KalloRilla Skrevet 23. april 2004 #881 Del Skrevet 23. april 2004 Måtte jo stikke innom en snartur i natten å se hvordan det sto til. Godt å høre at kontrollen var godt fint, og en annen ting..... Kan ikke du spise litt sjokoladepudding med saus for meg og da Det er jo så godt, men får ikke lov å spise det av Gubben :cry: :cry: Han sier bare, du skal ned før du skal opp igjen, er så streng atte :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 23. april 2004 Forfatter #882 Del Skrevet 23. april 2004 Tusen takk, Murmel Mannen min er også streng, KalloRilla.. Men han mener at jeg ikke spiser nok om dagen :o Så da skal jeg se om jeg ikke skal spise litt sjokoladepudding for deg en dag I går var jeg på middag hos Bizzy. Hun lagde altså en fantastisk god kake!! Må sende mannen bort litt oftere og invitere meg selv på kake tror jeg Var hos fysio i går også. Bekkenet er IKKE godt, så han knakk og bente. Tårene sprutet.. Men i dag er jeg litt bedre tror jeg, så da er det jo greit kanskje :-? Med vondt skal vondt fordrives.. Etter jobb i dag skal jeg til et oppmålingsfirma og levere alle papirene vedrørende grensemerking og høydemåling på tomten. Så skal jeg til Os og besøke samboeren til broren til mannen og veslefrøkna på 7 uker. I morgen kommer endelig mannen hjem Gleder meg!! Eneste som er litt "synd" er at vi skal spise middag med svigers og broren til mannen og damen og så i 30-årslag på kvelden.. Har mer lyst til å lage god mat og KOSE Men søndag er en fin dag I dag er jeg faktisk 20+0. I morgen er jeg altså halvveis Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. april 2004 #883 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg kan hjelpe deg med den sjoikoladepuddingen altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 23. april 2004 #884 Del Skrevet 23. april 2004 Etter jobb i dag skal jeg til et oppmålingsfirma og levere alle papirene vedrørende grensemerking og høydemåling på tomten. Så morro!!! (Jeg vil også bygge hus) Sånt har jeg drivi med vøttø. Stått med måleutstyr, stikki ut hus, merka grenser, tegna kart etc. Ganske gøy, når det er fint vær ja. Noe av det gøyeste med det er at menn tydligvis syns det er utrolig facinerende...de stopper og glaaaner, prøver å se hva kikkerten peker på (som om de kan se det, kan jo studere hva tugåere på løvstakken har på nistematen med de kikkertene). Men det artigste av alt er å måle langs veien...da er det mange som bråbremser. (Oioi...fartskontroll???) I dag er jeg faktisk 20+0. I morgen er jeg altså halvveis Deilig Dæggern!! Tia går jo fort jo :o Du er halvveis. Syns jeg nettopp var gravid selv jeg og du var 11 uker og noe....hmmm..skummelt Ønsker det en fortreffelig helg. Skal si ifra når jeg vil ha fiskeboller Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 25. april 2004 Forfatter #885 Del Skrevet 25. april 2004 Da er jeg OVER halvveis Var nemlig 20+1 i går Fredagen spiste jeg middag med broren til mannen, damen og vesle niese på 7 uker. Hadde ikke sett henne på en uke. Hun har faktisk forandret utseende i fjeset på så kort tid. Merkelige greier! Etter midddag tok vi jentene en trilletur, mens broren malte hus. Så bakte hun brownies og så så vi idol. Koselig kveld I går kom mannen hjem. Deilig Vi droppet middagsbesøket med svigerfamilien. Fant ut at det ble knapp tid.. Og det hadde det jammen blitt også. Hadde ihvertfall ikke rukket alt vi hadde lyst til Mannen hadde med presang til Bim. En rød hettejakke i str 62 med en liten Minnie brodert på i disney collection. Skikkelig søt Og skikkelig søt mann som gjør sånt 30-årslaget i går var veldig koselig Det ble litt mye sitting på meg, men det går greit. Kapitulerte kl 0145, så det var jo ikke SÅ tidlig. I dag har vi ingen planer. Bør egentlig kikke litt på tomten og se hva vi kan gjøre. Skulle tatt noen trær.. Men det regner jo, så jeg vet ikke hvordan motorsagen takler det akkurat.. Har ikke lyst til å ødelegge pappas motorsag. Nå lager mannen frokost. Vi skulle ha egg og bacon, men av en eller annen grunn er jeg fryktelig i dag.. Brød på meg og egg og bacon på mannen da Ellers er det veldig koselig med Bim. Kjenner daglig bevegelser og noen spark innimellom. Foreløpig er det egentlig mest romstering jeg kjenner. Og så har jeg gått til investering av Gaviscon tyggetabletter. Det hjalp jo vanvittig godt Så nå sover jeg godt om natten uten å få halsbrann et minutt etter av hodet har truffet puten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 25. april 2004 Forfatter #886 Del Skrevet 25. april 2004 Fra BarniMagen: I dag er det søndag 25. april. Du går nå i 21. svangerskapsuke og har 140 dager (20 uker) til termin søndag 12. september 2004. Uke 21: Babyen din veier nå 400 gram og er 26 centimeter lang. Livmoren trener nå på å trekke seg sammen. De færreste som er gravide for første gang merker det ennå, men er du flergangsfødende kan de hende at du kjenner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. april 2004 Forfatter #887 Del Skrevet 27. april 2004 Er fryktelig lite her inne om dagen :oops: Har vondt i bekkenet og liker ikke så godt å sitte :-( Jobber 50 % og prøver litt ihvertfall å ikke sitte så masse etter jobb. I går gikk jeg kveldstur med mannen. Hadde bekkenbelte på. Gikk ikke så langt, så det gikk greit nok.. Men oppover og nedoverbakken er ikke gøy! Ellers har jeg det veldig bra I går hadde jeg hyper baby i magen Kjempekoselig å kjenne masse liv.. Har kjent henne endel i dag også, men jeg tror ikke hun er hyper foreløpig ihvertfall Ellers er dette en veldig rolig uke.. Har faktisk ikke planer før helgen. Da skal vi på hyttetur til Hovden Blir mest med for mannens skyld. Det er en gammel kompis av ham og endel andre som skal reise. Blir et par barn der også. De er bare så fryktelig forskjellig fra meg.. Jaja. Blir sikkert koselig Nå skal jeg jobbe litt til før jeg reiser hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. april 2004 Forfatter #888 Del Skrevet 27. april 2004 Så fornøyd da.. Var innom Kid på vei hjem.. Der hadde de salg, så jeg fikk en ammepute, en termodyne og en vanlig (str 65*80), to sengesett og en ammepute for 400 kr!! Mangler bare seng, så er vi klar for Bim :D Gjerne litt overdrevet da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 28. april 2004 #889 Del Skrevet 28. april 2004 Tusen takk for støtte og oppdatering i dagboken min i går!!! Det gjorde godt for en bekymret matmor :D Åhh, jeg vil også handle søte ting til baby!! Har faktisk avtalt med mannen at vi ikke skal ha noe shoppeforbud lenger så fort vi får positiv test :oops: Klør ikke bare litt i fingrene etter å hamstre litt søte små plagg Håper formen er bra, og at du får kommet deg vekk fra jobb til avtalt tid for tiden! Hadde forresten vært koselig med ny "date" igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 29. april 2004 #890 Del Skrevet 29. april 2004 Takk for helsing i dagboka mi! Så du har berre lagt på deg 1 kg ? Sjølv om du kosar deg med sjokoladepudding? :-? No blei eg litt misunnelig her Eg har lagt på meg 6 kg, eg! Sikkert 7 no. Har ikkje turt å gå på vekta dei siste dagane. Æsj og bæsj. Trur magen min har blitt ganske mykje større enn din og. Iallefall viss bildet i avataren din er representativt. Min er diiiger. Trur 5 av dei 6 kiloane har havna der. Blir like skremt kvar gang eg ser ned, for eg gløymer at den er der. Er ikkje heilt komfortabel med den endå. Trur vi må få til eit treff igjen snart sånn at vi for samanlikna litt :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 29. april 2004 #891 Del Skrevet 29. april 2004 Heisann, hvordan står det til? Har lest litt og slikt, men ikke skrevet så mye. Håper dere har det bra og at du ikke blir alt for sliten. Hils din kjære Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 29. april 2004 Forfatter #892 Del Skrevet 29. april 2004 Skulle bare mangle, Bizzy Syns jo synd på pus og matmot og matfar jeg.. Klemte litt ekstra godt på min pus når jeg kom hjem Har visst unngått de store vektøkningene, Hermione. Magen har vokst masse siste to ukene og har blitt diger. Det er tid for nytt bilde på søndag Jeg tar nemlig bilde annenhver søndag. Morsomt å ha i "arkivet" Syns det hadde vært kjempekjekt med et treff snart igjen jeg! Takk for det HMSP Koselig at du er innom. Vi har det veldig bra vi. Koser oss med voksende mage og bevegelser fra veslefrøkna :hjerter: I går hadde jeg så vondt i magen at jeg ikke kunne puste ordentlig. Ikke kunne jeg stå oppreist skikkelig heller for det gjorde så vondt Blir jo fryktelig bekymret for Bim da, men jeg har kjent litt liv både i går og i dag, så jeg regner egentlig med at det bare var kolikk.. Har nemlig begynt på jerntabletter nå. Det er ikke det morsomste for en allerede kaotisk mage Var på kino mens magen var som værst.. Følte meg svimmel og uggen. Mannen sa at vi bare kunne gå, men jeg syns det var for gale å betale for billettene og så ikke se filmen.. Så Kill Bill Vol 2. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg syns enda.. Det var en svart mamba i filmen. Jeg HATER slanger.. Får virkelig totalt panikk selv om de bare er på tv. Så hvis noen var på Kill Bill i Bergen og hørte en jente hyle og så krype inn i genseren til mannen, så var det sikkert meg Har møtt slanger (eller ormer heter det vel i Norge) tre ganger. En gang i Sandefjord når jeg var liten, en gang på Røros og en gang (stålorm) hjemme på Østlandet. Alle gangene har jeg sprunget til noe fysisk stopper meg. Stålormer er vel ikke farlige, men jeg stopper ikke for å se hva det er.. Mer enn nok om sånne kryp *grøss* Har vært skikkelig flink denne uken og sortert og organisert alle bildene våre sånn at de er klar for klipp og lim og inn i album. Har begynt å sette inn også. Oppdaget faktisk at jeg ikke har satt inn bilder etter nevøens 1 årsdag.. Nå er han 2,5 år :oops: Det blir sånne raid av og til.. Må huske å fremkalle en haug av de digitale bildene når jeg først er igang også. Jeg MÅ nemlig ha papirkopier Holder på med bildene fra Paris-turen i fjor sommer.. Lengter til ferie jeg. Var jo så deilig!! I helgen skal vi på hyttetur på Hovden. Har egentlig ikke så lyst, men mannen har, så da er det greit da Nå skal jeg snart reise til byen og møte en venninne. Blir nok ikke så lenge for vi surrehoder har glemt å fikse selvangivelsen. Det må vi jo få styr på.. Dessuten må vi jo pakke til turen.. Meta 20+6 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 29. april 2004 Forfatter #893 Del Skrevet 29. april 2004 Forresten.. Vi har faktisk bryllupsdag på mandag vi!! Da har vi vært gift i ett år! WOW Gode tips til presang til mannen tas imot med STOR takknemlighet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. april 2004 #894 Del Skrevet 29. april 2004 GOD TUR i helgen!!! Det blir nok en fin tur tenker jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. april 2004 Forfatter #895 Del Skrevet 30. april 2004 Tusen takk, Magnhild Fortsatt vondt i magen. Sinnsykt vondt i går kveld igjen. I natt har jeg nesten ikke sovet. Har skikkelig angst for at Bim skal være død :cry: Lurer på hvor ofte det skjer. I dag er jeg egentlig 21+0.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 30. april 2004 #896 Del Skrevet 30. april 2004 Nå er det endelig helg og her får du en stooor klem siden det er fredag! :blomst_opp: Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. april 2004 #897 Del Skrevet 30. april 2004 Heisann Vennen!!!! Godt å høre at Bim har voknet Er nok en liten luring ja, skremme mamman sin sånn! Håper magen blir bedre, og at du og mannen får en fin hyttetur!! GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. april 2004 #898 Del Skrevet 30. april 2004 :trøste: Ikke moro å uroe seg sånn... Jeg håper du slipper vondt i magen i helga og fremover. Har du tenkt på å ringe til lege? Eller bryr de seg ikke om gravide har vondt?? God hytte-tur, Meta! :-D Jeg måå også ha papirbildet... Ikke no stas å vise folk bilder på datamaskina. Album er og blir best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #899 Del Skrevet 2. mai 2004 I dag er jeg faktisk 21+2 Det går fremover! Etter mye engstelse denne uken, har jeg kjent ganske masse liv i helgen. Lørdag var det gitarspilling og allsang. Da var det fullt liv i magen Tror jammen Bim liker musikk jeg Fra Barn i Magen: UKE 22: De rytmiske små dunkene er babyen som hikker Babyen veier nå ca 450g og er ca 27cm langt. Tennene har begynt å danne seg. Kanskje du har begynt å merke at den lille hikker, det er helt rytmiske dunk som god kan holde på en god stund før det går over, dette er noe de fortsetter med utenfor magen også. Til nå har veksten gått veldig fort, det avtar noe nå. Den lille hånden har et fast grep om den skulle få tak i noe. Fordi babyens bevegelser nå i stadig stigende grad kan kjennes utenifra kan det jo være ganske hyggelig å ta seg litt tid sammen enten som en ettermiddagshvil eller før man skal sove om kvelden hvor dere ligger og kjenner på magen. For makkerne blir det litt lettere å forholde seg til det at det faktisk er en til under utvikling. Noen synger også litt for barna sine. Babyen kan jo høre det, men vel så viktig er den tilvenningen som skjer mellom dere alle tre. Har dere barn fra før av kan jo eldre søsken også tas med på dette innimellom, de også trenger jo å venne seg til at det kommer en ny liten person inn i familien. Det er ikke sikkert at de kjenner så lenge av gangen, men litt gjør nytten! Hytteturen var helt ok. Hadde ingen forhåpninger, så jeg ble ihvertfall ikke skuffet Var i badeland lørdag. På turen var det med noen barn også. En gutt på 1 år og 8 måneder, en fryktelig sjenert jente på to år og en liten jente på seks måneder. Hun smilte og lo så masse når npen snakket til henne at smokken falt ut hele tiden. Skikkelig herlig! Svigers passet katten i helgen, så vi spiste middag der både fredag og i dag. Skikkelig service! Nå er mannen på jobb mens jeg oppdaterer meg litt.. Tenkte jeg skulle legge på rent sengetøy og rydde litt før han kommer hjem, så jeg bør vel komme igang.. I morgen har vi vår første bryllupsdag! Det gikk jammen fort!! Vi skal ut og spise og ellers skal vi kose. Ingen store planer for det har vi ikke råd til nå. Må spare penger til huset vi.. Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. mai 2004 #900 Del Skrevet 3. mai 2004 GRATULERER SÅ MYE MED 1 ÅRS BRYLLUPSDAG Håper dere får en koselig og fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå