meta Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #441 Del Skrevet 12. januar 2004 Du kan jo få dine egne bassilusker, Lillen. Bizzy må jo også bli gravid vet du :fy: Men jeg tilgir deg, så får du bare håpe Bizzy er like grei :blunke: Sender noen ((((((((((((((((((((((((((((((((( blå vibber ))))))))))))))))))))))) til deg også jeg. Jeg sa det at jeg vil ha alle tegn og jeg mener det forsåvidt fortsatt.. Det er bare det at det er så forferdelig ekkelt å spy Men hadde det ikke vært fordi jeg er gravi hadde det ihvertfall vært ekkelt. Nå har jeg sovet middag i tre kvarter. Måtte til og med snooze Men jeg kan jo ikke sove lenger. Må jo være litt sosial også. Nå skal mannen og jeg se siste halvdel av filmen vi begynte på i går.. Mystic River. Tata supergirls!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 12. januar 2004 #442 Del Skrevet 12. januar 2004 Takk for . Håper de begynner å virke allerede denne syklusen Så håper jeg at jeg også begynner å spy om en måneds tid eller så. Eller...kanskje ikke. Kan heller få alle mulige andre symptomer...men så flaks har jeg sikkert ikke.. :D Klem fra Capricorn :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 13. januar 2004 #443 Del Skrevet 13. januar 2004 Hihi, Lillen, hvor langt svangerskap ser du for deg at stakkars meta skal ha da? En måned til 12-månedersgrensen??!!! Tjihi.. PS.. ingen grunn til å sloss om blåe vibber, kan distribuere noen jeg også.. ((((((((((((((((((( Blå vibber)))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. januar 2004 #444 Del Skrevet 13. januar 2004 Elefant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. januar 2004 #445 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvor er du? Hallllooooooooooo....... Husk den som roper skal få svar :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. januar 2004 #446 Del Skrevet 13. januar 2004 :o Begynner å bli litt bekymra nå altså!!!! Ikke svar på mail Ikke svar på mobil Og ikke svar hjemme Også jeg som er så vant til koselige mail på jobb! Hvor er du, og viktigst av allt står det bra til? Åhh, bare møte!!!! BRA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. januar 2004 #447 Del Skrevet 13. januar 2004 kommer til å bli en skikkelig tussetante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #448 Del Skrevet 13. januar 2004 Elephantmama her Jeg lever i beste velgående 6 + 0 i dag :D Laaaaangt møte i dag, så jeg er nettopp ferdig. Bedre form i dag enn i går, men jeg har sørget for å spise litt sånn innimellom så kanskje det er det som hjelper. Og så drikker jeg farris. Var bedre enn sitronvann som jeg bare fikk mer halsbrann av. Vanlig vann kaster jeg opp av, så det funker ikke ihvertfall. Kranglet med mannen i morges. Hjelper ikke at begge er morgengretne og jeg i tillegg er morgenkvalm. Huff.. Hater å ikke bli venner igjen før vi går hver til vårt Ellers har jeg det bra! Meta - 6 + 0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. januar 2004 #449 Del Skrevet 13. januar 2004 Hihi, Lillen, hvor langt svangerskap ser du for deg at stakkars meta skal ha da? En måned til 12-månedersgrensen??!!! Tjihi.. PS.. ingen grunn til å sloss om blåe vibber, kan distribuere noen jeg også.. ((((((((((((((((((( Blå vibber)))))))))))))))))))))))) Eh... Jeg har rettet på det nå. Men det var faktisk bare du som var så observant! Tror jeg... Jeg mente egentlig ikke å kalle Meta for en elefant, noe jeg heller ikke gjorde. 12 mnd kan godt være litt magiske de også, for alle mnd er magiske etter at man er blitt gravid, og etter fødsel... Er dere ikke enig? Jeg vet jo ingenting om å være gravid og sånt... Tusen takk for at Salamandra også kan dele ut vibber! Da er du altså halvveis til de spesielt magiske 12 uker! Jej! Og det er 34 uker til den super-magiske tiden... Er ikke no særlig å ikke ordne opp i krangel før man forlater hverandre om morgenen (eller hvilket som helst annet tidspunkt) nei! Kan du ikke sende en sms til han? Eller var det bare hans feil? Antikvalm-klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #450 Del Skrevet 13. januar 2004 Du har helt rett Lillen. Det var bare Salamandra som så at jeg skulle gå gravid en laaang stund Har sendt sms. Vi har snakket sammen også og beklaget. Men bare i telefonen. Det er ikke det samme som en god klem. Det var ikke bare hans feil nei.. Jeg er morgenkvalm og morgengretten og han er også morgengretten, så det er en ganske dårlig kombinasjon.. Var ikke noe alvorlig engang. Bare filleting. Forrige telefonsamtale ble avsluttet på normalt vis: med at vi sa at vi er glade i hverandre og så lovte jeg helt frivillig å bake favorittkaken hans :D Da blir det kosekveld på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. januar 2004 #451 Del Skrevet 13. januar 2004 Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 13. januar 2004 #452 Del Skrevet 13. januar 2004 :o Hvor har lillen funnet de supersøte smiliene?? Jeg vil også ha!!!!! Kos deg masse med mannen Meta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #453 Del Skrevet 13. januar 2004 Tusen takk, jenter :D Jeg har mest lyst på sitronkake. Sjokolade frister overhodet ikke om dagen, så kanskje jeg må finne en oppskrift til meg også. Men det blir en annen dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #454 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg lager kake. Visp, visp. Skjer det noe på kg? Visp, Visp. Og nå da? Og så skjer det jo ikke NOE!! Jaja.. Sikkert fint for da blir det kake til slutt Mannen har fått ny data gjennom jobben, så jeg har fått min egen på gjesterommet som ligger ved siden av kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. januar 2004 #455 Del Skrevet 13. januar 2004 Moro med eeegen data, Mata? Håper det skjedde lite eller ingenting på kg, slik at kaka ble vellykka. Håper den falt i smak hos deg også da...!? Eller ble det TO? :o *sikle* *slurp* Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #456 Del Skrevet 14. januar 2004 Veldig moro med egen data. Mannen er skikkelig nerd, så det blir krise hvis jeg sitter for lenge med dataen til vanlig Kaken ble god den. Jeg holdt på å kaste opp etter et par munnfuller, men jeg tror det snakte som den skulle. Mannen likte den VELDIG godt og gbe veldig glad når han fikk med seg et bittelite stykke på jobb i dag. I dag hadde jeg innkalt et par sjefer til møte pga noen korreksjoner ol som jeg mente må gjøres. De var enige og vi diskuterte litt fram og tilbake. Jeg tok på meg oppgaven ihvertfall. Så sa han ene: du må aldri slutte. Han andre sa: noen har holdt litt på med dette før og ikke gjort seg ferdig. Ja hun ble gravid også etterhvert. Han andre svarte: ja det må du heller aldri bli Oppfordringen kom vel noe sent.. Her sitter jeg kvalm og uggen I ettermiddag skal jeg spise middag med en veldig god venninne. Hun vet ikke om at jeg er gravid, så jeg lurer veldig på om jeg skal fortelle det eller vente.. Har en viss følelse av at jeg kommer til å røpe meg.. Gleder meg ihvertfall til å treffe henne igjen :D Meta 6+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. januar 2004 #457 Del Skrevet 14. januar 2004 Moro med eeegen data, Mata? :oops: Selv om det kan se slik ut, så prøvde jeg ikke å lage et lite morsomt ordspill/rim her, data-Mata... Det har seg nemlig slik at fingrene mine løper løpsk noen ganger, uten å vite forskjell på E og A. Jeg har prøvd å fortelle dem det, men du vet...fingre er sprelske dyr Fikk en liten følelse av at kollegene dine var mistenksomme... Lurer på om de bare prøvde å få en innrømmelse fra deg!? Eller er jeg helt på jordet nå...? Har menn også kvinnelig intuisjon? Hver gang noen så mye som nevner noe som har med graviditet og spedbarn å gjøre, blir jeg "paranoid" (hvis en kan kalle det det), og tror de leser tankene mine... Prøver å oppføre meg normalt, men rødmer sikkert. Og så kommer jeg med påstander som kanskje tilsier at det er lenge til vi er i den situasjon osv... Om du ikke har fått min mening om dette før, så sier jeg det nå; jeg er helt FOR å være åpen til sine nærmeste (og da er gode venner en selvfølge) om graviditet. Jeg finner egentlig ingen ulemper med å ha noen "allierte" i omgangskretsen. Og så får du jo noen å snakke om det med, utenfor Bizzy og resten av supergirls... Ha en koselig middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 14. januar 2004 #458 Del Skrevet 14. januar 2004 Du er flink som baker sjokoladekake enda du er kvalm! :o Jeg er imponert! Metamannen er heldig! Min sjef sa for litt siden at jeg ikke måtte finne på slikt tull som min kollega L har gjort (hun har termin om en uke) Neeeeeeida, sa jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. januar 2004 #459 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei Meta.. (Isfolkets Meta?) Takk for innlegg og klem i boken min Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #460 Del Skrevet 14. januar 2004 Er det en Meta i Isfolket også?? Jeg heter Meta fordi jeg ikke klarte å si navnet mitt når jeg var liten og da ble det til Meta isteden. Heter egentlig Merethe.. Tror faktisk ikke de var mistenksomme de kollegaene mine. Tror mest det bare var en kommentar. Samme det egentlig Koselig at de vil at jeg skal bli og morsomt at jeg vet noe som ikke de vet :D Tror nok høyst sannsynlig at venninnen min får vite om Bim ja.. Klarer neppe å holde det hemmelig. Egentlig er jeg nesten litt stolt over at jeg har klart å holde det hemmelig i 14 dager. Det er jo LENGE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå