murmeldyret Skrevet 7. juni 2004 #1001 Del Skrevet 7. juni 2004 Kjempeflott at du ble sykemeldt! Du skal ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #1002 Del Skrevet 8. juni 2004 Der skrev Murmel innlegg nr 1000 :o i dagboken min Dette er mitt innlegg nr 2000 siden jeg ble medlem på kg :D Dvs har vel noen uloggede innlegg her også, men pytt Tusen takk for det, Kipa :bukke: Det er vel egentlig Milla som gjør at jeg har kapitulert nå.. Må jo ta vare på henne Jeg gleder meg også, Magnhild Fint at du syns det, Sandra Jeg må nok gjøre det ja, Murmel Og Milla :D Ja.. Nå er jeg altså hjemme.. Rart å kjøre mannen til jobb i dag og så bare reise hjem igjen og ikke videre til jobb.. Egentlig veldig deilig også da, men... Det er godt å vite at jeg slipper å stresse meg inn til jobb og gost å slippe å sitte strak i mange timer og kjenne at bekkenet blir dårligere og dårligere.. Men jeg håper det stabiliserer seg ihvertfall.. Før har jeg jo vært bra i helgene og mandagen og så blitt dårligere utover uken. Nå er jeg jo dårlig hele tiden. I dag skal Magnhild komme på besøk. Jeg lovet henne kake, så jeg tror nesten jeg skal sette igang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. juni 2004 #1003 Del Skrevet 8. juni 2004 kakekakekakekakekakekakekakekakekakekakekakekakekakekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. juni 2004 #1004 Del Skrevet 8. juni 2004 Gleder meg sånn til å se tomten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 8. juni 2004 #1005 Del Skrevet 8. juni 2004 Kjære vakre vene, Metavennen: Ikke stress med å skrive hos andre når du har bekkensmerter. :fy: Det var jo Magnhild jeg siktet til... Bare tuller... Men det er flere dagbokskrivere på generell enn her. Har kun vært en gang på side 2 her inne. Og da fordi en hadde hatt raid i alle bøkene - aktive eller ikke... Må skynde meg å si: Magnhild - det var ikke myntet på deg... Ikke på noen spesielle. Bare et lite hjertesukk fordi jeg støtt fant boken på side 2... Nå må du ta vare på Milla Sofie sin mamma. Komme til hektene og huske at du skal bruke samme kroppen etter fødselen... Kos deg i det begynnede finværet... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 9. juni 2004 #1006 Del Skrevet 9. juni 2004 Henger meg på her å kan ikke annet enn å si at ditt ved og vel kommer foran alt annet. Ta vare på kroppen din og ta det rolig. Det er til det beste for både deg, mannen og ikke minst baby'n. Men det er flere dagbokskrivere på generell enn her. Har kun vært en gang på side 2 her inne. Og da fordi en hadde hatt raid i alle bøkene - aktive eller ikke... :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. juni 2004 #1007 Del Skrevet 9. juni 2004 *har lyst på kake og vet hvor den finnes* Ellers tusen takk for en kjempefin tur i går. Tomten ser bare så spennende ut! Gleder meg så utrolig til å følge med videre! Åhh... Jeg tror jeg nesten ble like spent som deg jeg nå!! Også badested rett på nedsiden av huset da. *sukk* Grøsser med tanken på den papirmøllen jeg skal begynne på nå... Vil ha en sånn perm full av ting jeg også!! Ikke bare planer i hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #1008 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg koser meg jeg, Mayamor Har nå funnet ut at man BLIR litt fortere brun når man er gravid :D Takk for melding, Kallorilla :bukke: Ja det er godt med kake, Magnhild Kjempespennende tid for oss begge framover nå Får fort en sånn perm du også.. Vi har jo holdt på et år nå vi, så det skulle bare mangle Nå får jeg snart besøk av en venninne på kakerester. Mannen og broren har dratt til tomten etter grilling (rakk det såvist før det begynte å regne ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. juni 2004 #1009 Del Skrevet 9. juni 2004 Må bare tilføye at pusen er fin selv om jeg synes puser er litt skumle. Men han la seg bare helt flat og ville ha kos på magen. Og da er de ikke sååå skumle... Syntes jeg var tøff jeg som koste sånn med den fine pusen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #1010 Del Skrevet 9. juni 2004 Kjempetøff! Fant er nemlig SÅÅÅÅ skummel Neida.. Jeg er "redd" hunder, og der er nok du tryggere, så sånn er det med den saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #1011 Del Skrevet 9. juni 2004 Er forresten sikker på at Erik ville like pusen Hint hint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. juni 2004 #1012 Del Skrevet 9. juni 2004 Ok, så får Erik være med opp en dag da... Det hadde jo bare vært kos. Erik liker puser han. Han har vært masse med guttepusen Mia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #1013 Del Skrevet 9. juni 2004 Hihi Er ikke helt overbevist om at Fant liker Erik da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. juni 2004 #1014 Del Skrevet 10. juni 2004 Nå er jeg jo dårlig hele tiden. Jeg håper virkelig at en sykmelding kan hjelpe deg og bedre deg, og ikke bare skåne deg fra å sitte på jobb og bli verre... Håper med hele mitt hjerte at du blir bedre nå! :trøste: Sommeren din skal være deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #1015 Del Skrevet 11. juni 2004 Fra Barn i Magen: UKE 28: Babyen veier nå en kilo Babyen har nå blitt ca 35cm og veier ca en kilo. Kroppen er nå større enn hodet. Nå ligger livmoren fire til fem centimeter over navlen. Det advares mot å bruke boblebad fordi når du er gravid kan blodtrykket ditt lettere bli lavt, enn ellers. Dette kan føre til at du besvimer. En annen ting er at offentlige boblebad ofte er fulle av bakterier uansett hvor rengjorte de er, en unødig risk og ta. Er du stiv og støl, ta heller en god varm eventuelt litt hard dusj mot rygg og skuldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #1016 Del Skrevet 11. juni 2004 I dag er jeg altså 27+0 Tiden går FORT!!! Tusen takk for melding, Lillen. Fikk litt dårlig samvittighet jeg nå og føler jeg overdrev litt jeg kanskje.. Jeg har det jo egentlig veldig bra Bare bekkenet som hindrer meg fra å gjøre noe liksom.. Skjer ikke så veldig mye her om dagen.. Tirsdag var Magnhild og jeg på sightseeing og så spiste vi kake hos meg. Kjempekoselig Onsdag kom mannen sin bror på middag og en venninne på kake. Tidligere på dagen satt jeg ute i bikini og leste i Ashehougs store bok om barnet I går var vi på plantasjen. Jeg kjøpte noen flere potter (må jo ha matchende potter i nye huset ) og en blomst til badet. Lurer litt på hvo lenge den tåler å stå der uten dagslys, men.. Så var vi på elkjøp for å kjøpe støvsugerposer, men endte opp med ny støvsuger. Funket veldig bra Dro innom tomten på vei hjem og der var det skjedd endel ja. I dag skal et oppmålingsfirma stikke ut huset. DET er jeg spent på!! Var veldig gøy å se tomten nå for støttemuren er på plass og det er nesten flatt der. Får mye bedre inntrykk av hvordan tomten kommer til å bli. GLEDER MEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. juni 2004 #1017 Del Skrevet 11. juni 2004 Halla szchnuppa, i'm back takker igjen jeg for all fantastisk støtte og masse gode mail/pm som har gjort godt altså Og jeg blir forresten veldig gjerne med på treff på tirsdag hvis det blir noe av altså Må bare passe på at jeg er effektiv med litt rydding og strukturering i hjemmet slik at allt er klart til å ta med meg mamma hjem på søndagen Kos deg hjemme og vær snill med deg selv nå da :fy: GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. juni 2004 #1018 Del Skrevet 11. juni 2004 Grattis med ny støvguser Huske å la mannen betjene den nå da, du kan vente til bekkenet er blitt bra igjen vet du Åhh fikk forresten lyst til å reise på shopping jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #1019 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg er i tredje trimester!!! Wohoo Nytt magebilde fra gårsdagen kommer.. 27+1 på bildet Vi besøkte svigers på Stord fra fredag til lørdag. Veldig koselig. Lørdag var jo været nydelig, så vi var på bytur og etterpå spiste vi nystekte vafler med is og jordbær ute i hagen og så spilte vi krokett og koste oss. I går kveld var jeg på besøk hos Bizzy. Koste oss med snop og film. Så Mitt store fete greske bryllup. Helt ok film I dag har jeg vært på jobb en liten tur. Vi har sett halvparten av Troja og nå holder vi på å lage hjemmelaget pizza. Alt i alt en veldig deilig helg Bekkenet er ikke helt på lag med meg og det er visst ikke magen heller, men i morgen er alt sikkert mye bedre :D Uansett har jeg jo i utgangspunktet MINDRE enn 3 måneder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 13. juni 2004 #1020 Del Skrevet 13. juni 2004 Nytt magebilde! :hjerter2: Kjempespennende å se hvordan magen din vokser! :D Ha en fin uke, Meta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå