Gjest Mayamor Skrevet 14. juni 2004 #1021 Del Skrevet 14. juni 2004 Så ikke meldingen om treff jeg, Meta... :oops: Men i morgen kl. 19.00. på Fridays passer utmerket for meg... Du har en såååååå flott mage - og så flink du er å oppdatere med nye bilder. Lurer på om det var bare en aldri så liten vaffeldag i Bergensluften i går. Vi hadde vafler med jordbærsyltetøy og rømme... Gleder meg til å treffe hele gjengen i morgen. Hvaem er det som kommer da? Du, Bizzy, Magnhild, meg... Flere...? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #1022 Del Skrevet 14. juni 2004 Supert!! Foreløpig ser det ut som Bizzy, Hermione, Magnhild (litt usikker fordi hun ikke vet jobbtidene enda), Ionaa, du og jeg kommer. Ny dag har ikke svart og er vel lite på nettet (var det du som hadde mobilnummeret hennes kanskje?) og Pludre er jeg usikker på.. Tiden er egentlig lagt opp i forhold til at hun ikke er i byen før 1930, så jeg håper hun kan også. Jammen så gøy da.. Da blir det treff Kan jo ikke avlyse når såpass mange kan Jeg kan bestille bord som sist jeg.. Da står bordet på MAYA NILSEN Takk for mageskryt, Huldra og Maya :bukke: Tar bilder hver 14. dag sånn at mamma og pappa og resten av familien på østlandet kan få lov til å følge med på utviklingen. Mamma syns det er SÅ fælt at jeg er så langt borte nå.. Hun har allerede lagt inn bestilling på barnepass Meta 27+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. juni 2004 #1023 Del Skrevet 14. juni 2004 Flott bikini- mage ja!! :enig_animasjon: Ikke sant det er deilig at man kan maile, slik holder vi Lukas farmor og farfar oppdatert også, jeg sender bilder av han to- tre ganger i uka, tenk om de ikke hadde hatt den muligheten.. Skjønner godt at mamma'n din savner jenta si og hennes fine mage nå i denne helt spesielle tiden!! Ha en fin dag, og kos deg på treff i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 14. juni 2004 #1024 Del Skrevet 14. juni 2004 Som vanlig like imponert over magebildene dine! Flott du holder oss oppdatert! Forstår veldig godt at mammaen din vil være i nærheten av deg :rosasmil: Går det bedre med bekkenet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. juni 2004 #1025 Del Skrevet 14. juni 2004 Ferdig på jobb kl 1600 jeg... Så da blir det treff med kn ert regner jeg med. Siden mann skal på intevju... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. juni 2004 #1026 Del Skrevet 14. juni 2004 En hilsen fra Erik til metamor! Gleder meg til i morgen jeg!! Og lørdag!! Og til å bygge hus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 14. juni 2004 #1027 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg vil også være med på treff i Bergen Hvorfor bor dere i feil by alle sammen ? Du er allerede snart 28 uker... Jammen flyr tida fort!! Kos deg på treff i morgen. Jeg er med dere "i ånden" (er det ikke det det heter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #1028 Del Skrevet 14. juni 2004 Tusen takk, Kipa :bukke: Lurer litt på hva vi skulle gjort uten internett jeg Bekkenet går opp og ned, Murmel.. Ikke spesielt behagelig, men jeg har hatt det værre enn jeg har det nå Kanskje ikke så rart med dette aktivitetsnivået :oops: SUPERT at du blir med på treff, Magnhild Og mase klemmer til vesleknerten for søt hilsen Milla må få sånn pysj Jeg gleder meg også til lørdag! Du kommer til å bli SÅÅÅÅ fin i brudekjole. Føler meg faktisk litt beæret som får lov til å være med jeg, så TUSEN TAKK, vennen Du kan jo bare ta deg en bitteliten svipptur bort til oss, Hanni Det er så kos på treff så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. juni 2004 #1029 Del Skrevet 15. juni 2004 Heisann! Ikke masse smart å skrive i dag :klø: Glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1030 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har heller ikke så masse å si i dag.. Våknet 1046 av en katt som kravlet rundt oppå meg for å finne en fin liggestilling Gleder meg til treff i dag Før det skal jeg prøve å sy litt. Nå er det ihvertfall tid for frokost Meta - 27 + 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 15. juni 2004 #1031 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei Jeg er med idag, er ikke ferdig på jobb før 1840, så jeg er nok ikke i byen før 1930. Lar bilen min stå på jobben, gidder ikke dra den med til byen, for det er så immari vanskelig å finne parkeringsplass Tar heller bussen jeg da, for jeg har da frikort. Så vent med å bestille mat til jeg kommer da..... ikke sant !? Gleder meg til å treffe deg igjen, det er lenge siden nå. Sees i kveld da !! Klem fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #1032 Del Skrevet 15. juni 2004 Jippi Pludre er også med!! Da kommer Bizzy, Magnhild, Ionaa, Mayamor, Hermione, Pludre og jeg i dag. Dette blir bra!! Vi kan HELT sikkert med å bestille mat. Skravle litt først Mangler bare Ny Dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. juni 2004 #1033 Del Skrevet 15. juni 2004 Vi kan HELT sikkert med å bestille mat. De er sikkert ganske greie selv om man har problemer med å bestille mat altså Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 15. juni 2004 #1034 Del Skrevet 15. juni 2004 Ny Dag kommer også ikveld Ho var usikker på om Ingvild blir med, men kanskje. Gleder meg masse, digg å tyte litt. Du har en fantastisk flott mage Meta, og stilig bikini :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 15. juni 2004 #1035 Del Skrevet 15. juni 2004 Håper dere hadde det fint på treff i kveld! Skulle gjerne vært med dere, for dere høres ut som en veldig fin del-klan av The Supergirls Men jeg bor nok veldig veldig mange mil unna... Hopp og hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. juni 2004 #1036 Del Skrevet 16. juni 2004 Takk for sist - det var kjempekoselig. Bare et problem: Tiden går altfor fort... Men den kake-korg-fest-saken - det må vi jo bare gjøre. Har lyst på besøk og har lyst å gå på besøk. Men du... Nå må jeg bare få kjefte litt på deg: Ta vare på deg selv - for du går ikke bra... :fy: Hva med å høre på ny dag...? Da skal jeg slutte å mase... :oops: Tomten deres - ligger der hvor jeg hadde svært lyst å flytte til for noen år siden: Så landlig - og så sentralt. Gleder meg til å se det... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. juni 2004 #1037 Del Skrevet 16. juni 2004 Skulle ønske jeg også kunne være på treff... :cry: Og enda flere... Men jeg treffer sikkert noen en dag jeg og Jeg er så nysgjerrig på hva du syr! Syr du noe til Milla? Hvor langt har du kommet? Har du prøvd bassengtrening? Stooor klem til deg fra Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #1038 Del Skrevet 16. juni 2004 Treff i går ja. Kjempekoselig som vanlig :klemme: Åtte skravlete jenter MÅ jo bare bli bra Fikk sinnsykt halsbrann av maten, men så var jo Ionaa så grei å ta med et lite arsenal av gaviscon, så da kom jeg meg gjennom natten Skulle jammen bodd i nærheten dere også, Lillen og Murmel. Hadde vært SÅ kos å treffe dere.. Gleder meg veldig til å flytte til nye huset etterhvert jeg, Mayamor. Treff hos oss på nyåret kanskje? Ble visst ingen søm på meg, Lillen. Satte inn bilder i fotoalbum isteden. Kanskje jeg kan sy rand til vuggen til Milla Sofie i morgen isteden.. Har kjøpt et morsomt grønt stoff med giraffer (selvsagt ) og løver på. Var på bytur i dag med en venninne og babyen på 13. IKKE særlig smart med mitt bekken Men det var veldig koselig. Jeg kjøpte litt småting til Milla: pysj, skjørt (i beige cordfløyel str 62.. Fantastisk søtt ) med rosa strømpebukse til. Skal kjøpe en rosa body til også. Og så ble det en rosa topp, en rosa singlet og tre bøker til meg :D I morgen skal jeg til jordmor. Regner med alt er bra, men det er jo fint å få alt sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 16. juni 2004 #1039 Del Skrevet 16. juni 2004 Pysj?? Ikke den med giraff vel... hmm... *se strengt på* Hva i all verden skal man kunne kjøpe til dere i barselgave n da? Milla har jo mer klær nåe enn det Erik har hatt noensinne... Takk for en koselig kveld i går da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #1040 Del Skrevet 16. juni 2004 Øøøø.. Nei.. Ingen rosa pysj med giraff her Forøvrig trenger hun flere pysjer altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå