Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrev formrapport på SM.. Kan jo like gjerne ta den med her også :)

10+6...

Kvalm stort sett hele tiden fortsatt. Kaster opp 1-2 ganger om dagen (men det er jo en stor forbedring :) ) . Tåler veldig lite stress og mas før jeg blir kjempedårlig!

Trøtt og sliten. Og så har jeg endel halsbrann.

Sliter veldig med fordøyelsen. Det er vel egentlig det som plager meg aller mest.. Det gjør skikkelig vondt i magen min!! :(

Det rare er at mannen min mener at jeg er enda gladere enn vanlig. Vil så gjerne at lille Bim skal ha det bra, så da får jeg heller kaste opp med et smil :)

Fra BarniMagen: Uke 11: Fosteret veier ca 25 gram og er 7,5 centimeter langt. Det kan bevege fingrene noe. Ganehalvdelene gror sammen og stemmebåndene er der.

Og så MÅÅ jeg få ut litt frustrasjon.. Jeg FATTER IKKE at Bob velger Lee Ann!!! :klaske::sur::sinna: Noen mer sytete klagete bitch tror jeg man skal lete lenge etter :sinnatagg::kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så MÅÅ jeg få ut litt frustrasjon.. Jeg FATTER IKKE at Bob velger Lee Ann!!! :klaske::sur::sinna: Noen mer sytete klagete bitch tror jeg man skal lete lenge etter :sinnatagg::kjempesinna:

:Nikke: Så enig så enig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meta!

Av en eller annen grunn forvirret jeg meg inn i albumet og der så jeg bilde av brudekjolen din! RÅFLOTT... Men så tenkte oj, henne har jeg sett før og så fant jeg bryllupsdagboken din og da var du den jeg trodde..Gikk på gymnaset samtidig som deg! Vi kjenner ikke hverandre, jeg bare vet hvem du er! Så brudebildet ditt hos Lisbeth mener jeg å huske!

Men gratulerer med bryllup, hørtes ut som dere hadde hatt en flott dag! (Vet det begynner å bli en stund siden da) Og gratulerer så mye med graviditeten! Kjempe gøy! Håper du blir litt bedre snart og ikke er så mye dårlig! Men sukk, du er så heldig :wink: Gleder meg til det er min tur, blir prøvere etter bryllupet :sjarmor:

Ville bare legge igjen en liten hilsen jeg, ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladre sladre

Meta er hos jordmor, og jeg er såååå spent på oppdatering senere i dag!

Gleder meg til å møte deg i dag altså :wink:

Snart på tide med oppdatering av magebildet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sladrehank :wink:

Det bor et bittelite tog inni magen min :hjerter: Hørtes ihvertfall nesten sånn ut på hjerteslagene. De var sterke og fine og raske. Å så koselig :hjerter: Det lever noe der inni helt på ordentlig :hjerte:

Klem fra en svært lykkelig Meta :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre, Meta!

En fantastisk lyd, fra et bitte lite menneske som lever i magen - helt på ordentlig!

(I forrige uke leste jeg at hjertet i 14. uke pumpet 28 liter blod i døgnet - utrolig, ikke sant? Ikke rart de slår fort!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil så gjerne at lille Bim skal ha det bra' date=' så da får jeg heller kaste opp med et smil :) [/quote']

Og du er vel skjønn! :tommelsmil::hjerte:

Herlig å høre at det lever noe der inne...hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt står bra til med den lille i magen.

Må ellers si at jeg er helt enig med de gi at Bob gjorde en merkelig vurdering på siste rosen i går :evil: At det går an :roll:

Gleder meg ellers til å treffe DEG senere i dag :wink:

Klem NyDag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops:

hehe, var vel kanskje ikke så veldig godt formulert fra min side nei :ler:

Er veldig glad for at allt ser bra ut da, det var det jeg liksom ville formidle på en heller klønete måte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meta!

Av en eller annen grunn forvirret jeg meg inn i albumet og der så jeg bilde av brudekjolen din! RÅFLOTT... Men så tenkte oj, henne har jeg sett før og så fant jeg bryllupsdagboken din og da var du den jeg trodde..Gikk på gymnaset samtidig som deg! Vi kjenner ikke hverandre, jeg bare vet hvem du er! Så brudebildet ditt hos Lisbeth mener jeg å huske!

Men gratulerer med bryllup, hørtes ut som dere hadde hatt en flott dag! (Vet det begynner å bli en stund siden da) Og gratulerer så mye med graviditeten! Kjempe gøy! Håper du blir litt bedre snart og ikke er så mye dårlig! Men sukk, du er så heldig :wink: Gleder meg til det er min tur, blir prøvere etter bryllupet :sjarmor:

Ville bare legge igjen en liten hilsen jeg, ha en fin uke!

Flytter den hit jeg, så jeg er sikker på at du ser den :wink: He, he

Så spennede å være hos jordmor og høre hjertet..Ah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen den følelsen etter å ha hørt

hjertelyden for første gang ja :grine::hjerte:

Håper kvalmen går over nå når du nærmer

deg de magiske tolv :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss: :bukke: Tusen takk for enkjempekoselig kveld i går. Det var virkelig en fin tur på byn ja!!! Også som praten gikk!!!

Nei dette kan vi jo gjøre igjen...

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Blir liksom enda mer personlig etter å ha truffet dere... :kose:

Føles jo på en måte som om vi har kjent hverandre lenge...

Enig med Magnhild:

Dette hadde vært koselig å gjøre igjen...

Må jo se hvordan magen vokser annet enn på bilder... :wink:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så så masse meldinger i boken min da :bukke: Jeg skal svare sånn etterhvert altså :-)

Akkurat nå ville jeg bare si at det var utrolig koselig å møte Magnhild, Mayamor, Ny Dag, Ionaa, Hermione og Bizzy i går. Jeg vil gjerne treffe dere igjen alle sammen :Nikke:

Og så har jeg blitt sylte forkjølet. Nyser og hoster og snufser.. Og så må jeg vel innrømme at det ble litt for sent for en gravid sjel i går ;):kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei meta :wink:

Nå har jeg endelig et ansikt og et navn å plassere ved meta-navnet. :)

Det var veldig kjekt å treffe deg i går. Koselig å prate med deg.

Håper vi kan treffes igjen. Det hadde vært veldig kjekt. Må jo følge med på den voksende magen.

Stakkars deg som er blitt så forkjølet. Så det at du ikke hadde det helt godt i går... begynte å bli ganske så blank i øynene og "tett i pappen". God bedring :blomst_opp:

(også håper jeg at jeg slipper unna - hater å være syk)...

Ha en fin dag og uke videre,

masse klemmer fra NyDag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...