Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

I går skrev jeg at jeg ikke hadde så vondt i hoften som dagen før.. Poenget var at jeg skrev det i nitiden.. I firetiden var jeg ikke enig i det utsagnet.. Hoftene blir bare værre og værre utover dagen.. I dag er det ille allerede, så jeg GRUER meg til en lang dag på jobb :(

Ringte legen i går og fikk framskyndet legetimen fra fredag 12.03 til mandag 08.03. Sa at jeg slet litt med bekkenet og trenger å komme til litt tidligere. Glad jeg har en lege som er såpass fleksibel :)

Ellers er det egentlig ikke så masse som skjer.. Det er utrolig stille på kg om dagen også..

I går var jeg på kafe med en venninne etter jobb. Veldig koselig :) Vi satt på barkrakker.. Skikkelig vondt, så til slutt sto jeg.. Sikkert derfor jeg sliter i dag :-?

Æsj.. Dette ble jo et skikkelig syteinnlegg... Beklager!! Det er bare så veldig vondt :cry:

Forresten.. Det ser ut til at entreprenøren begynner med graving og sprenging om 14 dager :) Da skjer det litt der ihvertfall :hoppe:

Klem Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, da.. :trøste:

Håper du blir bedre i bekkenet/hoftene snart..

Kult at dere skal begynne med grunnarbeidene snart da.. er i gang med maling og sånn vi, dvs i 2 etg driver vi og maler tak og vegger, mens i kjelleren er ikke grunnmuren isolert innvendig engang, så det er ikke like stor fremgang overalt.. :roll:

Koselig med babybesøk tenker jeg.. blir helt dårlig hver gang jeg ser noen jeg.. gleder meg så vanvittig til jeg får min egen.. :hjerte:

Hvordan er det med kvalmen, forresten, har den begynt å slippe taket nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meta

Så leit å høre om at du har vondt i hoftene/bekkenet :roll:

Høres mistenkelig ut som bekkenløsning, men håper i det lengste at det ikke er det for din del. Jeg har hatt det under begge mine svangerskap, og det var ikke moro, men med meg var det så ille at jeg gikk på krykker og hadde handicapbevis på bilen, ja, det går faktisk an :roll: !!

Håper du får behandling tidlig hvis det viser seg å være BL, for det er noe som bare blir verre jo mer man belaster seg, spør meg, jeg vet alt om det.

Lykke til med legetime, og husk, jeg følger med deg :wink:

God :klem: fra Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte, Salamandra :klem:

Som du sikkert skjønte i dagboken din, så er jeg mye bedre av kvalmen :) Så lenge jeg ikke stresser eller sover for lite..

Hjelpe meg, Pludre. Det hørtes ikke bra ut.. Imponert over at du vil prøve på nytt...

Bekkenløsning er sånn som skjer andre og ikke meg.. Svigerinnen min også brukte krykker en lang stund. Håper virkelig ikke dette blir noe mer utav.. Men etter det jeg leser og hører, så høres det nok veldig ut som det er bekkenløsning jeg sliter med ja. JEG SKULLE JO IKKE HA DET!!!!!!!! :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh.. Helg!! Deilig!! I dag skal jeg spise kyllingfilet og kose med mannen min :hjerte: og så skal vi se Beat for Beat og så skal jeg spise lakris :sjarmor: Det var hele helgeplanen min :) Foruten en liten søndagstur med Bizzy og litt klesvask. Syns denne uken ble litt lang.. Var jo en hektisk helg hjemme og så har jeg vært sosial hver kveld denne uken, så nå GLEDER jeg meg til helg!!

Fortsatt vondt i hoften og stiv i ryggen.. Mandag er legetime, så da får vi se..

Har forresten på mammaskjørt i dag. I det syns det ekstra godt at jeg er gravid. Sikkert fordi jeg har en litt ettersittende topp også.. Har jeg noe å skjule?? Å neida :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til å se magen på søndag, ha på noe hvor den syns godt da :Nikke:

Du har forresten helt feil avatar altså!!! Stemmer for at du setter inn et nytt magebilde jeg :Hehe:

GOD HELG :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemmer også for magebilde! Nytt selvfølgelig. Nå har vel magen vokst kjempemasse siden siste bilde? Joda.

Ønsker deg en super helg - slapp av og plei deg selv litt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :D

Nå er det en stund siden jeg har skrevet i din dagbok.

Jeg trodde det var litt tidlig å få bekkenløsning for deg?

Men uansett er jo problemene like reelle og vonde :roll:

Håper legen kan hjelpe deg!

Fint at du ikke er så kvalm lengere da!

Ønsker deg ei fin helg!

