Lilletrollet Skrevet 5. januar 2004 #381 Del Skrevet 5. januar 2004 Gratulerer så mye!!!! Det var kjempe koselig å lese dette!!! Håper jeg kan komme etter om en liten stund....Er på dag 20 av ca 25/26...Så jeg håper! Lykke til i tiden fremover! Store klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. januar 2004 #382 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg er helt for at Meta og Bizzy skal være gravid sammen, så nå må Bizzy henge i! Har forøvrig alltid sett for meg dere gravid sammen også... Og så trillinger da! Eh...jeg leste litt fort idag! Masse permisjon sammen og trilling Jeg ville også sagt det så tidlig til foreldre, så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 5. januar 2004 #383 Del Skrevet 5. januar 2004 Enig med lillen. Meta og Bizzy samtidig. heia Bizzy i Meta sin dagbok Jeg liker denne blå bølgen din, Meta! klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #384 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg stemmer for at Bizzy skal bli gravid nå.. Heia Bizzy Ringte legen i dag. Fortalte at jeg er gravid (fint med kolleger som ikke kommer seg opp om morgenen ) og da ville hun at jeg skulle komme allerede mandag neste uke! Sa at jeg ikke var så langt på vei, men hun ville ha meg inn allikevel Sikkert fint for jeg er veldig svimmel og småkvalm, så det vel greit å sjekke blodprosent og jern og sånt.. Og så har jeg fått det for meg at legen sin test sikkert er negativ I dag er jeg fem uker på vei "Bare" 35 uker og to dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #385 Del Skrevet 6. januar 2004 ANGST :-? Antydning til lyse, lyse, lyse rosa i utfloden :o Ingenting i skjeden :oops: (måtte jo sjekke.. :oops: ) Nå er jeg ihvertfall redd for at ting ikke går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 6. januar 2004 #386 Del Skrevet 6. januar 2004 Det skjedde meg for mange uker siden også, ta det med ro enn så lenge... Det behøver ikke bety noenting som helst, hvis du får magesmerter og begynner å blø ordentlig bør du ta deg en tur til legen... Stakkar, skjønner at du blir redd da, man blir jo det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. januar 2004 #387 Del Skrevet 6. januar 2004 Går sikker bra vennen min!!!!!!! Krysser alle fingre, tær, armer og bein!!!! Og en STOOOOOOOOR KOS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #388 Del Skrevet 6. januar 2004 blodflekk på størrelse med en femmer i trusen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. januar 2004 #389 Del Skrevet 6. januar 2004 Tenker på deg, og du vet hvor du finner meg!!!!!! STOR KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 6. januar 2004 #390 Del Skrevet 6. januar 2004 Nei, dette skal ikke gå galt.. :-? Må ikke gi opp helt ennå, krysser fingrene for at det går bra likevel, jeg.. Det er mange som opplever blødninger i svangerskapet men som får friske unger asså, ikke glem det.. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 6. januar 2004 #391 Del Skrevet 6. januar 2004 :trøste: Trøster så godt jeg kan!!! Det går nok bra!! Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #392 Del Skrevet 6. januar 2004 Men ikke jeg Tror ikke dette går bra.. Det hadde bare vært litt for stor flaks.. Sånn i siste prøvemåned og all ting.. Mannen min ble sint han stakkars Møtte han fordi vi skulle betale første avdrag på huset i dag. Det ble noen tårer da.. Jeg syns dette er urettferdig!! Men allikevel.. Mannen min sa det at nå er vi ihvertfall litt nærmere. Vi kan bli gravide.. Så neste gang vi prøver, så vet vi jo det ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 6. januar 2004 #393 Del Skrevet 6. januar 2004 Huff da..... :trøste: Det var trist å høre... Sender deg og mannen mange varme tanker og klemmer!! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 6. januar 2004 #394 Del Skrevet 6. januar 2004 "Har du opplevd blødninger i løpet av ditt siste svangerskap?" Ja, og det gikk galt... 60 13% Ja, men det gikk bra! 170 36% Nei, heldigvis ikke. 237 50% Nei, men det gikk galt likevel... 9 2% Prøver å trøste med litt tall fra en spørreundersøkelse på snart mamma. Ser du, 36% av de spurte har hatt blødninger hvor det allikevel gikk bra.. :D Krysser det jeg har av fingre og tær.. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #395 Del Skrevet 6. januar 2004 Takk Salamandra Foreløpig ikke mer blødning, men antydning i papiret når jeg var på toalettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 6. januar 2004 #396 Del Skrevet 6. januar 2004 Huff Meta... så trist og skummelt! :trøste: Blir det verre, må du dra til legen med en gang, lover du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. januar 2004 #397 Del Skrevet 6. januar 2004 Ta vare på deg selv nå da, prøv å tenke positivt Skal være hjemme i hele kveld, så du vet hvor jeg er hvis du trenger noe!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 6. januar 2004 #398 Del Skrevet 6. januar 2004 Ikke vent en uke med legetime nå! Det er best å finne ut av det med en gang. Det er ikke noe bra for Bim at du engster deg slik vettu... Min beste venninne blødde nå og da i hele svangerskapet, og oppdaget derfor ikke graviditet før 12-15 uker, fordi hun trodde hun hadde hatt mensen... Ikke gråt nå... Dette ordner seg! Krysser fingre, og sender gode varme tanker. Det er ikke bra for noen at dere er deppa... Klmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 6. januar 2004 #399 Del Skrevet 6. januar 2004 Krysser fingrene og følger med deg, Meta!! Som mange andre her inne sier- det behøver ikke være noe galt...men jeg forstår at den tanken er vanskelig akkurat nå!! :trøste: Håper det beste. Også synes jeg også du må få kommet til en lege å finne ut av det. Mange klemmer fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 6. januar 2004 #400 Del Skrevet 6. januar 2004 Lurer fælt på hvordan det går med deg, har blødningen stanset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå