Gjest Mayamor Skrevet 16. april 2004 #861 Del Skrevet 16. april 2004 Herlig å lese i dagboken din... Godt med positive vibber... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 17. april 2004 #862 Del Skrevet 17. april 2004 Så koselig å lese her da! :D Der er veldig koselig med ei lita tulle! (Sikker veldig koselig med en liten gutt også) Ønsker deg ei fin helg! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 17. april 2004 Forfatter #863 Del Skrevet 17. april 2004 Takk for hilsner, Salamandra, Mayamor og Murmelldyret. Har det veldig bra jeg Har så vondt i bekkenet at jeg har mest lyst til å grine, men nå så jeg filmen fra ultralyden, så da går det vel bra.. Skal på lunsj hos mannens bror som har bursdag og før de må vi kjøpe presang. I kveld får vi middagsbesøk av en venninne. Dette blir en tung dag :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. april 2004 #864 Del Skrevet 17. april 2004 Det er nå du skal titte tilbake på de forrige innleggene dine! Du har jo flott mann, vidunder i magen og snart drømmehus! Cheer up! :-D Jeg håper det hjelper en smule... Filmet mannen din UL? Det var jaggu meg lurt! Sikkert en kjempefin ting å se tilbake på på slike dager... Når har dere planer om å flytte? Eller venter dere litt med å tenke på tidspunkt for ferdigbygget hus...? Det er vel ikke til å unngå å tenke på det!? Jeg er så glad på dine vegne, Meta! Jeg håper du får en fin kveld, og en fin søndag, tross den hersens ryggen (som by the way kan give you a brake!)! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 17. april 2004 Forfatter #865 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg ER i veldig godt humør altså Kroppen er ikke det, men sånn er det nå med den saken.. Mannen min filmet ikke hele ul. Filmet bare et par minutter, men det er kjekt å ha som minne uansett Nå vi flytter aner jeg ikke. Entreprenør kan begynne å grave og sprenge om ca 1-2 uker. Hans jobb tar en måned og så skal huset bygges. De har en maks byggetid i kontrakten på seks måneder. Så hvis vi regner 8 måneder fra nå, da bør vi ihvertfall være inne til jul neste år. LENGE til det.. Blir enkel middag på forlovervenninnen min.. Tacos.. Slipper å stå å kokkelere så masse. Har nettopp kommet hjem fra lunsj og kaker hos mannens bror og damen, så det ble ikke så masse tid til overs. Men vi liker tacos vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 17. april 2004 Forfatter #866 Del Skrevet 17. april 2004 http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&sort=1&cat=507 Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. april 2004 #867 Del Skrevet 17. april 2004 NYDELIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. april 2004 #868 Del Skrevet 17. april 2004 Blir sentimental her alene en lørdagskveld jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 18. april 2004 Forfatter #869 Del Skrevet 18. april 2004 Takk Jinx :bukke: Syns selvsagt at VÅR baby er skjønn til og med på ul-bilder Heia Maya Så var det 14 dager siden siste magebilde og dermed på tide med ny avatar. Etter gammel regning er jeg 19+5 på bildet, men etter ul-termin er jeg 19+2 :-) Rart det med bilder.. Syns magen min ser megasvær ut når jeg ser ned på den, men den ser ikke fullt så stor ut på bilder.. Nå frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. april 2004 #870 Del Skrevet 18. april 2004 Kjempeflott mage du har! Og nydelige ultralydbilder! Jeg hadde også bekkenløsning da jeg var gravid, og jeg vet godt at det ikke er noe gøy. Man overlever jo smertene, og gleder seg stort over vidunderet i magen. Men, det er fryktelig irriterende å ha slike plager. Håper virkelig det ikke blir værre ihvertfall! Fint du koser deg og har det bra ellers! :rosasmil: Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 19. april 2004 #871 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg klarte å lure mannen til å pusse opp gangen jeg... Synes jeg er skikkelig smart! Og han tror det skal bli kjempefint også! Jeg vinner frem når jeg bare legger litt energi i det!!! Håper ellers at gjestene kom i går og at du klarer å få slappet litt av fremover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. april 2004 #872 Del Skrevet 19. april 2004 Tudelidu Ingentingen vettugt å skrive egentlig jeg, bare innom fordi jeg tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 19. april 2004 Forfatter #873 Del Skrevet 19. april 2004 Tusen takk, Murmeldyret :rosasmil: Er egentlig ganske stolt over den magen selv jeg for inni der bor veslejenta vår Jippi!! Jeg gleder meg til å se ferdig resultat, Magnhild! Fliser i ganger er veldig kjekt :enig_animasjon: Takk, Bizzy :bukke: Gleder meg til å komme på besøk på torsdag jeg I går hadde vi besøk av en venninne, samboer og deres 6 uker gamle sønn. Jeg lagde sjokoladekake og rømmevafler (hadde visst ikke melk). Og så fikk jeg holde vesleknerten masse og er totalt forelska Fikk skikkelig kontakt med han. Nå jeg smilte og snakket til han. Krøket hele gutten seg sammen og lyste opp i et STORT smil Han var bare NYDELIG!! Ifølge mammaen er han stort sett en veldig blid gutt, men han var visst ekstra blid med MEG Sånn baby vil jeg også ha!! Blir jo ikke noe særlig nysgjerrig på veslefrøkna vår når jeg opplever sånt da.. I dag har jeg ingen planer. Skal helsteike en kylling til mannen kommer hjem fra jobb og så skal vi spise og så vet jeg ikke helt.. Skjedde så masse i helgen at jeg syns det er deilig med litt "fri" Dessuten reiser mannen til Tromsø på onsdag og skal være borte til lørdag, så det er igrunn litt deilig å ha litt tid alene sammen med han Meta 19+3 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 20. april 2004 Forfatter #874 Del Skrevet 20. april 2004 Ååååååå..... Jeg har så lyst på sjokoladepudding og vaniljesaus.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. april 2004 #875 Del Skrevet 20. april 2004 Ååååååå..... Jeg har så lyst på sjokoladepudding og vaniljesaus.............. Jeg ooooooooooog!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. april 2004 #876 Del Skrevet 21. april 2004 Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. april 2004 #877 Del Skrevet 21. april 2004 JAAAAA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 21. april 2004 Forfatter #878 Del Skrevet 21. april 2004 hehe Nå har jeg faktisk vært i butikken og jeg MÅTTE jo bare kjøpe.. I dag har jeg vært hos jordmor. Alt står bra til. SF-mål ligger på snittet. Hjertelyd på 156, blodtrykk på 120/55. Jeg må begynne på jerntabletter nå. Totalt har jeg gått opp 1 kilo siden jeg ble gravid, så da unner jeg meg litt sjokoladepudding jeg Eller ble sykemeldingen min utvidet og øket til 50 %. Greit for meg.. Nå skal jeg treffe en venninne og spise middag ute Mannen reiste til Tromsø i morges, så noe må jeg jo finne på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 21. april 2004 Forfatter #879 Del Skrevet 21. april 2004 Glemte jo å fortelle.. Jeg har endelig funnet en kjempefin mammabukse En sort sånn dressbukseliknende en på h&m. Passer kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. april 2004 #880 Del Skrevet 22. april 2004 Hei! :-D Tror trygt du kan unne deg litt sjokoladepudding ja Fint at det står bra til på kontroll! Ønsker deg ei fin helg! Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå