Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Har ikke blødd noe mer enn den "femmer'n" som kom i 10-tiden og litt brunlige rester i utflod etter det.. (beklager detaljer :oops: ) Jeg vet sannelig ikke jeg.. :-?

Vondt i magen, kvalm og ømme pupper fortsatt..

Takk for støtte forresten. Dere er gode :kyss:

Den undersøkelsen du fant fram hjalp masse, Salamandra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra, I aim to please.. :wink:

Godt å høre at du ikke har blødd noe mer, da trenger du nok ikke bekymre deg så mye, men jeg ville nevne det for legen såklart når du skal på kontroll.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du ikke har blødd mer, Meta. Dette skal gå bra, skjønner du. Håper du slapper av i kveld. Kakao hjelper mot alt har jeg hørt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Krysser fingrene for at kroppen bare er litt på bærtur. Faker litt mens og sånn.

Dette skal gå bra! Basta! Men jeg hadde nok ringt legen fortere enn svisj jeg og, for å sjekke at alt står bra til.

Tenker på deg! :trøste:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok oppfordringene med å kontakte lege jeg.. Så da fikk jeg time allerede 1040 i dag. Hun mente jeg kunne komme inn siden jeg er enstelig, men siden det ikke var mer blødninger virket det ikke så veldig ille :)

TUSEN TAKK FOR STØTTE!!!!!!! Jeg setter veldig stor pris på det, jenter :klem2:

Meta - 5 + 1?? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott at du ringte, flott at legen skjønte at du trengte å komme inn, og fint at det er snart!

Lykke til! Vi venter på referat! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på nett igjen. Hjemme... Legen sykemeldte meg i dag og i morgen.

Referat: Tok urinprøve. Graviditetstesten var positiv :) Snakket endel (utrolig koselig lege forresten :) ) og så tok hun GU. Alt så lukket og fint ut og hun kjente ikke noe unormalt. Slimhinnene mine blødde visst bare hun var borti, så hun trodde det var bare det som var galt i går. Tok blodprøve og skal også ta en i morgen for å se hvordan nivået endrer seg. Så skal jeg tilbake til legen på fredag. Da ville hun snakke om kosthold og sånt sa hun.

Så egentlig er jeg mye roligere nå. Det KAN være noe galt, men det er sannsynlig at alt er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Med å ta flere blodprøver ser de om hcg nivået er økende eller synkende.

Øker det er du gravid...

Jeg måtte gjøre det samme pga blødninger...

Og resultatet ligger og sover i vuggen sin... :hjerte:

Satser på at det går samme vei for deg og din lille... :kyss:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føles det faktisk fint å si "det var det jeg sa".. :D

Kjempefint at alt ser ut til å være i orden, hvis du ikke blør noe mer nå så kan du slappe av tenker jeg...

Slapp av og tenk glade tanker.. :briller:

Skrive seg på terminlista på KG? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal du forresten til legen og måle hcg nivået i dag?

Når kan jeg vente meg rapport? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Jeg skal ta blodprøve innen 13 i dag, men jeg får ikke resultatet før jeg skal på time hos legen i morgen klokka 1430. Spennende og litt skummelt!! :-?

Du kan få si "hva var det jeg sa" så mange ganger du bare vil, Salamandra :ler:

Har ikke merket noen flere gale symptomer, bare kvalm (morgenkvalm de siste dagene :( ), ømme pupper og litt strekk i magen innimellom. Det er jo positive tegn :) Så nå er jeg faktisk litt optimist :D Er forresten mer trøtt også. De siste dagene har jeg sovet middag. Da har jeg klart å holde meg våken til normal leggetid :ler:

Takk for hilsner Maya, Salamandra, Havsulen og Lilletrollet. Jeg koser meg og slapper av med boken min, teppe og en pus som er kosesyk :hjerte: Må forresten huske å nevne at jeg har katt hos legen på fredag.. Det ble ikke tatt toxoplasmosetest nå.. Har ikke hatt katt mer enn 2,5 år.

Nå tror jeg at det er tid for frokost.. Måtte jo kjøre mannen til jobb siden jeg må ha bil for å komme meg til legen. Ellers hadde jeg sikkert sovet fremdeles :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- snille lege og ikke minst fornuftige lege!! :lol: Bra det finnes slike også!!

Dette går jo riktig så bra det her, du er gravid, symptomene strømmer på og alt blir bra.

-Det må vi tro på!!!!!! :tommelsmil:

Jeg lurte litt på det med husbyggingen deres, er det sånn at dere bygger selv, eller er det ferdghus, og hvor langt er dere kommet. Vi har litt felles der vi kanskje fant jeg ut...

ha en god, avslappende dag i godstolen!!!

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg må si jeg er storfornøyd me legen ja.. :)

Huset vi skal bygge er et typehus. Det er ikke prosjektert hvis det var det du lurte på. Vi skal ikke bygge selv i den forstand. Vi har ryddet tomten og skal ha en entreprenør til å hjelpe med sprenging og planering. Så er vi litt usikre på om vi skal lage ringmur selv eller om vi skal få noen til å gjøre det for oss. Innvendig skal vi gjøre det meste selv. Gulvlegging, maling, tapetsering, fliselegging og sånt.

Huset vårt ser sånn ut med litt modifikasjoner http://www.hellvikhus.no/hellvikhus/userht...ukt/ACF2F14.jpg

Vi har ikke kommet lenger enn at vi har innhentet alle anbud og at byggesøknaden er klar til behandling hos kommunen. Nabovarsler og sånt er vi ferdige med og det kom ingen innsigelser :)

I dag tok jeg en blodprøve til og så reiste jeg på besøk til svigerinnen min. Det var veldig koselig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm.. Det var godt med middag.. har drømt om kylling, pommes frites og salat i hele dag :ler:

På mandag tenkte jeg på pinnekjøtt hele dagen, men dt fikk jeg jo såklart ikke..

Lurer på om noen er gravide jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meta, takk for hilsen i dagboka mi! :D

Jeg ser at du er bekymret for den femmer´n i trusa, men jeg kan ikke tenke meg at den kan være indikasjon på noe alvorlig galt. Jeg tror nesten det er mer vanlig å oppleve små blødninger under svangerskapet enn ingen i det hele tatt. Bare tenk på hvor blodfylte slimhinnene er, og sex foreksempel kan være en "røff" affære. :oops: Søstra mi har hatt mange slike småblødninger (og fått hetta selvfølgelig), men nå er hun over 5mndr. på vei, og ungen er så frisk som bare det! :D

Skal sende deg noen tanker kl. 14.30 i dag! Det er helt sikkert ingenting å bekymre seg for, men legen din tar godt vare på deg - og anstrenger seg for at du skal føle deg trygg. Det er flott!! :wink:

Klem fra la Flaca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går gikk jeg gjennom hele byen fordi jeg MÅTTE ha heksehyl :ler:

Er ikke så bekymret nå la Flaca, men tusen takk for støtte. Det hjelper :D

I dag er jeg bare utrolig trøtt!! Sov middag i går og la meg 2330, så det ble ikke særlig sent, men allikevel.. Gjeeeesp!!!!!

Har bestemt oss for at om alt går bra på kontroll i dag, skal vi reise til svigers i morgen og fortelle de om familieforøkelsen. Lurer på om jeg skal finne på en morsom måte å fortelle det på.. Gruble, gruble..

Måtte forresten fortelle sjefen min i går.. Det var jo ALTFOR tidlig, men det er ikke så lett å bare si jeg er sykemeldt og ikke gi noen forklaring. Tror det ville slått mer tilbake på meg hvis jeg ikke hadde fortalt. Han flirte litt og gratulerte, men samtidig er det jo ikke så lett å reagere på meldingen min.. Altså jeg er gravid, men jeg har hatt en blødning så jeg er sykemeldt... Er liksom ikke så mye å rope hurra for akkurat.. Tror han taklet det greit, men jeg skal organisere meg sånn just in case..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...