Pludre Skrevet 8. mars 2004 #681 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei Meta Nå er det bare et kvarter til du skal til legen, og jeg tror nok at det kommer til å gå såå fint. At urinen er grumset trenger ikke bety noe, det sa i alle fall jordmora mi, hu kunne fortelle meg at når man er gravid, så skille man ut masse stofer i urinen, og da blir den av og til grumset. Det kan også være rester av utflod Alt er nok bra skal du se Angående bekkenet ditt, så høres det ikke bra ut, du vet at du har rett på fri fysioterapi under svangerskapet og 6 mnd etter fødsel hvis det er bekkenløsning med gangvansker ? Nå vet du det i alle fall, og uansett så er det godt med massasje når hofter og bekken er vondt. Jeg hadde god nytte av det under svangerskapet, og jeg går fremdeles til behandling. Er nok heller ikke mange ukene til du kjenner liv, jeg kjente liv første gang i uke 13, men det var med baby nr 2. Med førstemann var jeg nesten 19 uker på veg før jeg kjente noe. De sier at alt mellom uke 13 og 22 er helt normalt Er spent på å høre hvordan det gikk hos legen. God fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 8. mars 2004 #682 Del Skrevet 8. mars 2004 Fint du hadde legetime i dag, så du fikk fortelle om bekymringene dine. Håper legen skjønte hvor urolig du er - og tok deg på alvor! Mange gravide opplever nok humørsvingninger og bekymringer. Men det høres slitsomt ut å være å trist og redd som du har vært. Kan tanken på at du gjør ditt aboslutt beste for at babyen skal ha det bra, hjelpe? Du kan jo ikke gjøre mer enn det? Resten har vi jo faktisk ikke kontroll over. Det kan kanskje være vanskelig for jenter i vår del av verden å akseptere. Vi er jo vant til å få ting som vi ønsker, ta egne frie valg, og å ha kontroll over livene våre. Som gravide er vi i en situasjon hvor vi ikke har hundre prosent kontroll, og det kan føles vanskelig. Håper du har et nettverk som passer godt på deg! Mannen som lagde pizza høres i hvert snill ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #683 Del Skrevet 8. mars 2004 Takk for hilsner Kort referat nå.. Hørte hjertelyd :D Fikk henvisning til fysio pga hoftene. Kunne ikke bekrefte eller avkrefte om det kunne være en mulig begynnende bekkenløsning. Mulig det er musklene som jobber på høygir.. Fryktelig vondt nå etter masse trykking og "brekking" :-( Grumset var proteiner, men siden jeg har fint blodtrykk, var det visst ikke noe problem foreløpig. Hadde jeg hatt høyt blodtrykk og hevelser i kroppen i tillegg, kunne det vært tegn på begynnende svangerskapsforgiftning, men det er ikke noe å tenke på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 8. mars 2004 #684 Del Skrevet 8. mars 2004 Hva var det vi sa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 8. mars 2004 #685 Del Skrevet 8. mars 2004 Heisann Kjekt å se at det gikk bra hos legen og at du fikk henvisning til fysio. Håper det IKKE er bekkenløsning da Hvordan blir det med deg på torsdag ? For det var torsdag ikke sant ?? :o Jeg gleder meg som en unge i alle fall God fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #686 Del Skrevet 8. mars 2004 Klart jeg kommer på torsdag! Det var jo Magnhild og jeg som satte igang dette treffet, så da skulle det bare mangle Gleder meg jeg også! Var så koselig sist! Nei... Sliten jeg.. Slappe av litt med tv kanskje og skrive litt her senere?? Ja tror det.. See U!! Meta Hadde forresten gått opp to kilo nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #687 Del Skrevet 8. mars 2004 Avslappingen på sofaen ble til gåtur med mannen isteden. Fikk litt dårlig samvittighet fordi jeg har lagt på meg Men vondt i hoftene nå.. Jepp Mannen sa så fint at jeg vippet sånn litt fra side til side som en liten Ole Brumm Så hvis noen lurer på torsdag er det altså bare å se etter Ole Brumm. Da har du sannsynligvis truffet på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 9. mars 2004 #688 Del Skrevet 9. mars 2004 Vagging forbinder jeg med veldig stor og tung mage eller bekkenløsning.. Fysio finner ut av det med engang om du har bekkenløsning.. Å det er jo bra, så du kan starte med behandling og lære deg å avlaste.. Stå på begge bena samtidig, aldri hvile på det ene benet.. Det er killer det nemlig... Håper fysioen din har basseng, for det er ikke noe som er så deilig som bassengtrening når man er gravid (uavhengig om man har bekkenløsning eller ikke.. Men man skal ikke svømme med stor mage..) Men hvis