Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig å lese her da! :D

Der er veldig koselig med ei lita tulle! :hjerter:

(Sikker veldig koselig med en liten gutt også)

Ønsker deg ei fin helg!

Klem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner, Salamandra, Mayamor og Murmelldyret. Har det veldig bra jeg :)

Har så vondt i bekkenet at jeg har mest lyst til å grine, men nå så jeg filmen fra ultralyden, så da går det vel bra..

Skal på lunsj hos mannens bror som har bursdag og før de må vi kjøpe presang. I kveld får vi middagsbesøk av en venninne. Dette blir en tung dag :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå du skal titte tilbake på de forrige innleggene dine! :Nikke: Du har jo flott mann, vidunder i magen og snart drømmehus! Cheer up! :-D

Jeg håper det hjelper en smule... :klem:

Filmet mannen din UL? Det var jaggu meg lurt! :idesmil:

Sikkert en kjempefin ting å se tilbake på på slike dager... :Nikke:

Når har dere planer om å flytte?

Eller venter dere litt med å tenke på tidspunkt for ferdigbygget hus...? Det er vel ikke til å unngå å tenke på det!? :ler2:

Jeg er så glad på dine vegne, Meta!

Jeg håper du får en fin kveld, og en fin søndag,

tross den hersens ryggen (som by the way kan give you a brake!)!

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ER i veldig godt humør altså :) Kroppen er ikke det, men sånn er det nå med den saken..

Mannen min filmet ikke hele ul. Filmet bare et par minutter, men det er kjekt å ha som minne uansett :)

Nå vi flytter aner jeg ikke. Entreprenør kan begynne å grave og sprenge om ca 1-2 uker. Hans jobb tar en måned og så skal huset bygges. De har en maks byggetid i kontrakten på seks måneder. Så hvis vi regner 8 måneder fra nå, da bør vi ihvertfall være inne til jul neste år. LENGE til det..

Blir enkel middag på forlovervenninnen min.. Tacos.. Slipper å stå å kokkelere så masse. Har nettopp kommet hjem fra lunsj og kaker hos mannens bror og damen, så det ble ikke så masse tid til overs. Men vi liker tacos vi :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Jinx :bukke: Syns selvsagt at VÅR baby er skjønn til og med på ul-bilder ;)

Heia Maya :vinke:

Så var det 14 dager siden siste magebilde og dermed på tide med ny avatar. Etter gammel regning er jeg 19+5 på bildet, men etter ul-termin er jeg 19+2 :-) Rart det med bilder.. Syns magen min ser megasvær ut når jeg ser ned på den, men den ser ikke fullt så stor ut på bilder..

Nå frokost :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott mage du har!

Og nydelige ultralydbilder!

:hjerter:

Jeg hadde også bekkenløsning da jeg var gravid, og jeg vet godt at det ikke er noe gøy. Man overlever jo smertene, og gleder seg stort over vidunderet i magen.

Men, det er fryktelig irriterende å ha slike plager. :(

Håper virkelig det ikke blir værre ihvertfall!

Fint du koser deg og har det bra ellers! :rosasmil:

Klem fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å lure mannen til å pusse opp gangen jeg... :sjarmor: Synes jeg er skikkelig smart! Og han tror det skal bli kjempefint også! :ler: Jeg vinner frem når jeg bare legger litt energi i det!!!

Håper ellers at gjestene kom i går og at du klarer å få slappet litt av fremover!!

:klem::kyss::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Murmeldyret :rosasmil: Er egentlig ganske stolt over den magen selv jeg for inni der bor veslejenta vår :hjerter:

Jippi!! Jeg gleder meg til å se ferdig resultat, Magnhild! Fliser i ganger er veldig kjekt :enig_animasjon:

Takk, Bizzy :bukke: Gleder meg til å komme på besøk på torsdag jeg :)

I går hadde vi besøk av en venninne, samboer og deres 6 uker gamle sønn. Jeg lagde sjokoladekake og rømmevafler (hadde visst ikke melk).

Og så fikk jeg holde vesleknerten masse og er totalt forelska :hjerte: Fikk skikkelig kontakt med han. Nå jeg smilte og snakket til han. Krøket hele gutten seg sammen og lyste opp i et STORT smil :hjerter: Han var bare NYDELIG!! Ifølge mammaen er han stort sett en veldig blid gutt, men han var visst ekstra blid med MEG :sjarmor: Sånn baby vil jeg også ha!! Blir jo ikke noe særlig nysgjerrig på veslefrøkna vår når jeg opplever sånt da.. :ler:

I dag har jeg ingen planer. Skal helsteike en kylling til mannen kommer hjem fra jobb og så skal vi spise og så vet jeg ikke helt.. Skjedde så masse i helgen at jeg syns det er deilig med litt "fri" :)

Dessuten reiser mannen til Tromsø på onsdag og skal være borte til lørdag, så det er igrunn litt deilig å ha litt tid alene sammen med han :)

Meta 19+3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååå..... Jeg har så lyst på sjokoladepudding og vaniljesaus..............

Jeg ooooooooooog!!!

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe :) Nå har jeg faktisk vært i butikken og jeg MÅTTE jo bare kjøpe.. :hoho:

I dag har jeg vært hos jordmor. Alt står bra til. SF-mål ligger på snittet. Hjertelyd på 156, blodtrykk på 120/55. Jeg må begynne på jerntabletter nå. Totalt har jeg gått opp 1 kilo siden jeg ble gravid, så da unner jeg meg litt sjokoladepudding jeg :wink:

Eller ble sykemeldingen min utvidet og øket til 50 %. Greit for meg..

Nå skal jeg treffe en venninne og spise middag ute :) Mannen reiste til Tromsø i morges, så noe må jeg jo finne på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo å fortelle.. Jeg har endelig funnet en kjempefin mammabukse :hoppe: En sort sånn dressbukseliknende en på h&m. Passer kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-D

Tror trygt du kan unne deg litt sjokoladepudding ja :wink:

Fint at det står bra til på kontroll!

Ønsker deg ei fin helg!

Klem fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...