Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Skjønne mannen min :hjerter: Formen er ikke så veldig bra om dagen for å si det sånn.. I går sov jeg middag og følte meg skikkelig uggen og rar når jeg våknet etter en times tid. Mannen satt og så på meg mens jeg prøvde å ta på klær. Det er jo favorittbeskjeftigelsen når man har DIGER mage :roll:

Ihvertfall.. Jeg følte meg skikkelig utilpass, vondt i magen og kvalm og uflidd. Så kommer det fra mannen: Du aner ikke hvor flott og sexy du er. Og så ler han fornøyd. Innmari godt å høre en dårlig dag. Snille mannen min :hjerter:

Pusen tålte tydeligvis ikke vaksinen sin så godt :( Har blitt dårlig av den tidligere år. Våknet 0430 i natt av masse gråting. Da kastet han opp. I dag bare sover han. Står ALLTID opp med oss for å få mat og kos, men i dag bare ligger han i sengen. Stakkars lille pusen :cry:

Milla Sofie er veldig rolig i magen. Liker ikke det :-( Hadde skikkelig vonde kynnere i går og blir fryktelig bekymret. Men jeg merket nå liv i går, så det går sikkert bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke herlig med flotte menn :hjerter:

Synes det er flott at de muntrer oss opp når vi er litt deppa. Heldige vi :Nikke:

Dakar pusen din. Høres ille ut med en sånn reaksjon på vaksinen. Har ikke opplevd at hunden har kasta opp, men at han har sovet hele dagen derpå har jeg vært med på. En ekstra :klem: til pus idag!

Du skal se at jenta har tatt en liten siesta. Har du prøvd på dytte litt forsiktig i henne? Bruker å gi respons har jeg erfart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelse 50-56

Bodyer

2 stk str 50 lang arm

3 stk str 50-56 kort arm

2 stk str 56 kort arm

7 stk str 56 lang arm

Strømpebukser

4 stk str 50-56 (rosa, rød, 2 hvite)

1 stk brillebukse str 50

Bukser/dresser

1 stk rød og 1 stk beige selebukse str 50

1 stk hvit med bamser str 56

1 stk rosa/grønn bomullsbukse str 56

1 stk hvit/grå bomullsdress str 56

Kjoler

1 stk rosa str 50

1 stk rød str 56

Pysjer

3 stk str 56 (grå/hvit, hvit, rosa m/giraff)

1 stk gul 50-56

Luer

1 stk hvit str 50

1 stk hvit str 50-56

Størrelse 62-68

Bodyer

2 stk str 62 lang arm

1 stk str 62-68 lang arm

1 stk body med korte armer str 68

Strømpebukser

3 stk str 62-68 (hvit, beige, hvit m/lilla blomster)

Bukser/dresser

1 stk rød bomullsbukse str 62

1 stk hvit fleece sparkedress uten bein str 62

1 stk beige cordbukse str 62

1 stk rød cordbukse str 62

1 stk sparkebukse hvit/beige str 62

1 stk hvit bomullsdress med hettejakke str 62

1 stk sparkebukse hvit m/rosa detaljer str 62

Kjoler

2 stk olakjole str 62

1 stk beige cordskjørt str 62

1 stk grønn str 68 med hårbånd :ler:

Pysjer

1 stk hvit str 62

Genser

1 stk rød Ole Brumm str 62

1 stk rød Disney hettejakke str 62

1 stk hvit m/lilla pus str 68

1 stk hvit strikkegenser m/rosa detaljer str 68

1 stk rosa str 68

Luer

1 stk rosa/hvit str 60

1 stk hvit m/blonde str 60

Sokker

14 par sokker

2 par "tøfler"

Størrelse 74

Bodyer

2 stk lang arm

Annet

Tepper

1 rosa og 1 beige helseteppe

2 babytepper

Sengeklær

2 sengesett 60 cm

2 sengesett 80 cm

2 dyner 60 cm

2 tisselaken til sengen og 1 til vognen

3 laken

Vogge

Reiseseng

Badeutstyr

Badebalje

Badestol

1 gult håndkle og 1 hvitt håndkle med hette

16 vaskekluter

Kommode + stellematte

Bilstol

Ammepute

4 smokker

3 smekker + 1 plastsmekke

3 store flanell gulpekluter + 10 gulpekluter som svigermor har sydd

Vogn er bestilt og lovet levert i uke 34

Stelleveske

Hentesett i hvitt og grønt som svigermor har strikket

Svigermor strikker en rosa strikkejakke og og en venn av familien strikker kjole med jakke til. Mamma skal sy vognteppe og et teppe til å ligge på på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dyttet i vesla ja :Nikke: Fikk respons om enn ikke så veldig kraftig respons. Hun har sovedager innimellom, så det er helt sikkert greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Takk for sist.

Koselig med treff på Fridays og veldig kjekt å gå på kafe med deg.

Håper på reprise.

Det er bare å ta kontakt (sende en sms f.eks.).