du har BL må du gå minst mulig ... Kjempe søt liten mage har du Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #689 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg fikk beskjed om å oppføre meg som om jeg har bekkenløsning.. Men jeg må innrømme at jeg gleder meg til å komme til fysioterapi.. Nå er det jo faktisk sånn at jeg sliter med å finne komfortabel liggestilling om natten.. Huff.. Jeg bare klager og klager jeg.. Teite dame Egentlig har jeg det bra Er gift med en flott mann, skal snart bygge hus og så har jeg en bitteliten Bim i magen.. Er jo ikke noe å klage etter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. mars 2004 #690 Del Skrevet 9. mars 2004 Putt en pute mellom knærne om natten, da er det mindre vondt og lettere å ligge stabilt... Jeg gjør det fortsatt jeg for det er så deilig å ligge sånn... gleder meg sånn til torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 9. mars 2004 #691 Del Skrevet 9. mars 2004 Puter er tingen ja... En pute både her og der = overalt.. Jej !! ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #692 Del Skrevet 9. mars 2004 Har en pute i sengen ja.. Men jeg er jo superutrolig, så det er jo langt inn i stuen omtrent før jeg har sovnet Jeg gleder meg også til torsdag Og i dag kommer Bizzy på besøk. Skal hente henne etter jobb og så skal vi lage litt god mat, lage kake og gå tur mens kaken avkjøles og så skal vi spise kaken Det blir kjekt! I morgen skal mannen og jeg besøke lille niese. Så da må jeg lage litt ekstra massa kake til å ha med. I helgen skal vi ha familiesammenkomst. Mannen blir nemlig 29 år på mandag. Har lovet litt lett mat og kaker, så da er det jo bare å bake og kokkelere litt til det også.. Neste helg blir det fest med mannen sine venner. Så det skjer da litt innimellom :-) Klem fra Meta 14+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 9. mars 2004 #693 Del Skrevet 9. mars 2004 Håper du og bizzy har kost dere i dag Når det gjelder proteinene i urinen så skal du ikke bekymre deg. Jeg hadde spor av proteiner ved forrige legebesøk, men på forrige jordmorbesøk var urinprøven helt fin igjen. Blodtrykket har vært lavt og fint hele tiden. Så selv om jeg har litt vann i kroppen var legen helt avslappet ang. funn av litt proteiner i urinen. Så bare slapp av - det trenger ikke å bety noen verden ting. Ang. mulig begynnende bekkenløsning så kan jeg prate som en foss - så det sparer jeg til torsdag. Så får vi snakke om det da om du er interessert. Gleder meg til å treffe deg igjen da Ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. mars 2004 Forfatter #694 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg er 99,9 % sikker på at jeg har kjent bevegelse fra vesle Bim i magen. Kjente det i går og i dag morges og mener også at jeg har kjent noe rart for noen dager siden.. Dette er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 11. mars 2004 #695 Del Skrevet 11. mars 2004 :o Bevegelse? Eg og vil!!! Er 16+0 i dag og blir veldig snurt viss andre som har komt kortare enn meg kjenner noko altså! På kalenderen på babyverden.no stod det at eg skulle kjenne bevegelse ca 11.mars. Det er i dag, så no får jammen knerten sjå til å sparke litt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. mars 2004 #696 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg er 99' date='9 % sikker på at jeg har kjent bevegelse fra vesle Bim i magen. Kjente det i går og i dag morges og mener også at jeg har kjent noe rart for noen dager siden.. Dette er spennende [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 11. mars 2004 #697 Del Skrevet 11. mars 2004 Hihi, så kult.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 11. mars 2004 #698 Del Skrevet 11. mars 2004 Så kult da Jeg og vil ha baby i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 11. mars 2004 #699 Del Skrevet 11. mars 2004 Heisann Jeg gleder meg til å treffe deg også, det skal bli skikkelig artig. Og jeg tar med meg Komakåre Er bare snarest innom for å si hei, må gjøre ting klart til i kveld, Emil skal leveres og jeg skal pakke i bilen og finne ut hva jeg skal ha på meg jeg har jo ingenting å ha på meg !!! Cu tonight !! fra Pludre og Komakåre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 11. mars 2004 #700 Del Skrevet 11. mars 2004 Ville bare innom og si kos dere på treffet i dag. Kommer forhåpentligvis neste gang. Gøy med bevegelse. :hjerter2: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå