn jeg pleier. Er jammen glad jeg er sykemeldt i utgangspunktet.. Tror ikke stressende arbeidsdager hadde vært noe for meg akkurat nå.

Alt i alt: Jeg har det greit og venter spent på vesle

:babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da.. Hørtes ikke særlig godt ut :kose:

Men tenk om det er kroppen din som sier du skal føde nå? :o

Jeg håper Milla'en holder seg i magen litt til - så jeg krysser fingrene for at det 'bare' er omgangssyke. Eller matforgiftning eller lignende. Hihi, høres litt bakvendt ut, men du skjønner vel :wink:

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann,

håper formen din er bedre nå enn da du skrev her tidligere i dag. Ikke bra å være kvalm og uggen.

Håper du får hvile mye.

Gleder meg til å treffe deg i morgen :)

Klem nydag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i innlegg fra magnhild at du var reist på KK.

Nå ble jeg bekymret her :klø:

Håper alt er i orden og at du ikke er så altfor dårlig.

Tenker på deg :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...