Håper formen din kommer seg.

Har tenkt på deg angående bekkenløsningen.

Nå er det første gang jeg er her inne hos deg siden fødslen så jeg har gått glipp av noen dagboksider...lurer på om du har fått ny fysioterapeut. Håper det.

Ikke greit å gå rundt å ha vondt hele tiden.

Aktiviteten i magen går opp og ned. Det er helt normalt. Syng litt eller ta på magen din - så kanskje det skjer noe. Synes å huske at det ble aktivitet inni magen min etter at jeg hadde spist og drukket. Kald juice eller saft (noe søtt) skal visst ha effekt også.

Ikke lenge igjen av ventetiden din. Skal si du har fått kjøpt masse inn. Den listen du hadde laget.

Dere er godt forberedt ja.

Gled dere masse.

Jeg synes det er helt fantastisk å være mamma.

Ha en riktig god sommer videre.

Klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi hatt besøk av en NYDELIG liten snill gutt på 4,5 måneder :hjerter: Han heter Sindre og er sønnen til en venninne av meg hjemmefra (østlandet). Tror ikke jeg har vært borti særlig snillere barn egentlig. Har såvidt hørt han grine en gang tror jeg. SÅNN baby vil jeg også ha :Nikke:

Og så var det veldig koselig for mannen fikk skikkelig kontakt med veslegutten også. Liker det :Nikke:

I morgen skal jeg besøke Ny Dag og Ingvild og det gleder jeg meg masse til. Ingvild er jo så skjønn :hjerter: og Ny Dag er en veldig koselig dame :D

Klem fra Meta som har kost seg med hjemmebakte chocolate chip cookies og krydderkake og nydelig baby :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare så herlig gravid! :rosasmil:

Flottere mage skal du lete lenge etter!

Tviler ikke på at mannen din synes du er flott :wink:

Håper du får det rimelig bra den korte tida som er igjen!

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott en mage, meta!

Tenker lille Milla koser seg masse der inne ja.

Sånn baby som venninna di har høres jo ut som drømmeungen jo. Sånn baby vil jeg og ha :wink:

Håper du får en fin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en sånn lang klesliste og jeg er ikke gravid en gang :roll: Men jeg elsker babyklær og en eller annen gang må det da vel flytte noen inn i magen min også?

Magen din er kjempe fin, Meta! Også så gøy at mannen din har så barnetekke, det er jo koselig :hjerte:

Ønsker deg en riktig fin torsdag og helg når den kommer!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Du ser så fin ut med den struttemagen.

Ikke rart mannen kommen med komplimenter... :kline:

Kos deg hos Ny dag i dag.

Skulle vi hatt et slikt kakebakebesøk hjemme hos noen nå?

Flere som trenger litt oppmuntring...?

Jeg kan gjerne bake. :Nikke:

Men plass her akkurat nå med huset fullt, er det verre med.

Hos meg kan vi ta litt senere.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen :oops: Er egentlig ganske så fornøyd med magen min selv også. For inni der bor jo vesle babyen vår :hjerter:

Koste meg hos Ny Dag i går :Nikke: Ingvild var jo så veldig snill også!! Det er kjekt å skravle med andre likesinnede. Andre som tenker på babyer store deler av dagen, mener jeg :ler:

Sover litt dårlig om natten. Har vondt i bekkenet og så snorker jeg visst masse :oops: I natt var det så ille at mannen la seg på gjesterommet :flau: Forstår ikke hvorfor egentlig, men det har vel gjerne sammenheng med at det er tyngre for meg å puste med Milla Sofie i magen :klø: I tillegg har jeg hatt endel vondt i hodet i det siste og så har føtter og hender begynt å hovne litt. Har tatt av gifteringen og savner den dypt :grine: Den henger rundt halsen, men det er liksom ikke det samme..

Ellers har jeg det bra jeg :) Har ingen planer i helgen annet enn å kjøpe presang til mannens søskenbarn som har fått en datter og 30-årspresang til en venn av oss som hadde bursdag forrige helg. Flaut at vi ikke har gjort det før, men det er så fryktelig vanskelig. Gaven skal i tillegg sendes, så... *vrir hjernen*

Gleder meg masse til mandag. Da skal jeg på ultralyd igjen. Da finner vi ut om vi får en dato for "fødsel" eller om vi bare må vente i spenning. Uansett hva som skjer, keisersnitt eller vanlig fødsel, er det greit for meg. Uansett får vi en liten baby og det er det som er viktig. Gleder meg vanvittig uansett :hoppe: Er jammen ikke lenge igjen uansett nå. Det er 10 uker til jeg er på overtid (2 uker etter termin), så innen 10 uker skal jeg altså bli mamma.

WOW :o :danse::sjokkert::hoppe::sjokk::klappe:

Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på treff om det kommer man eller tirsdag!!!

Og da vil jeg spise god mat og være helt frisk i magen...

Også vil jeg si hei til Milla i magen!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...