Klem fra Murmeldyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg en riktig fin helg jeg :kose:

Syns også det er feil bilde...nytt magebilde... :danse:

Stor klem fra Capricorn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Nettopp våknet.. Sovnet på sofaen i ti-tiden.. Er fortsatt mer trøtt enn jeg pleier, men det kommer seg nå, så snart :-)

Takk for hilsner jenter.. Skal nok komme et nytt magebilde etterhvert også ja.. Kanskje i løpet av helgen hvis jeg tør :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meta.

Tusen takk for lykke ønskningen i dagboka min. Jeg gleder meg til å komme igang!!

Håper hoftene dine blir bedre.

Stor klem :klem: fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg venter litt med magebilde jeg.. Dårlig humør i dag.. Har brukt halve dagen til å gråte og tro at babyen sikkert kommer til å dø :cry: Jeg kommer IKKE over angsten for å miste!! Det er nesten det eneste jeg tenker på.. Håper at jeg kan kjenne spark etterhvert.. Kanskje jeg mister angsten da.. Trodde det skulle bli bedre når jeg kom over uke 12 jeg.. Det var bedre i noen få dager etter at jeg hørte hjertelyd, og så kom angsten tilbake.. Jeg har selvsagt dager som er helt bra, men den lille varsellampen slutter aldri å blinke :cry: Har liksom ikke skrevet om det her inne, men når begynner man å glede seg til babyen kommer?? klarer ikke å glede meg.. Føler at det er en million hindre i veien for at det skal komme en velskapt baby ut i september. Det er sikkert ikke bare meg som har det sånn, men akkurat i dag syns jeg litt synd på meg selv..

Nå har mannen og jeg laget hjemmelaget pizza. Dvs.. Fyllet koker og deigen står til heving. Rømmedressingen står og godgjør seg i kjøleskapet. Håper den blir god.. Har aldri smakt den før..

Hoften er forresten vond. Slet med å få sove i natt fordi det gjorde så vondt.. Jaja..

Nei.. Jeg skriver mer en annen gang.. Orker ikke akkurat nå.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å lese at du ikke er helt på topp i dag. Er vanlig å være veldig svingete i humøret og ha leie tanker. Ihvertfall er jeg sånn. Jeg er veldig dramatisk og blir lett lei meg, grinete og til tider ganske så hysterisk. :sjenert: Mannen min må le av meg innimellom. Bra han tar det sånn...

Ikke bra å tenke på det å miste. Men jeg forstår deg. Må bare ta tiden til hjelp. Og etterhvert, om ikke så lenge, så vil du kjenne liv der inne i magen din. :)

Håper ellers at du får noen svar hos legen på mandag ang. hofte-/bekkenplagene dine. God bedring :trøste:

Klemmer fra ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt magebilde.. 13+6.

Takk for hilsen, Ny Dag :kyss: Er i bedre humør så langt ihvertfall :)

Mannen lagde bacon og egg til frokost til oss og nå har jeg klippet håret hans. Det er nydelig vær her og om to timer kommer Bizzy så skal vi gå ut på tur :D

Eller må vi gjøre litt :husarbeid: Klesvask og sånt.. Altså.. Rolig og behagelige søndagsplaner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Grumsete urin i dag morges når jeg tok urinprøve.. Skal til legen kl 13. HATER at det skjer ting som jeg ikke har opplevd før.. Angst :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har urinveisinfeksjon da?

Og det er jo ikke noe farlig... :wink:

Og så så fint at det kom idag, og ikke imorgen! :P

Håper legetimen går fint,

og at du får noen svar.

Helt enig med deg; bekkenløsning er noe

som skjer alle andre... :roll:

Ha en finfin uke, Meta!

Det er helt normalt å ha dårlige og leie dager, men jeg håper du ikke får det på en god stund! Og så er det vel normalt å uroe seg litt, når man har et annet liv inni magen sin!

Man kan vel tro at det blir bedre når den lille begynner å røre litt på seg der inne, men da bekymrer man seg sikkert for når den har sine rolige stunder... :roll:

Eh...hvor var det jeg ville hen med dette? Skulle liksom komme med noen beroligende god-ord... :ler2:

Men legen gjør vel det, tenker jeg... :wink:

By the way; flott liten mage du har der! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ingenting jeg kan skrive som får deg til å slutte å bekymre deg så veldig, annet enn at du ikke skal gjøre det.. :roll:

Nå som du har kommet så langt i svangerskapet er det veldig liten sjans for at det skal gå galt, og jeg er redd for at når du begynner å kjenne liv, så kommer du til å bli bekymret hvis det går noen timer hvor du ikke kjenner noe.

Jeg skulle ønske du ville ta opp dette med jordmor eller lege, for det er ikke bra å gå og være så urolig, hverken for deg eller Bim.

:trøste:

PS..

Grumsete urin er som oftest urinveisinfeksjon og er ikke farlig for babyen.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...