hanni Skrevet 1. februar 2004 #521 Del Skrevet 1. februar 2004 He meta. Lenge siden jeg har hilst på deg her inne. Håper at helgen din har vært bra. Jeg vil også på kino snart!! Så mange filmer jeg har lyst til å se!!! Håper du koste deg med lakris også. (Mener ikke å si mot deg, Jinx:) Det er så mye som ikke er bra for en, og en må unne seg litt av og til likevel mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 2. februar 2004 #522 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei hei! :D Håper du koste deg under filmen lørdag, og at hotell-lunsjen til svigermor gikk bra. Jeg spydde ikke som deg da jeg var gravid, men jeg var en del uggen og småkvalm. Husker jeg var med jobb på noen større middags arrangement der jeg hadde store problemer :-? . Det var bare ikke gøy Klem fra Murmeldyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. februar 2004 #523 Del Skrevet 2. februar 2004 Halla :blunke: Jasså så du skulket unna gåtur i helgen Ser ut til at du har hatt fullt opp med aktivitet ja! Vi har som du vet vært værtskap i helgen, men har fått kost oss litt innimellom (alene) vi også! ¨Fikk faktisk drømme buksene mine på salg på lørdag Har lenge hatt lyst på kose seg hjemme bukser, og har lenge siklet på et par Jean Paul bukser i mykt fleecelignende stoff og lavt liv med strikk og knytesnor Slik at den kanskje kan brukes i en evnt graviditets begynnelse Føre var!!! Så søndag innviet jeg buksen, og den er akkurat så god som den ser ut altså Vel nok om mine nye bukser :oops: Håper du koser deg hjemme og klarer å vinne litt over kvalmen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 3. februar 2004 #524 Del Skrevet 3. februar 2004 Meta: jeg er ikke kvalm lenger :bank i bordet:! De siste dagene har jeg følt meg i fin fom, er mye bedre enn for bare en uke siden. Kan det gi deg håp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #525 Del Skrevet 3. februar 2004 Takk for hilsen, Hanni Hei, Murmeldyret :D Takk for klem! Skulket du liksom, Bizzy!! Jeg hdde visst nok å gjøre Det er det jeg satser på Havsulen. At jeg har maks 4-6 uker igjan med dårlig form :D Lørdag var vi på visninger for en venninne. Fant faktisk en ok hybel også. Var liten da men.. Håper hun blir fornøyd når hun kommer og ser Etter middag klipte jeg håret til mannen og så dro vi på kino. Mona Lisa Smile var en ganske søt og småkoselig film. På veien hjem måtte vi stoppe to ganger fordi jeg måtte kaste opp og så begynte jeg søndagen på samme måte.. Lurer på om jeg ble dårlig fordi det ble litt for mye for meg eller noe sånt.. Jaja.. Søndag var vi på hotell og spiste lunsj. Så dro vi hjem og sov bittelitt før vi skulle komme på kaffe sammen med litt flere folk hos henne på kvelden.. Hele dagen ble et langt måltid.. Slitsomt siden jeg var så kvalm.. Forresten.. De hadde jo den lekre buffeten på hotellet. Kald og varm mat, dessert og ost og kjeks og alt mulig.. Og gjett hva jeg spiste? Jo pølser og pommes frites Det var det eneste som fristet.. Fikk i meg en bitteliten kyllingbit og en skive nesten gjennomstekt roastbiff også, og hermetisk pære til dessert.. Og så jeg som egentlig digger mat da.. så sitter jeg og spiser pommes frites med ketchup.. Tror ikke mormor fikk valuta for pengene når det gjaldt min meny I går ryddet jeg litt og etter middag dro vi ned til mannens jobb og spilte bordtennis.. Jeg var fryktelig dårlig, siden jeg faktisk aldri har gjort det før. I dag er jeg 9+0. Det går framover gitt Sakte, men sikkert.. Vi har diskutert privat ul endel, men kommet til at vi heller skal vente til jordmortimen som er om to uker. Gleder/gruer meg til den. Da skal mannen være med også. Det er visst satt av en hel time.. Lurer på hva de vil gå gjennom da.. Spennende. I Arendal har de visst en gynekolog som bare tar 150 kr for en ul. Skulle jammen ønske det fantes noen sånne her i byen også.. Nå tror jeg det er frokosttid Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. februar 2004 #526 Del Skrevet 3. februar 2004 Ikke skriv med gult mer når jeg skal lese i sene nattestimer... Nattaklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. februar 2004 #527 Del Skrevet 4. februar 2004 Heisann! Har ingenting spennende å skrive, er bare innom å stjeler litt graviditetsbaselusker :blunke: Stoor klem :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #528 Del Skrevet 5. februar 2004 På jobben til mannen er det en som skal begynne i ny jobb og stillingen hans blir ikke erstattet. På møte her en dag så sa sjefen at nå kunne ingen bli gravide, siden de har så masse å gjøre.. Det er ingen damer der, så det var myntet på mennene. Mannen fikk visst hjertet litt halsen et lite sekund.. Han har ikke fortalt på jobb enda. Skal ikke gjøre det før etter jordmortimen. Jeg er trøtt Våknet nemlig halv seks i dag og sov ikke etter det. Grunn: jeg fikk det for meg at nå har jeg mistet Bim.. Har litt mindre vondt i puppene og er litt mindre kvalm enn vanlig i dag.. Lurer på om det betyr noe eller om det er sånn at tegnene kan svinge litt jeg :-? Nå er jeg tilbake på jobb. Sykemeldingsperioden min er over.. Det går foreløpig greit nok, men jeg er svimmel og trøtt.. Og litt messed up inni hodet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. februar 2004 #529 Del Skrevet 5. februar 2004 Håper det gikk fint med deg på jobben da... Ta det med ro også. Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 5. februar 2004 #530 Del Skrevet 5. februar 2004 Såså.. ta det helt med ro, meta.. Symptomene svinger hele tiden, man har gode og dårlige dager, det betyr ikke at det trenger å være noe som helst galt med Bim. Du har ikke blødd noe, ikke hatt smerter så du har absolutt ingen grunn til å gå og uroe deg unødig.. Hører du?? ..og du, ikke nøl med å be om legen for å få forlenget sykemeldingen din hvis du fortsatt føler deg pjusk.. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. februar 2004 #531 Del Skrevet 5. februar 2004 Det er vel egentlig en velsignelse at symptomene kommer og går, for hvis ikke skulle du ha vært like kvalm og dårlig hver dag! :o Ha en god helg, Meta! Håper du får slappet masse av, klar for en ny uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #532 Del Skrevet 6. februar 2004 Skal prøve å ta det med ro, Maya Kroppen min sier godt i fra når det er nok, så det stopper seg selv egentlig.. Salamandra :D Enig i det, Lillen Hadde en ok dag på jobb i går for så å få en desto verre dag på kvelden. som en gris Dårlig i dag også Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 6. februar 2004 #533 Del Skrevet 6. februar 2004 Å være kvalm og dårlig er ikke noe godt. Å ikke være dårlig, betyr å savne symptomene. Ikke godt å skjønne seg på gravide kvinner, nei! Godt vi har menn som holder ut med oss, Meta! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #534 Del Skrevet 6. februar 2004 Du har helt rett, Havsulen. Blir aldri fornøyd liksom. Vil ikke være dårlig, men når man plutselig ikke er det er det jo krise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 6. februar 2004 #535 Del Skrevet 6. februar 2004 Hei meta! Takk for koselige ord inne hos meg. Snilt av deg :D Som du kanskje har lest inne hos meg så tenker jeg på at det hadde vært koselig å treffes, vi kg-jentene i Bergen. Også kom jeg da plutselig på at du bor jo her du også. Så; har du lyst til å treffes på kafe på dagtid en eller annen gang i februar? Hadde vært veldig kjekt. Jeg har ikke truffet noen andre her inne, så det blir første gang for meg. Har du vært på noen treff - f.eks. med snartmamma?' Magnhild ska ha eksamen 16. februar - så kanskje vi kunne avtalt noe etter det? Blir dumt hvis det kolliderer med din arbeidstid..men det passet best for Mayamor (og kanskje Magnhild?) på dagtid. Om du jobber nærmt by'n så kanskje du kan ta en lang lunsj e.l.? Håper uansett at kvalmen din gir seg snart... men skjønner hva du mener med at det er krise om man ikke har garv-symtomer. Var akkurat på samme måte selv. Men om ikke mange ukene kommer livmoren opp fra bekkenet - og magen begynner å vokse/vise. Stor stas Kos deg i helgen. Klem ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 7. februar 2004 Forfatter #536 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg har aldri vært på treff, Ny Dag. Har vel egentlig følt at det er litt tidlig med treff på snartmamma, men kg-treff vil jeg VELDIG GJERNE være med på :D Det er litt vanskelig å få til på dagtid siden jeg er i full jobb bare.. Men det går jo an å forsøke I dag skal mannen hjelpe broren med flytting. Så da blir det cafe-tur med Bizzy for min del Er i bedre form enn jeg har vært, så det er enklere å gjøre litt ting.. Er fortsatt kvalm, men jeg kaster ikke opp så masse og er litt mindre trøtt. I går var jeg til og med på kveldstur med mannen Og så har jeg bestilt billetter hjem til Østlandet til mammas bursdag Skal reise uten mannen denne gangen. Gleder meg. Tre uker igjen... Nå tror jeg at jeg skal drikke litt te.. Det er faktisk veldig godt med litt te om morgenen nå som jeg er litt kvalm God helg! Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 8. februar 2004 #537 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei Meta - så kos at du følger med meg og Bønna da! :D Æsj, jeg er alt for dårlig på å lese og skrive i dagbøker, syns liksom ikke jeg "kjenner" så mange her inne heller, så dagboka blir mest for min egen del. Får prøve å bli litt flinkere... Står alt bra til meg deg og den lille? Bim må være godt og vel 10 uker nå vel? Jeg har ei ukes forsprang på deg vuttu, enn så lenge . Skal på ultralyd i uke 13 skjønner du. Det blir spennende da, og kanskje kan terminen beregnes litt nærmere da? Gleder med veldig til pappan får se barnet sitt for første gang. Det blir sikkert mye virkeligere for han da. Tida går ihvertfall utrolig fort, syns du ikke? Jeg syns bare jeg har gått rundt i en døs de siste to månedene. Tilbringer tida på sofan for det meste, men nå syns jeg formen begynner å normalisere seg. Kaster ikke opp lenger! Gleder meg veldig til tida fremover ihvertfall. Tenk så spennende å se magen vokse, og begynne å kjenne liv inni der... :D :D :D Vi er heldige vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #538 Del Skrevet 9. februar 2004 Man blir litt "kjent" med folk her inne når man prøver en stund, la Flaca Må jo følge med andre også I dag er jeg 9+6. Det går fremover i sakte fart, men det går ihvertfall fremover.. Dessuten har jeg fått en bitteliten bump på magen. Bizzy så den også, så det er ikke bare noe jeg innbiller meg I dag er det akkurat 7 kalendermåneder til termin.. Kjentes FRYKTELIG lenge ut I går fikk jeg morsdagspresang av mannen. En voldsomt fin en også.. En lyserosa Oasis topp. Snille mannen min Lørdag var jeg på bytur med Bizzy. Spiste kake og koste oss på Friday's og så tuslet vi rundt en god stund. Var til og med på Lagunen og så tittet vi på babyvogn.. Det var første gangen for min del. Fant en jeg likte godt faktisk Etterpå hentet jeg mannen og så spiste vi MacDonalds middag før vi dro til et vennepar.. Tror det ble litt for lang dag for meg. Var borte fra 13 til 2330.. Så søndag var en dårlig dag. Kvalm og ekkel.. Måtte sove en times tid midt på dagen også.. Men jeg fikk besøk av en venninne på lasagne på kvelden. Hun har vært borte lenge nå, så jeg har ikke sett henne siden jul. Godt å ha henne tilbake i Bergen, selv om det bare blir for en liten stund (Du må da skjønne at det er Bergen som er stedet, vennen!! ) Og nå må jeg løpe.. Hektisk dag på jobb egentlig, men av en eller annen grunn rekker jeg visst kg-besøk allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. februar 2004 #539 Del Skrevet 9. februar 2004 Så koselig mannen din er! - Tenk neste år er det lille barnet ditt som gir deg morsdagsgave! med litt hjelp da... Gled deg!! Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 9. februar 2004 #540 Del Skrevet 9. februar 2004 Åååå så romantisk han mannen din er....Neste år har jeg tenkt å få morsdags presang også he he. Så det så Håper du snart slipper unna noe av denne kvalmen. Koselig å høre om den lille kulen på magen! Gledere meg til å følge med videre. Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå