Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Heisann meta,

håper det går bra på jobben. Høres ut som du har hatt en flott helg. Innholdsrik og koselig.

Kjempeflott at du har lyst til å være med på treff. Er jo litt rart at det ikke har vært kg-treff før... eller kanskje det har det, men at jeg ikke har åftt det med meg (eller før min kg-tid selvf.), men enig med deg at kg-treff er bedre enn snartmamma-treff. Der er det mange ukjente for min del.. her inne er dere liksom litt mer kjente for meg. Man føler jo at man blir litt kjent med hverandre her inne :wink: Så da er vi to som ikke har vært på treeff før. Spennende dette her. Må få til at det passer for deg også. Får se hva Mayamor og de andre sier...

Kos å se på barnevogn.

Vi har endelig bestemt oss. En flott Simo barnevogn/dypvogn. Ikke noen kombivogn - bare ren barnevogn, så vi må kjøpe sportsvogn når det behovet melder seg. Hadde så lyst på en "vanlig" barnevogn som barnet lgger trygt og godt nedi :hjerte: Også en stor bag sånn at vi kan bruke den lengst mulig. Også ikke for tung (kombivognene er ofte veldig tunge)... Gleder meg til vi skal hente vognen i butikken og stille den ut i stuen til babyen melder sin ankomst.

Ha en fin dag og uke meta :D

Klem nydag

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann bærta :sexy: <- Meta i den nye morsdagsgaven sin :sjarmor:

Går gjerne tur en dag i løpet av uka jeg!!!! Trenger å bli luftet litt :ler:

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 9+6. Det går fremover i sakte fart' date=' men det går ihvertfall fremover.. Dessuten har jeg fått en bitteliten bump på magen. Bizzy så den også, så det er ikke bare noe jeg innbiller meg :ler: I dag er det akkurat 7 kalendermåneder til termin.. Kjentes FRYKTELIG lenge ut :([/quote']

Har du fått BUMP på magen?? Hi hi, da er det altså ikke bare jeg som får det tidlig! :ler: Må være fordi vi er så sylslanke og strømlijneformede i utgangspunktet!!! :sjarmor:

Men du, de 7 månedene på kalenderen kommer til å gå fortere enn du kan tenke deg. Bare vent! Og nå vet jeg ikke hvordan det er med deg, men det er en del som skal forberedes til småttisen kommer da.

Har forøvrig et par ting på tapetet selv, 1: Bryllup 2: ta lappen ( :oops: ) 3: pusse opp barnerom :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Hva sier du til et treff neste tirsdag?

Da er Magnhild ferdig med eksamen?

På TGI-Friday kl. 18.00. ?

Sender samme melding til:

* Iona

* Magnhild

* Ny dag

* Meta

* bizzy (som jeg aldri har vært inne hos - men har registrert er fra Bergen)

Er det flere Kgére som bor i Bergen og har lyst å være med

- er jeg lei meg for at jeg har glemt dem... :oops:

Men - alltids plass til flere... :wink:

Så da altså:

Treff tirsdag 17.02.2004 Kl. 18.00. på TGI-Fridag.

Jeg bestiller bord mandag 16 og sender PM til de som vil være med...

Klem fra Mayamor :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Jemini for en gjeng halvgale gravide og ammende! :ler:

Se til å få den bumpen i avataren da, eller albumet! Vi vil jo se den vi også!

Høres ut som dagene er gode for tiden - flott! :D Er så spennende å følge med i graviditeten din, så jeg synes det er helt ok at det er 7 mnd igjen til termin. Blir masse skriverier fra deg på den tiden :sjarmor:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ok Jolie :blunke:

Men hvem har sagt at vi er halvgale?? Kan jo ikke gjøre noe bare halvveis :ler:

Dagene er ok ja.. Stressende dag på jobb i dag = dårlig kveld.. Men, men.. Det er Bim sin skyld og da er det jo ok :)

Er ikke så veldig tynn i utgangspunktet la Flaca, men jammen fikk jeg ikke bump tidlig allikevel :) Vi skal vel egentlig bygge hus i ventetiden, så det er mulig tiden går fort her også etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult bilde. Kan se en liten bump, ja. :ler: FIiiiin mage :blomst:

Dere har det så gøy borti Bergen. Tror nesten jeg tar fly over.

:sjarmor:

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeej! Fiinfin mage :D Og stille med seg! Seff var du tynn i utgangspunktet. Har bump på magen hver dag jeg altså og der er det ikkeno barn inni engang. Egner seg ikke på avatar heller :ler:

Tror nesten du må lage ditt eget magegalleri på SM jeg nå. Kom igjen! :blunke:

Også må du fortelle meg terminen din, for den har jeg glemt :roll: Eller jeg kan telle.. september? Måned holder for meg assa :P

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter: Åh for en fiiiiin liten bump... :sur: Jeg og vil ha bump med baby inni... Nå har jeg bump og baby utenfor. Det er ikke fullt så kult... Bumpen altså! :blunke:

Bergen er GØY! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah! Jeg fant deg jo! Du er på bøddilista mi assa. Jeg, en ikke-gravid. Nei og nei, hvor skal dette ende? :lol:

Men må innrømme at jeg ble litt skuffa ltså - du tok jo ikke bildet for VÅR skyld! ... Hrmf..

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tok bildet for mamma sin skyld. Hun er veldig opptatt av at hun skal holde følge med magen :D Og så må jeg jo innrømme at jeg ble litt stolt også da :D

Fryktelig dårlig i dag. Har kastet opp mange ganger :(

I går fikk jeg innkalling til ul. Litt småirritert egentlig, for jeg er 20 fullgåtte uker når jeg skal dit. Det er jo EVIGHETER til :evil:

Jeg har termin torsdag 9. september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint bilde, Meta!

Nå MÅ jeg også klare å få tatt slike! Må engasjere mannen, det er et passende prosjekt for ham!

Kjøpe bilbelte for gravide i går! Og der sto det at man burde bruke det fra to måneder. Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin liten bump du har da.. :D

Og du, det går veldig fort frem til 20 fullgåtte uker asså, tenk på at jeg er 18 uker i morgen allerede.. :o og jeg ble jo gravid rett før deg bare..

Det kommer til å gå kjempefort, særlig siden det nå som våren kommer og allting..

Må si jeg blir misunnelig på dere som skal KG-treffe-hverandre i Bergen.. :-?

Si meg, skulle ikke du til østlandet snart? Oslo-området eller? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Nydelig liten bump du har ja... :tommel:

Som du får se om en uke: Jeg har større bump enn deg - og det uten baby inni bumpen... :oops: :lol:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke rare babyen inni min dump da :blunke: Du har jo nettopp født Maya!

BarnIMagen sier: Fosteret er nå ca. 6,5 cm langt og veier 18 gram. det er ganske smått ja :) Bittelille Bim'en min :hjerte:

Jeg skal til Osloområdet ja, Salamandra.. Jeg kommer fra Hønefoss.

Mannen tok bildet mitt, Havsulen. Men jeg er faktisk veldig stolt, for han var opptatt, så jeg måtte fikse pixler og dill selv og fikk det til :hoppe: Man blir nemlig litt sløv når man er gift med en datamann som gjør alt unna på null komma niks :wink:

Jeg vil heller ha baby utenfor, Magnhild, men den må vel få lov til å godgjøre seg inni magen litt til :)

Du er hjertelig velkommen, Hanni, så det er bare å komme :D

Takk for hilsen, Jolie :)

Nå MÅ jeg prøve å få i meg litt mat.. Dette er virkelig ikke min dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...